Iščete poslovni izziv? Vas zanima startup na ključ?

Kdor se je že podal v podjetniške vode, ve, da so začetki izjemno težki. Zgolj odlična ideja, ki se posamezniku porodi, seveda ni zagotovilo za uspeh. Problemi, s katerimi se sooča, so povezani še z začetnimi investicijami v ekipo, trženjem, razvojem spletne strani.
Iščete poslovni izziv? Vas zanima startup na ključ?

Vas zanima startup na ključ?

Bi zastrigli z ušesi, če bi slišali, da lahko začetno podjetniško tveganje omilite s pomočjo že uspešnega podjetnika? Da ni potrebe po visokih finančnih vložkih, gradnji baze kupcev in razvoju spletne platforme? Potem berite dalje.

Startup na ključ išče podjetnika

»To, kar nudimo, je dejansko startup na ključ,« pravi Denis Potočnik, soustanovitelj in direktor podjetja Futurisimo, ki upravlja s portalom Kuponko.si. Išče zagnano osebo za nov projekt, platformo promokode.si. Ta je že izdelana, poudarja sogovornik, in bo trgovcem (tako tistim s spletno kot tistim s fizično trgovino) omogočala, da dosežejo nove stranke s popusti ali posebnimi akcijami, ki jih bodo ustvarili sami. Promokode so nekakšen BTC na spletu: »Vse na enem mestu. Akcij in popustov ni treba iskati drugod, ker bodo vse zbrane tam. Prepričan sem, da bodo trgovci v prihodnje prirejali ekskluzivne popuste prav za Promokode.«

Pomislite na 25-letno Majo, ki si želi novo mestno kolo. Ve, da trgovci operirajo s tisoč in enim načinom pospeševanja prodaje, zato se, namesto da ure in ure porabi za brskanje po spletu in obiskovanjem posameznih trgovcev, odloči obiskati Promokode. Tam najde ponudnike, ki ob nakupu kolesa nudijo popust, brezplačen servis, morda čelado kot darilo ali kaj drugega. V primeru spletnih trgovin promo kodo preprosto skopira v e-košarico, pri fizičnih trgovinah pa prodajalno obišče s kodo, ki jo predhodno natisne.

Zakaj Potočnik verjame v projekt?

»Pri Kuponku sledimo pravilu, da mora ponudnik znižati ceno za od 50 do 90 odstotkov. Mnoge, ki nas kontaktirajo in takšnih popustov ne zmorejo ponuditi, moramo zato zavrniti.« In ravno temu segmentu trga želijo s platformo ponuditi rešitev. Poleg izdelane finančne in poslovne analize ter SWOT analize, ki nakazujejo na priložnost, je prav ta signal s trga dober test poslovne ideje. »Prava oseba bi morala takšno priložnost, ki jo dobi z orodjem, izkoristiti.«

»Želim osebo, ki se bo projekta lotila podjetno. Ne gre za zaposlitev,« razloži Denis Potočnik. (Vir slike: osebni arhiv)

»Ponujamo orodje, ki ga redko kateri podjetnik lahko koristi na samem začetku.«

Vsaka nova poslovna zgodba se prične z omejenimi resursi. Potočnik pa nudi »sanjsko izhodišče«. Podjetniku, ki bo prevzel projekt, bo nudil resurse Kuponka. »Si predstavljate, da posel zaženete z že vnaprej pripravljenimi pogodbami, možnostjo uporabe poslovnega prostora, že razvito rešitvijo, podporo IT oddelka, grafičnimi oblikovalci in bazo kontaktov, ki doseže skoraj vsakega Slovenca? Večina startupov tega nima, ustvariti morajo lastno bazo uporabnikov, kar pa traja. Tu bo izbranec oziroma izbranka to dobil/-a v paketu,« pojasnjuje. »Takšno orodje bo na voljo osebi, ki bo zbrala pogum, izkazala voljo in bila pripravljena v projekt stopiti s podjetniško miselnostjo.«

Vas zanima več o projektu? Stopite z Denisom v kontakt prek:
– e-pošte: denis.potocnik [afna] futurisimo.si
– telefona: 031 758 168

Ne gre za zaposlitev, ampak podjetniški projekt

Poudarja, da projekt ni namenjen tistim, ki si želijo zaposlitve, 8-urnega delovnika. »Želim osebo, ki se bo projekta lotila podjetno. Ne gre za zaposlitev. Oseba bo morala sama ustvariti denarni tok in svojo plačo. Bo v vlogi direktorja ali direktorice, solastnika oziroma solastnice. V časovnih kapsulah bomo namreč predajali tudi solastniški delež. Vse do 50 odstotkov podjetja.«

Kaj od interesentov pričakuje?

»Neomajno voljo,« večkrat izpostavi sogovornik. »Nekoga, ki si želi ustvarjati lastno zgodbo, a nima na voljo resursov.«

Več informacij? Pokličite Denisa na 031 758 168!

»Projekt bo zahteval celega človeka – podjetnika, direktorja in tržnika v enem. Oseba bo morala, tako kot vsak podjetnik, oditi na teren in storitev prodati.« Na vprašanje, ali mora investirati lasten denar, odgovarja, da »finančni vložek ni pogoj, a če bo nekdo pripravljen v podjetje vložiti svoj denar, bo to seveda dodaten dokaz o resnosti. V takem primeru bo oseba tudi nemudoma prejela sorazmerni odstotek v lastniški strukturi podjetja.« Delu se bo potrebno popolnoma posvetiti in vzeti v zakup, da plačila nekaj mesecev ne bo. A tudi to bo prišlo, je prepričan – ob zagnanem delu. Z uspešnostjo bo namreč pogojena plača. Tako kot v vsakem drugem startupu.

»Priznam, naloga ne bo lahka, a ni neuresničljiva.«

»Pomoč bomo nudili, dokler podjetje ne bo začelo samo ustvarjati prihodkov. Potem damo roke stran. Želim, da Promokode rastejo organsko. Oseba bo sčasoma potrebovala tudi dodatno človeško pomoč. Na tem mestu ji mi damo proste roke, koga si izbere. Tako se bo njena vloga skozi čas spreminjala, vse od vodje ekipe do končne faze, ko bo popolnoma v funkciji direktorja.«

Vsem, ki se boste odzvali, bo zastavil nalogo, poseben izziv, ki bo podoben tistemu, s katerim se bo izbranec dejansko soočil na novi podjetniški poti. »Da vidim, kako razmišljajo, kako se angažirajo, da vidim njihovo širino.«

Zainteresirani? Ne oklevajte in se javite Denisu prek:
– e-pošte: denis.potocnik [afna] futurisimo.si
– telefona: 031 758 168

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje