Iščete poslovni izziv? Vas zanima startup na ključ?

Avtor — 22.09.2016
Kdor se je že podal v podjetniške vode, ve, da so začetki izjemno težki. Zgolj odlična ideja, ki se posamezniku porodi, seveda ni zagotovilo za uspeh. Problemi, s katerimi se sooča, so povezani še z začetnimi investicijami v ekipo, trženjem, razvojem spletne strani.
Iščete poslovni izziv? Vas zanima startup na ključ?

Vas zanima startup na ključ?

Bi zastrigli z ušesi, če bi slišali, da lahko začetno podjetniško tveganje omilite s pomočjo že uspešnega podjetnika? Da ni potrebe po visokih finančnih vložkih, gradnji baze kupcev in razvoju spletne platforme? Potem berite dalje.

Startup na ključ išče podjetnika

»To, kar nudimo, je dejansko startup na ključ,« pravi Denis Potočnik, soustanovitelj in direktor podjetja Futurisimo, ki upravlja s portalom Kuponko.si. Išče zagnano osebo za nov projekt, platformo promokode.si. Ta je že izdelana, poudarja sogovornik, in bo trgovcem (tako tistim s spletno kot tistim s fizično trgovino) omogočala, da dosežejo nove stranke s popusti ali posebnimi akcijami, ki jih bodo ustvarili sami. Promokode so nekakšen BTC na spletu: »Vse na enem mestu. Akcij in popustov ni treba iskati drugod, ker bodo vse zbrane tam. Prepričan sem, da bodo trgovci v prihodnje prirejali ekskluzivne popuste prav za Promokode.«

Pomislite na 25-letno Majo, ki si želi novo mestno kolo. Ve, da trgovci operirajo s tisoč in enim načinom pospeševanja prodaje, zato se, namesto da ure in ure porabi za brskanje po spletu in obiskovanjem posameznih trgovcev, odloči obiskati Promokode. Tam najde ponudnike, ki ob nakupu kolesa nudijo popust, brezplačen servis, morda čelado kot darilo ali kaj drugega. V primeru spletnih trgovin promo kodo preprosto skopira v e-košarico, pri fizičnih trgovinah pa prodajalno obišče s kodo, ki jo predhodno natisne.

Zakaj Potočnik verjame v projekt?

»Pri Kuponku sledimo pravilu, da mora ponudnik znižati ceno za od 50 do 90 odstotkov. Mnoge, ki nas kontaktirajo in takšnih popustov ne zmorejo ponuditi, moramo zato zavrniti.« In ravno temu segmentu trga želijo s platformo ponuditi rešitev. Poleg izdelane finančne in poslovne analize ter SWOT analize, ki nakazujejo na priložnost, je prav ta signal s trga dober test poslovne ideje. »Prava oseba bi morala takšno priložnost, ki jo dobi z orodjem, izkoristiti.«

»Želim osebo, ki se bo projekta lotila podjetno. Ne gre za zaposlitev,« razloži Denis Potočnik. (Vir slike: osebni arhiv)

»Ponujamo orodje, ki ga redko kateri podjetnik lahko koristi na samem začetku.«

Vsaka nova poslovna zgodba se prične z omejenimi resursi. Potočnik pa nudi »sanjsko izhodišče«. Podjetniku, ki bo prevzel projekt, bo nudil resurse Kuponka. »Si predstavljate, da posel zaženete z že vnaprej pripravljenimi pogodbami, možnostjo uporabe poslovnega prostora, že razvito rešitvijo, podporo IT oddelka, grafičnimi oblikovalci in bazo kontaktov, ki doseže skoraj vsakega Slovenca? Večina startupov tega nima, ustvariti morajo lastno bazo uporabnikov, kar pa traja. Tu bo izbranec oziroma izbranka to dobil/-a v paketu,« pojasnjuje. »Takšno orodje bo na voljo osebi, ki bo zbrala pogum, izkazala voljo in bila pripravljena v projekt stopiti s podjetniško miselnostjo.«

Vas zanima več o projektu? Stopite z Denisom v kontakt prek:
– e-pošte: denis.potocnik [afna] futurisimo.si
– telefona: 031 758 168
– LinkedIna: Denis Potočnik

Ne gre za zaposlitev, ampak podjetniški projekt

Poudarja, da projekt ni namenjen tistim, ki si želijo zaposlitve, 8-urnega delovnika. »Želim osebo, ki se bo projekta lotila podjetno. Ne gre za zaposlitev. Oseba bo morala sama ustvariti denarni tok in svojo plačo. Bo v vlogi direktorja ali direktorice, solastnika oziroma solastnice. V časovnih kapsulah bomo namreč predajali tudi solastniški delež. Vse do 50 odstotkov podjetja.«

Kaj od interesentov pričakuje?

»Neomajno voljo,« večkrat izpostavi sogovornik. »Nekoga, ki si želi ustvarjati lastno zgodbo, a nima na voljo resursov.«

Več informacij? Pokličite Denisa na 031 758 168!

»Projekt bo zahteval celega človeka – podjetnika, direktorja in tržnika v enem. Oseba bo morala, tako kot vsak podjetnik, oditi na teren in storitev prodati.« Na vprašanje, ali mora investirati lasten denar, odgovarja, da »finančni vložek ni pogoj, a če bo nekdo pripravljen v podjetje vložiti svoj denar, bo to seveda dodaten dokaz o resnosti. V takem primeru bo oseba tudi nemudoma prejela sorazmerni odstotek v lastniški strukturi podjetja.« Delu se bo potrebno popolnoma posvetiti in vzeti v zakup, da plačila nekaj mesecev ne bo. A tudi to bo prišlo, je prepričan – ob zagnanem delu. Z uspešnostjo bo namreč pogojena plača. Tako kot v vsakem drugem startupu.

»Priznam, naloga ne bo lahka, a ni neuresničljiva.«

»Pomoč bomo nudili, dokler podjetje ne bo začelo samo ustvarjati prihodkov. Potem damo roke stran. Želim, da Promokode rastejo organsko. Oseba bo sčasoma potrebovala tudi dodatno človeško pomoč. Na tem mestu ji mi damo proste roke, koga si izbere. Tako se bo njena vloga skozi čas spreminjala, vse od vodje ekipe do končne faze, ko bo popolnoma v funkciji direktorja.«

Vsem, ki se boste odzvali, bo zastavil nalogo, poseben izziv, ki bo podoben tistemu, s katerim se bo izbranec dejansko soočil na novi podjetniški poti. »Da vidim, kako razmišljajo, kako se angažirajo, da vidim njihovo širino.«

Zainteresirani? Ne oklevajte in se javite Denisu prek:
– e-pošte: denis.potocnik [afna] futurisimo.si
– telefona: 031 758 168
– LinkedIna: Denis Potočnik


Oznake: , , ,