Več kot 5 milijonov ljudi je že podprlo projekt na Kickstarterju!

Kickstarter, ena najbolj popularnih spletnih crowdfunding platform, dosega odlične rezultate. Od leta 2009, ko je bila ustanovljena, je z donacijami, ki jih je darovalo že več kot 5 milijonov ljudi, pomagala več kot 50.000 projektom.
Prispevki za socialo za popoldanski s.p. - marec 2014

Prispevki za socialo za popoldanski s.p. – marec 2014 (Vir slike: sxc.hu)

Pred kratkim je platforma Kickstarter dosegla in presegla dva pomembna mejnika: prek njihove spletne strani je do danes že več kot 5 milijonov ljudi z denarnimi sredstvi podprlo več kot 50.000 kreativnih projektov in startupov iz najrazličnejših področij.

In še nekaj sveže statistike: 

Skupna višina donacij: 848.707.743 dolarjev
Skupno število donacij: 11.379.607
Število uspešno podprtih projektov: 50.755 
Odstotek uspešno podprtih projektov: 43,84 odstotka

Do danes so mladi podjetniki in inovatorji prek Kickstarterja prejeli že več kot 848 milijonov dolarjev, odgovorni, ki stojijo za priljubljeno platformo pa napovedujejo, da bodo s takšnim tempom že v začetku leta dosegli in presegli magično mejo – 1 milijardo dolarjev.

Velika večina podpornikov sicer za projekt ne odšteje visokih zneskov: v povprečju projekt od enega podpornika prejme znesek v višini 25 dolarjev. Tudi povprečje uspešno zbranih sredstev na posamezen projekt ni pretirano visoko, saj jih večina zbere manj kot 10.000 dolarjev. Kljub temu pa se najdejo projekti, ki močno izstopajo iz povprečja: 861 projektov je  zbralo več kot 100.000 dolarjev, kar 50 pa je takih, ki so zbrali celo več kot 1 milijon dolarjev!

Imate projekt, a nimate dovolj denarnih sredstev? Preverite pogoje za sodelovanje na Kickstarterju >>

Da je Kickstarter izjemno priljubljen način crowdfundinga, dokazuje tudi dejstvo, da so projekte do danes podprli ljudje iz kar 90 odstotkov sveta. Lahko bi torej rekli, da Kickstarter seže povsod in še dlje. 

Skupno število podpornikov: 5.041.067 
Število podpornikov, ki so sredstva donirali več kot 1x: 1.473.393 (29 odstotkov vseh)

Projekte je, kot že rečeno, do danes podprlo že več kot 5 milijonov različnih posameznikov: skoraj 1,5 milijona je takšnih, ki so podprli vsaj 2 ali več projektov. Obstajajo tudi takšni posamezniki, ki so podprli veliko število projektov: več kot 41.000 ljudi je podprlo 25 ali več projektov, 2.400 ljudi je podprlo 100 ali več projektov, 8 ljudi pa je takih, ki so podprli 1.000 projektov ali več! 

Podporniki, ki so denarno podprli vsaj dva ali več projektov, prispevajo ogromen delež vsega denarja, zbranega na Kickstarterju – kar 60 odstotkov vseh sredstev namreč prihaja iz vrst takšnih posameznikov, ki so skupno darovali že prek 512 milijonov dolarjev!

Velikodušnost in podpora, ki jo mladim podjetnikom in inovatorjem izkažejo podporniki, ni samo denarna. Vsakdo, ki je že podprl projekt na Kickstarterju, je tako rekoč nekomu pomagal izpolniti sanje in v ta svet pripeljati nov, edinstven produkt. 

Vir: Kickstarter

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje