Večina Kickstarter podpornikov ostala brez želenega 3D printerja

Avtor — 20.10.2015
Postalo je jasno, da bo podjetje Pirate3D, ki je leta 2013 na Kickstarterju prejelo skoraj 1,5 milijona dolarjev sredstev za zagon množične proizvodnje inovativnega 3D printerja, večino izmed svojih 3.520 podpornikov pustilo na cedilu, saj svojih obljub do danes še ni uresničilo.
Večina Kickstarter podpornikov ostala brez želenega 3D printerja

Večina Kickstarter podpornikov ostala brez želenega 3D printerja (Vir slike: Kickstarter)

Pred dvema letoma je na Kickstarterju veliko navdušenja požel projekt The Buccaneer, delo ekipe iz podjetja Pirate 3D, ki je z obljubo po uporabnem in cenovno dostopnem 3D printerju prepričala 3.520 posameznikov, da so vanj vložili svoj denar. Med podporniki je bilo kar 3.389 takšnih, ki so v želji po prejetju lastnega 3D printerja za projekt odšteli več kot 300 dolarjev. Ob koncu crowdfunding kampanje je ekipa prejela skoraj 1,5 milijona dolarjev sredstev in se z obljubo, da v prvi polovici leta 2014 dostavi prednaročene produkte, lotila dela. 

Toda danes, kar leto in pol dni po obljubljenem roku za dostavo 3D printerjev, so iz podjetja Pirate 3D sporočili, da zaradi pomanjkanja denarnih sredstev projekta ne morejo dokončati in zato že aktivno iščejo nove investitorje, s pomočjo katerih bi lahko uresničili dane obljube svojim Kickstarterjevim podpornikom. Zaradi nenadejanih stroškov so namreč uspešno lahko uresničili le okoli 40 odstotkov zahtev svojih podpornikov – od tega so odposlali le nekaj sto dokončanih 3D tiskalnikov. Več kot polovica podpornikov sedaj dvomi, da bodo prejeli željeni izdelek ali pa da jim bo vsaj vrnjen denar, ki so ga na Kickstarterju odšteli za The Buccaneer. 

Kickstarter se sicer ves čas trudi, da bi zmanjšal tveganje, s katerim se soočajo podporniki. Pred nekaj dnevi je, na primer, prekinil uspešno kampanjo za projekt Skarp – inovativno lasersko britvico, ki je na njihovi platformi zbrala že preko 4 milijone dolarjev. A zaradi dejstva, da Skarp trenutno obstaja zgolj kot ideja, ne pa kot že obstoječi prototip, so pri Kickstarterju mnenja, da takšen projekt prinaša preveliko tveganje za podpornike. V primeru The Buccaneer je prototip sicer že obstajal, a nastopile so druge težave.  

Vir: TechCrunch

Preberite tudi
Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja.

Preberite več >>
Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija.

Preberite več >>
Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo.

Preberite več >>
Taronska skrivnost na Adrifundu

Taronska skrivnost na Adrifundu

Na Adrifundu se predstavlja nov slovenski projekt: avtorica Maja Mlakar zbira sredstva za izdajo svojega mladinskega romana z naslovom Taronska skrivnost. V le nekaj dneh je dosegla že več kot polovico zastavljenega cilja, podprete pa jo lahko še do konca julija.

Preberite več >>
Pridružite se rastlinski revoluciji!

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda.

Preberite več >>
NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki.

Preberite več >>
Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Crowdfunding oziroma množično financiranje je alternativni način financiranja poslovnih idej, ki vodijo do uspešnega zagona podjetja. Uporabniku omogoča, da s pomočjo spletne platforme doseže potencialne investitorje in s tem zbere znesek, ki mu pomaga pri ustanovitvi in/ali zagonu podjetja.

Preberite več >>
Na izlet s PiPijem!

Na izlet s PiPijem!

Področje ekonomije delitve je v zadnjem času izjemno priljubljeno tako v tujini kot tudi v Sloveniji. Pred kratkim je tako zaživela spletna platforma za t. i. peer to peer car sharing z imenom PiPi. Spregovorili smo z Uršo Hribernik, ki nam je predstavila zanimiv projekt.

Preberite več >>
Individualizirana nega kože iz Alp

Individualizirana nega kože iz Alp

Slovenska kozmetična blagovna znamka AlpStories se osredotoča na kozmetične izdelke, ki so narejeni v skladu z edinstvenimi željami in potrebami vsakega posameznika. S kampanjo množičnega investiranja želi AlpStories vnesti individualnost tudi na avstrijski kozmetični trg.

Preberite več >>
Dobro jutro, svet iger!

Dobro jutro, svet iger!

“Že stari Rimljani so rekli: Kruha in iger!” Tako je zvenel uvodni stavek v prvo sredino jutro v maju, v prijetni, a še rahlo zaspani atmosferi Svetovne kavarne Sputnik. Z mesečnim dogodkom Startup Cafe smo se ob vonju kave prebudili v svet iger.

Preberite več >>
Oznake: , , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje