Večina Kickstarter podpornikov ostala brez želenega 3D printerja

Postalo je jasno, da bo podjetje Pirate3D, ki je leta 2013 na Kickstarterju prejelo skoraj 1,5 milijona dolarjev sredstev za zagon množične proizvodnje inovativnega 3D printerja, večino izmed svojih 3.520 podpornikov pustilo na cedilu, saj svojih obljub do danes še ni uresničilo.
Večina Kickstarter podpornikov ostala brez želenega 3D printerja

Večina Kickstarter podpornikov ostala brez želenega 3D printerja (Vir slike: Kickstarter)

Pred dvema letoma je na Kickstarterju veliko navdušenja požel projekt The Buccaneer, delo ekipe iz podjetja Pirate 3D, ki je z obljubo po uporabnem in cenovno dostopnem 3D printerju prepričala 3.520 posameznikov, da so vanj vložili svoj denar. Med podporniki je bilo kar 3.389 takšnih, ki so v želji po prejetju lastnega 3D printerja za projekt odšteli več kot 300 dolarjev. Ob koncu crowdfunding kampanje je ekipa prejela skoraj 1,5 milijona dolarjev sredstev in se z obljubo, da v prvi polovici leta 2014 dostavi prednaročene produkte, lotila dela. 

Toda danes, kar leto in pol dni po obljubljenem roku za dostavo 3D printerjev, so iz podjetja Pirate 3D sporočili, da zaradi pomanjkanja denarnih sredstev projekta ne morejo dokončati in zato že aktivno iščejo nove investitorje, s pomočjo katerih bi lahko uresničili dane obljube svojim Kickstarterjevim podpornikom. Zaradi nenadejanih stroškov so namreč uspešno lahko uresničili le okoli 40 odstotkov zahtev svojih podpornikov – od tega so odposlali le nekaj sto dokončanih 3D tiskalnikov. Več kot polovica podpornikov sedaj dvomi, da bodo prejeli željeni izdelek ali pa da jim bo vsaj vrnjen denar, ki so ga na Kickstarterju odšteli za The Buccaneer. 

Kickstarter se sicer ves čas trudi, da bi zmanjšal tveganje, s katerim se soočajo podporniki. Pred nekaj dnevi je, na primer, prekinil uspešno kampanjo za projekt Skarp – inovativno lasersko britvico, ki je na njihovi platformi zbrala že preko 4 milijone dolarjev. A zaradi dejstva, da Skarp trenutno obstaja zgolj kot ideja, ne pa kot že obstoječi prototip, so pri Kickstarterju mnenja, da takšen projekt prinaša preveliko tveganje za podpornike. V primeru The Buccaneer je prototip sicer že obstajal, a nastopile so druge težave.  

Vir: TechCrunch

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje