Vinjeta naj gre v stroške

Vinjete za leto 2015 so že v prodaji. V kolikor boste nakup vinjete uveljavljali kot davčno priznan odhodek, se mora račun glasiti na ime vašega podjetja. Uveljavljanje vinjete kot strošek pa mora biti tudi ustrezno dokumentiran s potnim nalogom.
Vinjeta naj gre v stroške

Vinjeta naj gre v stroške (Vir slike: dars.si)

Vinjeto lahko podjetnik uveljavlja kot davčno priznani strošek. Skladno z Uredbe o višini povračil stroškov v zvezi z delom in drugih dohodkov, ki se ne vštevajo v davčno osnovo, se za povračilo stroškov na službenem potovanju šteje povračilo stroškov za takse (letališke takse, peronske karte in podobno), povračilo stroškov za gorivo, če se uporablja službeno vozilo, cestnine in parkirnine ter povračilo stroškov za prevoz in prenos stvari oziroma prtljage.

Nakup vinjete bo šel v stroške za leto 2015 in ne za letošnje leto, kljub temu da jo lahko nalepite in koristite že od 1. decembra 2014 dalje. Vinjeto morate prišteti strošku na potnem nalogu (oziroma obračunu kilometrine), iz potnega naloga pa mora biti razvidno, da je bila uporaba vinjete na službeni poti smiselna.

Strošek nakupa vinjete lahko uveljavljate le enkrat letno na nakup letne oziroma dvakrat letno za nakup polletne vinjete.

Kot plačnik pri nakupu vinjete mora biti na računu navedeno vaše podjetje.

Če vas zanima, kako se obravnava nakup vinjete v primeru službenega vozila, si preberite članek Davčna obravnava stroška za nakup vinjete >>

Tudi delavcu se strošek vinjete ne šteje v davčno osnovo: Umestitev nakupa vinjete med stroške podjetja >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje