Visionect prejel prestižno nagrado #IoT Awards

Leta 2007 nastalo podjetje Visionect d.o.o., ki so ga ustanovili brata Matej in Rok Zalar ter Luka Birsa, je za svoje dosežke na področju interneta stvari prejelo prestižno nagrado #IoT Award. Slovenskemu startupu jo je po izboru ljudstva podelila ameriška spletna stran Postscapes.com.
Visionect prejel prestižno nagrado #IoT Awards

Visionect prejel prestižno nagrado #IoT Awards (Vir slike: Visionect)

Visionect, ki si že nekaj let uspešno utrjuje pot v svetu podjetništva, je prejel novo priznanje za svoje delo. Prednosti podjetja, ki so ga leta 2007 ustanovili brata Matej in Rok Zalar ter Luka Birsaso tokrat prepoznali bralci spletnega portala Postscapes.com in ga izbrali za enega izmed dobitnikov prestižnih nagrad #IoT Awards. 

Podjetja so se na izboru pomerila v 22 kategorijah. Končno nagrado so prejela po tri podjetja iz vsake kategorije, in sicer dve po izboru ljudstva ter eno po izboru uredništva portala Postscapes.com. Glasove za svoje favorite je tekom trajanja glasovanja oddalo več kot 72 tisoč ljudi. 

Visionect je prejel nagrado po izboru ljudstva

Visionect je prejel nagrado po izboru ljudstva, in sicer v kategoriji “prodaja na drobno” (ang. connected retail application), v kateri so se pomerili najboljši produkti in platforme, ki s pomočjo analitike, merjenja učinkovitosti in večje interakcije s potrošniki skušajo izboljšati končno uporabniško izkušnjo pri procesu nakupovanja.

Joan in Geoffrey (Vir slike: Visionect)

Slovensko podjetje je prepričalo z inovativno platformo in brezžičnimi prikazovalniki, ki so namenjeni raznoraznim poslovnim okoljem. Specifična platforma, ki je zelo enostavna za uporabo, je postala temelj za njihove produkte: tako sta na primer nastala dlančnik Geoffrey za gostince ter asistentka Joan za upravljanje prostorov. Izjemen uspeh pa je zagotovo tudi prva platforma za upravljanje digitalnih tabel in znakov, ki temelji na tehnologiji e-papirja, katero so razvili prav v Visionectu.

Vir: Postscapes.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje