Vizitka, ki naredi vtis

Avtor Ursa Kostic — 02.06.2009
Komentiraj!
Ker lahko v poplavi informacij ljudje hitro pozabijo s čim se ukvarja vaše podjetje, si s pomočjo dobro izdelane vizitke zagotovite, da se to ne bo zgodilo. Poslovna vizitka naj zato vsebuje jasne podatke o vašem podjetju.
Vizitka, ki naredi vtis

Vizitka naj vsebuje pomembne, jasne informacije.

Poslovna vizitka navadno vsebuje logotip podjetja, vaše ime, kontaktne informacije in naslov spletne strani. Lahko dodate tudi slogan, ki je v skladu z vašim podjetjem. Da bi se izognili zmedi naj bo slogan jasen, saj lahko ljudje drugače hitro dobijo napačen vtis o vrsti vašega podjetja.

V primeru, da se ukvarjate s spletnim podjetniškim svetovanjem, na vizitko vključite logotip podjetja in napišite katere storitve ponujate (npr. praktični nasveti za pomoč pri ustanavljanju, vodenju in rasti podjetja), čemur naj sledi naslov spletne strani.

Če niste prepričani kakšen vtis daje vaša vizitka si jo najprej dobro oglejte, lahko pa za mnenje vprašate tudi nekaj neznancev. Če z odgovori niste zadovoljni spremenite svojo vizitko in jo naredite bolj učinkovito.

V primeru, da doslej izdelavi poslovne vizitke niste posvetili dosti pozornosti, upoštevajte dane nasvete in morda se boste ljudem bolj vtisnili v spomin.

Za izgled vizitke torej poskrbite sami, za nekaj evrov pa jih lahko natisnete pri Smatrosu

 

Vir: BusinessKnowHow

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!