Vključitev kritik in mnenj strank na spletno stran podjetja

Potrošniki smo v veliki večini zelo dovzetni za zunanje vplive, čeprav to zelo neradi priznamo.
Vključitev kritik in mnenj strank na spletno stran podjetja

Ne zatiskajte si oči pred mnenjem vaših strank!

Tisti, ki se tega zavedajo, so začeli prakticirati uvajanje kritik in mnenj strank na spletno stran podjetja. Tovrstne kritike so lahko različne, vsekakor pa imajo določen vpliv na bralca, torej potencialno stranko. Posledično lahko vplivajo tudi na povišanje same prodaje, sami strani in podjetju pa povečajo kredibilnost v očeh uporabnikov – strank.

Pomembno je, da med mnenja vključite tudi negativne kritike, kar bo še dodatno povečalo kredibilnost podjetja in storitve, ki jih ponujate. V veliki večini uporabnike interneta ne moti tudi občasna negativna kritika, čeprav je pomembno, da v končni fazi prevladujejo pozitivne kritike.

Internet je naše okno v svet in s pomočjo njega nam je dostopna ogromna količina informacij, zato je postal že ustaljeno sredstvo za iskanje infomacij o raznih podjetjih in storitvah. Potrebnih je samo par klikov in izvemo lahko ogromno o podjetju njegovi uspešnosti in referencah.

Vir: Netbusinessblog

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje