Vključitev kritik in mnenj strank na spletno stran podjetja

Potrošniki smo v veliki večini zelo dovzetni za zunanje vplive, čeprav to zelo neradi priznamo.
Vključitev kritik in mnenj strank na spletno stran podjetja

Ne zatiskajte si oči pred mnenjem vaših strank!

Tisti, ki se tega zavedajo, so začeli prakticirati uvajanje kritik in mnenj strank na spletno stran podjetja. Tovrstne kritike so lahko različne, vsekakor pa imajo določen vpliv na bralca, torej potencialno stranko. Posledično lahko vplivajo tudi na povišanje same prodaje, sami strani in podjetju pa povečajo kredibilnost v očeh uporabnikov – strank.

Pomembno je, da med mnenja vključite tudi negativne kritike, kar bo še dodatno povečalo kredibilnost podjetja in storitve, ki jih ponujate. V veliki večini uporabnike interneta ne moti tudi občasna negativna kritika, čeprav je pomembno, da v končni fazi prevladujejo pozitivne kritike.

Internet je naše okno v svet in s pomočjo njega nam je dostopna ogromna količina informacij, zato je postal že ustaljeno sredstvo za iskanje infomacij o raznih podjetjih in storitvah. Potrebnih je samo par klikov in izvemo lahko ogromno o podjetju njegovi uspešnosti in referencah.

Vir: Netbusinessblog

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje