Vključitev kritik in mnenj strank na spletno stran podjetja

Avtor Aida Osmanagić — 16.07.2008
Komentiraj!
Potrošniki smo v veliki večini zelo dovzetni za zunanje vplive, čeprav to zelo neradi priznamo.
Vključitev kritik in mnenj strank na spletno stran podjetja

Ne zatiskajte si oči pred mnenjem vaših strank!

Tisti, ki se tega zavedajo, so začeli prakticirati uvajanje kritik in mnenj strank na spletno stran podjetja. Tovrstne kritike so lahko različne, vsekakor pa imajo določen vpliv na bralca, torej potencialno stranko. Posledično lahko vplivajo tudi na povišanje same prodaje, sami strani in podjetju pa povečajo kredibilnost v očeh uporabnikov - strank.

Pomembno je, da med mnenja vključite tudi negativne kritike, kar bo še dodatno povečalo kredibilnost podjetja in storitve, ki jih ponujate. V veliki večini uporabnike interneta ne moti tudi občasna negativna kritika, čeprav je pomembno, da v končni fazi prevladujejo pozitivne kritike.

Internet je naše okno v svet in s pomočjo njega nam je dostopna ogromna količina informacij, zato je postal že ustaljeno sredstvo za iskanje infomacij o raznih podjetjih in storitvah. Potrebnih je samo par klikov in izvemo lahko ogromno o podjetju njegovi uspešnosti in referencah.


Vir: Netbusinessblog

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice