Članek: Vodenje kadrovske evidence

Avtor Maja Borštnik — 21.11.2011
Komentiraj!
Čestitamo, še vedno odlično poslujete in vodite vaše podjetje. Uspešno vodenje poslov pa za seboj potegne še vodenje sodelavcev, financ… in tudi evidenc! Vodenje evidenc od vas zahteva red in organiziranost in vam tako prihrani veliko časa, ko izpolnjujete svoje obveznosti.
Članek: Vodenje kadrovske evidence

Vodenje kadrovske evidence (slika: sxc.hu)

Vsak delodajalec je v skladu z Zakonom o evidencah na področju dela in socialne varnosti dolžan skrbeti za in voditi številne podatke, povezane z zaposlenimi. Evidence olajšajo poslovanje, saj od vas zahtevajo red in organiziranost ter vam tako, če ne drugega, prihranijo veliko časa, ko izpolnjujete svoje obveznosti.

Evidence, ki jih mora voditi delodajalec in jih določa Zakon so:

  • evidenca o zaposlenih delavcih,
  • evidenca o stroških dela,
  • evidenca o izrabi delovnega časa,
  • evidenco o oblikah reševanja kolektivnih delovnih sporov pri delodajalcu (je značilnejša za večja podjetja, posledično ji na tem mestu ne bomo posvečali večje pozornosti).

Več o tem si preberite v članku: Vodenje kadrovske evidence >>

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!