Članek: Vodenje kadrovske evidence

Avtor — 21.11.2011
Čestitamo, še vedno odlično poslujete in vodite vaše podjetje. Uspešno vodenje poslov pa za seboj potegne še vodenje sodelavcev, financ… in tudi evidenc! Vodenje evidenc od vas zahteva red in organiziranost in vam tako prihrani veliko časa, ko izpolnjujete svoje obveznosti.
Članek: Vodenje kadrovske evidence

Vodenje kadrovske evidence (slika: sxc.hu)

Vsak delodajalec je v skladu z Zakonom o evidencah na področju dela in socialne varnosti dolžan skrbeti za in voditi številne podatke, povezane z zaposlenimi. Evidence olajšajo poslovanje, saj od vas zahtevajo red in organiziranost ter vam tako, če ne drugega, prihranijo veliko časa, ko izpolnjujete svoje obveznosti.

Evidence, ki jih mora voditi delodajalec in jih določa Zakon so:

  • evidenca o zaposlenih delavcih,
  • evidenca o stroških dela,
  • evidenca o izrabi delovnega časa,
  • evidenco o oblikah reševanja kolektivnih delovnih sporov pri delodajalcu (je značilnejša za večja podjetja, posledično ji na tem mestu ne bomo posvečali večje pozornosti).

Več o tem si preberite v članku: Vodenje kadrovske evidence >>

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje