Nasveti za podjetnike: Vodenje podjetja od doma

Organizirati poslovanje od doma tako, da bo to najbolj učinkovito in v sozvočju z zasebnim življenjem, je težka naloga.
Nasveti za podjetnike: Vodenje podjetja od doma

Poslovanje od doma je priporočljivo le, če ga znate dobro organizirati.

Na začetku poslovanja je vodenje podjetja od doma pogosto
najprimernejša rešitev. S tem prihranite veliko izdatkov za najem ali nakup
poslovnih prostorov, pa tudi dostop do pisarne je neprekinjen in preprost.
Seveda ima na drugi strani tudi pisarna do vas neprekinjen dostop, kar lahko z
večanjem podjetja postane zahteven problem, ki ga je priporočljivo rešiti z uporabo
poslovnih prostorov ločenih od doma.

Če poslujete od doma, morate poskrbeti za kar se da jasno
delitev osebnega in delovnega prostora ter časa. Ti dve sferi morate ločiti,
čeprav ste se morda za poslovanje od doma odločili ravno zaradi možnosti, da
združite poslovno in osebno. Ljudje, ki živijo z vami, morajo vedeti, kdaj je
vaš čas namenjen njim in kdaj ne. Le tako boste dosegli mir in koncentracijo
potrebno za kvalitetno opravljeno delo.

Imejte torej na razpolago poslovni prostor, kjer je shranjen
samo material potreben za vaše poslovanje. Zelo priporočljivo je, da imate v
tem prostoru računalnik in telefonsko linijo, ki sta namenjena zgolj
poslovanju, saj se tako izognete vsakodnevnim konfliktom z ostalimi družinskimi člani glede uporabe skupnih naprav.

Pogosto je skrb za otroke, opravljanje gospodinjskih opravil
in še vodenje ambicioznega podjetja časovno prezahtevna naloga za podjetnika.
Zato si priskrbite pomoč, bodisi v obliki varuške ali pa čistilke. To je dodaten, a včasih nujno potreben strošek.

Vodenje poslov od doma zna biti skušnjava za mlade nadebudne
podjetnike, da veliko večino časa preživijo v pisarni, nenehno pregledujejo
elektronska sporočila, odgovarjajo na telefonske klice in podobno. Temu se
morate upreti in se posvetiti tudi ostalim obveznostim. Le tako bo
sozvočje med osebnim in poslovnim ostalo mogoče. Da ohranite to sozvočje je
pogosto primerno tudi, da si na isti koledar zapisujete tako poslovne
obveznosti, kot tudi zasebne dogodke. S tem ne bo prišlo do prekrivanja in
posledično do zanemarjanja ali poslovne ali pa osebne sfere.

Če se podjetje razširi, morate poslovanje od doma prekiniti
ali vsaj omejiti. Večja potreba po poslovnem prostoru in poslovni
profesionalnosti zahtevata poslovne prostore strogo ločene od vsake privatne
sfere.

Vir: TheStreet.com

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje