Vodenje virtualnega tima: 3 najpogostejša vprašanja

Geografsko razpršeni timi in virtualni timi so realnost že kar nekaj časa, kljub vsemu pa imajo vodje še vedno probleme, kako takšen tim voditi. V nadaljevanju si preberite tri najpogostejša vprašanja in rešitve na to temo.
Vodenje virtualnega tima: 3 najpogostejša vprašanja

Vodenje virtualnega tima: 3 najpogostejša vprašanja. (Vir slike: sxc.hu)

1. Kdaj in kako pogosto se mora tim sestati v živo?

Z izjemo izključno virtualnih timov, se virtualni in geografsko razpršeni timi slej ko prej srečajo v živo. Nekatere študije nakazujejo na to, da je srečanje v živo izrednega pomena predvsem zgodaj v obstoju tima – bodite pozorni, zgodaj ne pomeni takoj. Za tim je dobro, da ima nekaj virtualnih izkušenj in sodelovanja med seboj še preden se prvič spozna v živo. Najboljši način sestankovanja v živo je po predvidenem času npr. vsak prvi teden v mesecu. Takšen v naprej predviden urnik omogoča posameznim članom v timu, da določene diskusije prihranijo za srečanje v živo.

2. Kakšno tehnologijo naj uporablja virtualni tim?

Pri hitrem razvoju tehnologije je vodja v dvomih, katero platformo izbrati za svoj tim. Najbolj pomembno za vsak tim, ki je odvisen od telefonskih linij in interneta je:

  • Preprostost – naj bo platforma preprosta, tako, da jo bo tim brez problema uporabljal.
  • Zanesljivost – pomembno je, da razen občasnih manjših prekinitev sistema nimate skrbi, ali bo sporočilo prišlo do pravega naslovnika v pravem času.
  • Dostopnost – člani tima morajo dostopati do platforme praktično iz kjerkoli (iz pisarne, preko pametnega mobilnega telefona, od doma, itd.).To verjetno ne bo problem, saj imamo praktično kjerkoli na svetu dostop do interneta in telefona.

3. Kako naj vodja koordinira delo med razpršenimi člani tima?

Vodje virtualnih timov morajo svoje napore usmeriti v strukturo in socialno okolje. To dvoje mora vodja konstantno držati v ravnovesju. Sprva je tim potrebno navaditi na strukturirano delo: jasno določene naloge in jasno določeni cilji ter jasno opredeljen proces reševanja problemov. Hkrati pa mora vodja poskrbeti, da v timu ne prihaja do prepirov, ki niso konstruktivni, povezovati mora člane, jih podpirati in znati motivirati.

Vir: blogs.hbr.org

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje