Vodič za poimenovanje podjetja

Poimenovanje podjetja ali produkta je pomembna naloga. Poleg veliko domišljije in izvirnosti pa morate poznati tudi zakonske omejitve, saj se v nasprotnem primeru lahko znajdete v zagati. Predstavljamo vam nekaj osnov za poimenovanje vašega podjetja ali produkta.
Vodič za poimenovanje podjetja

Vodič za poimenovanje podjetja. (Vir slike: sxc.hu)

Poimenovanje podjetja pričnite tako, da se usedete in dobro razmislite, kaj želite, da ime podjetja sporoča. Odločiti se morate kaj bo ime pomenilo in na kaj bo namigovalo. Predstavljamo vam seznam stvari, ki jih ime vašega podjetja lahko predstavlja strankam:

  • Hitrost,
  • najboljši,
  • priročnost,
  • najvišja kvaliteta,
  • izkušenost,
  • zabava,
  • nezaslišano,
  • zanesljivost,
  • nizka cena,
  • zajamčeno,
  • priporočljivo,
  • iskrenost,
  • nevarnost,
  • edinstvenost, itd.

Ko si boste določili atribute, ki želite, da jih ime sporoča, lahko nadaljujete. Naslednji korak je, da se odločite, ali boste podjetje poimenovali generično, opisno ali izmišljeno?

  1. Pri izmišljenem imenu imate prednost v tem, da nihče ne ve, kaj to ime pomeni in ga je najlažje zaščititi. V nasprotnem primeru pa takšno ime zahteva veliko truda in denarja, da potrošnikom nekaj predstavlja in pomeni.
  2. Opisna imena je težje zaščititi, vendar s takšnim imenom lažje pozicioniramo podjetje.
  3. Uporabite lahko tudi generično ime, ki ga je izredno težko zaščiti, vendar stranki jasno sporoča, kaj vaše podjetje predstavlja.

Nekaj primerov dobrih angleških imen podjetij:

  • Faith Popcorn (vera in kokice) – ime, ki si ga zapomnimo in nam sporoča naj stvari ne jemljemo preveč resno.
  • National Public Radio (nacionalni javni radio) – preprosto ime, ki nakazuje na resnost in na to, da zadeva vse v državi.
  • Head and Shoulders (glava in ramena) – ime nakazuje na korist proizvoda, nič več prhljaja na vaših ramenih.
  • Apple Computer (računalniki jabolko) – preprosto, prijazno, osnovno in zlahka si ga zapomnimo.

8 preprostih pravil za poimenovanje vašega podjetja

  1. Ime mora imeti pozitivni in optimistični prizvok.
  2. Izogibajte se težkim imenom. V kolikor bodo imeli ljudje probleme izgovoriti ali napisati ime si ga bodo veliko težje tudi zapomnili.
  3. Naj bo ime unikatno. Ne želite, da bi ljudje zamešali vaše podjetje z drugim podjetjem, ki ima podobno ime.
  4. Ne izberite si imena, ki vas bo omejil pri rasti.
  5. Naj bo ime vašega podjetja do neke mere opisno.
  6. Nikar ne poimenujte imena po modnem trendu .
  7. Ime podjetja mora odsevati vašo identiteto: dostojanstvo, velikost, lokalne značilnosti, kvaliteto in ostale opisne elemente.
  8. Izberite ime, ki bo privlačno tudi preko telefona, radia, napisano in privlačno na vaši spletni strani.

Vir: entrepreneur.com

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje