Vodič za poimenovanje podjetja

Poimenovanje podjetja ali produkta je pomembna naloga. Poleg veliko domišljije in izvirnosti pa morate poznati tudi zakonske omejitve, saj se v nasprotnem primeru lahko znajdete v zagati. Predstavljamo vam nekaj osnov za poimenovanje vašega podjetja ali produkta.
Vodič za poimenovanje podjetja

Vodič za poimenovanje podjetja. (Vir slike: sxc.hu)

Poimenovanje podjetja pričnite tako, da se usedete in dobro razmislite, kaj želite, da ime podjetja sporoča. Odločiti se morate kaj bo ime pomenilo in na kaj bo namigovalo. Predstavljamo vam seznam stvari, ki jih ime vašega podjetja lahko predstavlja strankam:

  • Hitrost,
  • najboljši,
  • priročnost,
  • najvišja kvaliteta,
  • izkušenost,
  • zabava,
  • nezaslišano,
  • zanesljivost,
  • nizka cena,
  • zajamčeno,
  • priporočljivo,
  • iskrenost,
  • nevarnost,
  • edinstvenost, itd.

Ko si boste določili atribute, ki želite, da jih ime sporoča, lahko nadaljujete. Naslednji korak je, da se odločite, ali boste podjetje poimenovali generično, opisno ali izmišljeno?

  1. Pri izmišljenem imenu imate prednost v tem, da nihče ne ve, kaj to ime pomeni in ga je najlažje zaščititi. V nasprotnem primeru pa takšno ime zahteva veliko truda in denarja, da potrošnikom nekaj predstavlja in pomeni.
  2. Opisna imena je težje zaščititi, vendar s takšnim imenom lažje pozicioniramo podjetje.
  3. Uporabite lahko tudi generično ime, ki ga je izredno težko zaščiti, vendar stranki jasno sporoča, kaj vaše podjetje predstavlja.

Nekaj primerov dobrih angleških imen podjetij:

  • Faith Popcorn (vera in kokice) – ime, ki si ga zapomnimo in nam sporoča naj stvari ne jemljemo preveč resno.
  • National Public Radio (nacionalni javni radio) – preprosto ime, ki nakazuje na resnost in na to, da zadeva vse v državi.
  • Head and Shoulders (glava in ramena) – ime nakazuje na korist proizvoda, nič več prhljaja na vaših ramenih.
  • Apple Computer (računalniki jabolko) – preprosto, prijazno, osnovno in zlahka si ga zapomnimo.

8 preprostih pravil za poimenovanje vašega podjetja

  1. Ime mora imeti pozitivni in optimistični prizvok.
  2. Izogibajte se težkim imenom. V kolikor bodo imeli ljudje probleme izgovoriti ali napisati ime si ga bodo veliko težje tudi zapomnili.
  3. Naj bo ime unikatno. Ne želite, da bi ljudje zamešali vaše podjetje z drugim podjetjem, ki ima podobno ime.
  4. Ne izberite si imena, ki vas bo omejil pri rasti.
  5. Naj bo ime vašega podjetja do neke mere opisno.
  6. Nikar ne poimenujte imena po modnem trendu .
  7. Ime podjetja mora odsevati vašo identiteto: dostojanstvo, velikost, lokalne značilnosti, kvaliteto in ostale opisne elemente.
  8. Izberite ime, ki bo privlačno tudi preko telefona, radia, napisano in privlačno na vaši spletni strani.

Vir: entrepreneur.com

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje