Vodič za poimenovanje podjetja

Poimenovanje podjetja ali produkta je pomembna naloga. Poleg veliko domišljije in izvirnosti pa morate poznati tudi zakonske omejitve, saj se v nasprotnem primeru lahko znajdete v zagati. Predstavljamo vam nekaj osnov za poimenovanje vašega podjetja ali produkta.
Vodič za poimenovanje podjetja

Vodič za poimenovanje podjetja. (Vir slike: sxc.hu)

Poimenovanje podjetja pričnite tako, da se usedete in dobro razmislite, kaj želite, da ime podjetja sporoča. Odločiti se morate kaj bo ime pomenilo in na kaj bo namigovalo. Predstavljamo vam seznam stvari, ki jih ime vašega podjetja lahko predstavlja strankam:

  • Hitrost,
  • najboljši,
  • priročnost,
  • najvišja kvaliteta,
  • izkušenost,
  • zabava,
  • nezaslišano,
  • zanesljivost,
  • nizka cena,
  • zajamčeno,
  • priporočljivo,
  • iskrenost,
  • nevarnost,
  • edinstvenost, itd.

Ko si boste določili atribute, ki želite, da jih ime sporoča, lahko nadaljujete. Naslednji korak je, da se odločite, ali boste podjetje poimenovali generično, opisno ali izmišljeno?

  1. Pri izmišljenem imenu imate prednost v tem, da nihče ne ve, kaj to ime pomeni in ga je najlažje zaščititi. V nasprotnem primeru pa takšno ime zahteva veliko truda in denarja, da potrošnikom nekaj predstavlja in pomeni.
  2. Opisna imena je težje zaščititi, vendar s takšnim imenom lažje pozicioniramo podjetje.
  3. Uporabite lahko tudi generično ime, ki ga je izredno težko zaščiti, vendar stranki jasno sporoča, kaj vaše podjetje predstavlja.

Nekaj primerov dobrih angleških imen podjetij:

  • Faith Popcorn (vera in kokice) – ime, ki si ga zapomnimo in nam sporoča naj stvari ne jemljemo preveč resno.
  • National Public Radio (nacionalni javni radio) – preprosto ime, ki nakazuje na resnost in na to, da zadeva vse v državi.
  • Head and Shoulders (glava in ramena) – ime nakazuje na korist proizvoda, nič več prhljaja na vaših ramenih.
  • Apple Computer (računalniki jabolko) – preprosto, prijazno, osnovno in zlahka si ga zapomnimo.

8 preprostih pravil za poimenovanje vašega podjetja

  1. Ime mora imeti pozitivni in optimistični prizvok.
  2. Izogibajte se težkim imenom. V kolikor bodo imeli ljudje probleme izgovoriti ali napisati ime si ga bodo veliko težje tudi zapomnili.
  3. Naj bo ime unikatno. Ne želite, da bi ljudje zamešali vaše podjetje z drugim podjetjem, ki ima podobno ime.
  4. Ne izberite si imena, ki vas bo omejil pri rasti.
  5. Naj bo ime vašega podjetja do neke mere opisno.
  6. Nikar ne poimenujte imena po modnem trendu .
  7. Ime podjetja mora odsevati vašo identiteto: dostojanstvo, velikost, lokalne značilnosti, kvaliteto in ostale opisne elemente.
  8. Izberite ime, ki bo privlačno tudi preko telefona, radia, napisano in privlačno na vaši spletni strani.

Vir: entrepreneur.com

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje