Voščilnice - še eden izmed načinov trženja podjetja

Avtor Saba Resnik — 09.02.2011
Komentiraj!
Večina podjetnikov se zaveda, da so novoletne voščilnice priložnost za trženje podjetja. Po drugi strani pa se večina le-teh ne zaveda, da praznični čas ni edini, ki je primeren za pošiljanje voščilnic.
Voščilnice - še eden izmed načinov trženja podjetja

Domislite si izvirno priložnost za voščilo (slika: sxc.hu).

Voščilnice, primerne tudi za mesec januar
Svojim poslovnim partnerjem oz. strankam se lahko zahvalite za dobro sodelovanje v preteklem letu in jim zaželite novih poslovnih moči in zdravja v prihajajočem letu. Takšne voščilnice lahko pošiljate tudi konec januarja. V kolikor pa se novo leto oz. nova sezona v vašem poslu zaključi v drugem obdobju, pošljite voščilnico takrat. Na primer, če sodelujete z izobraževalnimi ustanovami, kot so šole in vrtci, pošljite voščilo julija ali avgusta.

Rojstni dan
Dobro je imeti podatke o rojstnih dnevih vaših strank, saj jim lahko za rojstni dan pošljete voščilo, ki mu dodate še kakšno posebno ponudbo ali popust.

Sezonska voščila
Z izjemo predanih smučarjev se vsi veselimo konca zime, saj to pomeni več sonca, daljše dni in bolj milo vreme. V takem primeru lahko strankam zaželite topel in sončen prihod pomladi. V kolikor je vaš posel sezonske narave, lahko ob koncu sezone pošljete strankam voščilo, ki ga primerno oblikujte: poslavljanje ali pozdravljanje zime, pomladi, poletja ali jeseni.

Začetek šolskega leta
Tudi začetek šolskega leta je lahko izgovor za pošiljanje voščil. Če prodajate šolske potrebščine ali z njim povezane produkte oz. storitve, je to za vas še posebej primerno.

 

Zgoraj je zapisanih zgolj nekaj priložnosti, za katere lahko vašim poslovnim partnerjem in strankam pošljete voščilnico. Poleg uradnih praznikov se lahko sami domislite še kakšno izvirno priložnost za voščilo.

 

Vir: Smallbizbee.com, 7.1.2011

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!