Voščilnice – še eden izmed načinov trženja podjetja

Avtor — 09.02.2011
Večina podjetnikov se zaveda, da so novoletne voščilnice priložnost za trženje podjetja. Po drugi strani pa se večina le-teh ne zaveda, da praznični čas ni edini, ki je primeren za pošiljanje voščilnic.
Voščilnice - še eden izmed načinov trženja podjetja

Domislite si izvirno priložnost za voščilo (slika: sxc.hu).

Voščilnice, primerne tudi za mesec januar
Svojim poslovnim partnerjem oz. strankam se lahko zahvalite za dobro sodelovanje v preteklem letu in jim zaželite novih poslovnih moči in zdravja v prihajajočem letu. Takšne voščilnice lahko pošiljate tudi konec januarja. V kolikor pa se novo leto oz. nova sezona v vašem poslu zaključi v drugem obdobju, pošljite voščilnico takrat. Na primer, če sodelujete z izobraževalnimi ustanovami, kot so šole in vrtci, pošljite voščilo julija ali avgusta.

Rojstni dan
Dobro je imeti podatke o rojstnih dnevih vaših strank, saj jim lahko za rojstni dan pošljete voščilo, ki mu dodate še kakšno posebno ponudbo ali popust.

Sezonska voščila
Z izjemo predanih smučarjev se vsi veselimo konca zime, saj to pomeni več sonca, daljše dni in bolj milo vreme. V takem primeru lahko strankam zaželite topel in sončen prihod pomladi. V kolikor je vaš posel sezonske narave, lahko ob koncu sezone pošljete strankam voščilo, ki ga primerno oblikujte: poslavljanje ali pozdravljanje zime, pomladi, poletja ali jeseni.

Začetek šolskega leta
Tudi začetek šolskega leta je lahko izgovor za pošiljanje voščil. Če prodajate šolske potrebščine ali z njim povezane produkte oz. storitve, je to za vas še posebej primerno.

 

Zgoraj je zapisanih zgolj nekaj priložnosti, za katere lahko vašim poslovnim partnerjem in strankam pošljete voščilnico. Poleg uradnih praznikov se lahko sami domislite še kakšno izvirno priložnost za voščilo.

 

Vir: Smallbizbee.com, 7.1.2011

Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje