Vrata je odprl tehnološki park na Brdu

Projekt je namenjen razvoju ustreznega podpornega podjetniškega okolja za visoko tehnološko podjetništvo.
Vrata je odprl tehnološki park na Brdu

Tehnološki park Ljubljana je odprl svoja vrata.

Investitor projekta je podjetje Tehnološki park Ljubljana d.o.o. Sredstva so črpali iz različnih naslovov: posojil, iz sredstev Evropskega strukturnega sklada in Ministrstva za gospodarstvo. Kasneje se je v obliki dokapitalizacije pridružila še Mestna občina Ljubljana, ki je prispevala zemljišča, zgradila komunalno infrastrukturo, s posebnim odlokom pa je podjetja, ki bodo svoje poslovanje začela v okrilju TPL oprostila plačevanja nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča. S tem je MOL postala kar 70 odstotna lastnica podjetja.

Tehnološki park Ljubljana Brdo in celoten koncept z
geostrateško lego je zasnovan v skladu z razvojno strategijo Mestne
občine Ljubljana, ki bo z “urbanistično skupnim lociranjem”
visokotehnoloških podjetij, univerze in raziskovalnih inštitucij
sledila sodobnim principom razvoja mest, je poudarila Jadranka Dakić,
podžupanja Mestne občine Ljubljana. Poudarila je pomen bližine univerze
in znanstvenih inštitutov, s čimer bo možnost pospešiti interaktiven
prenos znanja med izobraževalno-raziskovalnimi institucijami in
gospodarstvom. V Mestni občini Ljubljana želijo z ustreznimi politikami
in sofinanciranji povezati interese in potenciale univerze, inštitutov
in gospodarstva, za nadaljnji razvoj Ljubljane.

TPL Ljubljana s svojim delovanjem pomaga podjetjem prodreti na tuje trge. Njegovo poslanstvo je pomagati podjetjem v
poinkubacijski dobi, torej po prvih letih od ustanovitve, ko podjetje izkaže potenciale za rast in neko stabilnost.

Rast podjetij, še posebej inovativnih malih in srednje velikih podjetij
z visoko dodano vrednostjo, je izrednega pomena za povečanje
konkurenčnosti EU. Zato bo Slovenija prav temu segmentu podjetij ter
njihovi rasti v času predsedovanja EU posvetila izjemno pozornost. S
tem želimo okrepiti prizadevanja tako evropskih inštitucij kot
posameznih držav članic, da malim in srednje velikim podjetjem v
prihodnosti vsi skupaj namenimo še več zaslužene pozornosti in
razvijemo inštrumente za spodbujanje njihovega uspešnega delovanja in
razvoja, je poudaril mag. Janko Burgar iz Direktorata za podjetništvo in konkurenčnost na Ministrstvu za gospodarstvo.

Vir: Tehnološki park Ljubljana

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje