Vrata je odprl tehnološki park na Brdu

Projekt je namenjen razvoju ustreznega podpornega podjetniškega okolja za visoko tehnološko podjetništvo.
Vrata je odprl tehnološki park na Brdu

Tehnološki park Ljubljana je odprl svoja vrata.

Investitor projekta je podjetje Tehnološki park Ljubljana d.o.o. Sredstva so črpali iz različnih naslovov: posojil, iz sredstev Evropskega strukturnega sklada in Ministrstva za gospodarstvo. Kasneje se je v obliki dokapitalizacije pridružila še Mestna občina Ljubljana, ki je prispevala zemljišča, zgradila komunalno infrastrukturo, s posebnim odlokom pa je podjetja, ki bodo svoje poslovanje začela v okrilju TPL oprostila plačevanja nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča. S tem je MOL postala kar 70 odstotna lastnica podjetja.

Tehnološki park Ljubljana Brdo in celoten koncept z
geostrateško lego je zasnovan v skladu z razvojno strategijo Mestne
občine Ljubljana, ki bo z “urbanistično skupnim lociranjem”
visokotehnoloških podjetij, univerze in raziskovalnih inštitucij
sledila sodobnim principom razvoja mest, je poudarila Jadranka Dakić,
podžupanja Mestne občine Ljubljana. Poudarila je pomen bližine univerze
in znanstvenih inštitutov, s čimer bo možnost pospešiti interaktiven
prenos znanja med izobraževalno-raziskovalnimi institucijami in
gospodarstvom. V Mestni občini Ljubljana želijo z ustreznimi politikami
in sofinanciranji povezati interese in potenciale univerze, inštitutov
in gospodarstva, za nadaljnji razvoj Ljubljane.

TPL Ljubljana s svojim delovanjem pomaga podjetjem prodreti na tuje trge. Njegovo poslanstvo je pomagati podjetjem v
poinkubacijski dobi, torej po prvih letih od ustanovitve, ko podjetje izkaže potenciale za rast in neko stabilnost.

Rast podjetij, še posebej inovativnih malih in srednje velikih podjetij
z visoko dodano vrednostjo, je izrednega pomena za povečanje
konkurenčnosti EU. Zato bo Slovenija prav temu segmentu podjetij ter
njihovi rasti v času predsedovanja EU posvetila izjemno pozornost. S
tem želimo okrepiti prizadevanja tako evropskih inštitucij kot
posameznih držav članic, da malim in srednje velikim podjetjem v
prihodnosti vsi skupaj namenimo še več zaslužene pozornosti in
razvijemo inštrumente za spodbujanje njihovega uspešnega delovanja in
razvoja, je poudaril mag. Janko Burgar iz Direktorata za podjetništvo in konkurenčnost na Ministrstvu za gospodarstvo.

Vir: Tehnološki park Ljubljana

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje