Vrednost osebnih podatkov

Osebni podatki, ki jih puščamo na različnih spletnih mestih, imajo svojo vrednost. Morda se sami niti ne zavedamo, koliko so naši podatki vredni, dokler ne zaidemo v težave, ker jih nekdo zlorabi. Svojo vrednost imajo tudi na trgu, kjer posamezniki in organizirane združbe te podatke zbirajo in prodajajo naprej.
Vrednost osebnih podatkov

Problem spletnega kriminala strmo narašča.

V zadnjih dveh tednih je bilo aretiranih 60 posameznikov, ki so se ukvarjali s preprodajo podatkov o kreditnih in bančnih karticah, znani so pod imenom DarkMarket forum. Da ne gre za majhne posle, priča tudi dejstvo, da so bile aretacije rezultat dve leti trajajoče mednarodne policijske operacije, ki je potekala v Veliki Britaniji, Združenih državah, Nemčiji in Turčiji.

Podatki o evropskih karticah se prodajajo bolje kot podatki o ameriških. Evropejci smo zato toliko bolj zanimivi za poskuse kraje. Vrednost podatkov, ki vključujejo lastnikovo ime in detajle o kartici se giblje med 30 in 37,5 centov na enoto, v kolikor gre za ameriško kartico, med tem ko vir ne navaja, kolikšen je ta znesek za evropsko kartico.

Pomembno je vedeti, kje naši podatki ostajajo varni, kje pa jih puščamo “na prepihu”. Žal vse premalokrat najdemo dovolj oprijemljive točke, da bi lahko zaupali, mnogi uporabniki pa sploh ne vedo, na katere elemente morajo biti pozorni, preden na neki strani pustijo svoje osebne podatke.

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje