Vsakodnevna uporaba spleta ni le v domeni mladih

Več kot tri četrtine slovenskih spletnih uporabnikov med 10. in 75. letom starosti, na splet zahaja večkrat dnevno ali dnevno, medtem ko je največji delež najmanj vsakodnevnih uporabnikov spleta po podatkih MOSS v starostni skupini med 15. in 24. letom.
Vsakodnevna uporaba spleta ni le v domeni mladih

Vsakodnevna uporaba spleta ni le v domeni mladih (Vir slike: sxc.hu)

V tej skupini kar 93 odstotkov uporabnikov uporablja splet najmanj dnevno. Sledijo jim posamezniki, stari med 25. in 34. letom. Delež spletnih uporabnikov, ki na splet zaidejo najmanj dnevno, je v tej starostni skupini 89,6 odstoten. V starostnih skupinah med 10. in 14. letom in med 35. in 44. letom je delež spletnih uporabnikov, ki najmanj dnevno dostopajo do spleta enak, in sicer 83,6 odstoten. Med starejšimi spletnimi uporabniki je najnižji delež najmanj dnevnih uporabnikov spleta; v starostni skupini med 45. in 54. letom je takih spletnih uporabnikov 81,8 odstotkov, v starostni skupini starejših od 55 let pa 77,7 odstotkov.

Slika1: Slovenski spletni uporabniki (po starostnih skupinah), ki splet uporabljajo najmanj vsak dan (Vir: MOSS 2012)

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ); v obdobju 2009/2012 jo izvaja družba Valicon iz Ljubljane s podizvajalcem podjetjem Gemius.

Vir: MOSS-SOZ

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje