Vse, kar morate ta trenutek vedeti o družbenih omrežjih

Avtor — 20.04.2015
Facebook je star že več kot 11 let in še vedno velja za velikana. Google Plus, ki je želel postati veliki tekmec Facebooka, se bo razdelil na dva dela. A če pustimo na strani starejša omrežja in se posvetimo novejšim, lahko opazimo pravi razcvet.
Vse, kar morate ta trenutek vedeti o družbenih omrežjih

Kaj morate vedeti o družbenih omrežij? (Vir slike: Bigstockphoto)

Letos bo v prvi vrsti odmevalo »mobilno«, saj prek pametnih telefonov vse pogosteje dostopamo do družbenih omrežij. Veste, da je več kot 3 milijarde ljudi aktivnih internetnih uporabnikov? To je skoraj polovica vseh prebivalcev! Skorajda 2,1 milijardi ljudi pa ima profile na družbenih omrežjih.

3,65 milijarde mobilnih uporabnikov ima dostop do spleta prek svojih pametnih napravic in skoraj 1,7 milijarde ljudi ima aktivne mobilne račune na družbenih omrežjih. Še vedno dvomite, da je mobilno prihodnost? Prenehajte, saj postaja resničnost.

Ključni kazalniki uspeha na družbenih omrežjih >>

Vse bolj je možno opaziti tudi porast ne-angleških družbenih omrežjih, predvsem na Kitajskem in v Rusiji. Dober primer je omrežje Qzone, ki je večji od Twitterja, Instagrama in Google Plusa.

Poglejmo še podatke po posameznih omrežjih.

Morda ste že zaprli oziroma deaktivirali svoj račun na Facebooku, a priznati mu moramo veliko prednost pred ostalimi omrežji – vendar le v smislu števila uporabnikov. Kot smo že nekajkrat pisali, se je povprečna starost “Facebookovca” izjemno povečala, mladi si ne želijo biti več na omrežju, kjer so tudi njihovi starši. Najstniki si želijo tudi malce zasebnosti.

Facebook ima skoraj 1,4 milijarde uporabnikov. Kar 47 odstotkov vseh internetnih uporabnikov je na Facebooku, dnevno pa podelijo več kot 4,5 milijard všečkov. Skoraj 75 odstotkov celotnega Facebookovega dobička pride iz mobilnega oglaševanja.

Snapchat ostaja hit med najstniki >>

Twitter je imel ob zadnjem štetju 284 milijonov aktivnih uporabnikov. Kar 88 odstotkov vseh Twitterašev do omrežja dostopa prek mobilnih naprav. Dnevno pošljejo več kot 500 milijonov tvitov.

Google Plus, ki se bo kmalu razdelil na dva dela, ima 363 milijonov uporabnikov. Vsak dan prispevajo več kot 5 milijard pritiskov na gumb +1.

Instagram, ki je pod okriljem Facebooka, ima več kot 300 milijonov uporabnikov. Njegovi uporabniki dnevno pošljejo več kot 70 milijonov fotografij in video vsebin. Več kot polovica (53 odstotkov) internetnih uporabnikov, starih od 18 do 29 let, uporablja to omrežje.

Večina uporabnikov omrežja Pinterest je žensk. Skupno je na tem omrežju okoli 70 milijonov uporabnikov. Zanimivo dejstvo Pinteresta pa je, da se prek tega omrežja izvede veliko nakupov.

Pinteresantne strategije za povečanje obiska spletni strani >>

LinkedIn, ki velja za eno najstarejših omrežjih, saj je zaživelo že leta 2002, ima 347 milijonov registriranih uporabnikov. Združuje cel kup študentov in profesionalcev, ki skupaj tvorijo pravo podjetniško mrežo.

Viber ima več kot 200 milijonov uporabnikov.

Kitajski Qzone ima 639 milijonov uporabnikov.

WhatsApp ima 600 milijonov uporabnikov.

Facebook Messenger šteje 500 milijonov uporabnikov.

WeChat zaostaja le malce – ima 468 milijonov uporabnikov.

Snapchat ima 100 milijonov mesečnih uporabnikov.

Ruski VKontake ima prav tako 100 milijonov uporabnikov.

Družbena omrežja bodo z oglaševanjem letos ustvarila 8,3 milijarde dolarjev prihodkov.

Preberite tudi
Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki.

Preberite več >>
Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli?

Preberite več >>
Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej.

Preberite več >>
Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev!

Preberite več >>
Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj.

Preberite več >>
Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev.

Preberite več >>
So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto.

Preberite več >>
Decembrske novosti na Facebooku

Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril.

Preberite več >>
Decembrske novosti na Instagramu

Decembrske novosti na Instagramu

V zadnjih tednih je Instagram začel predstavljati nekatere novosti v svoji aplikaciji. Nekaterim uporabnikom sta na voljo funkciji prenašanja v živo in izginjajočih fotografij. V prispevku predstavljamo ti funkciji in razmislek o prihodnjem razvoju aplikacije Instagram.

Preberite več >>
Akcija #nulapet in družabna omrežja

Akcija #nulapet in družabna omrežja

Leta 2007 smo prvič lahko namenili 0,5 % dohodnine organizacijam po lastni izbiri. Davčni zavezanci imajo vsako leto možnost, da izberejo organizacije, ki so upravičene za zbiranje dohodnine. V večini so to nevladne organizacije, verske skupnosti ali politične stranke.

Preberite več >>
Oznake: , , , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial.

Preberite več >>
Vse za podjetje