Vse, kar morate ta trenutek vedeti o družbenih omrežjih

Avtor Maruša Žibert — 20.04.2015
Komentiraj!
Facebook je star že več kot 11 let in še vedno velja za velikana. Google Plus, ki je želel postati veliki tekmec Facebooka, se bo razdelil na dva dela. A če pustimo na strani starejša omrežja in se posvetimo novejšim, lahko opazimo pravi razcvet.
Vse, kar morate ta trenutek vedeti o družbenih omrežjih

Kaj morate vedeti o družbenih omrežij? (Vir slike: Bigstockphoto)

Letos bo v prvi vrsti odmevalo »mobilno«, saj prek pametnih telefonov vse pogosteje dostopamo do družbenih omrežij. Veste, da je več kot 3 milijarde ljudi aktivnih internetnih uporabnikov? To je skoraj polovica vseh prebivalcev! Skorajda 2,1 milijardi ljudi pa ima profile na družbenih omrežjih.

3,65 milijarde mobilnih uporabnikov ima dostop do spleta prek svojih pametnih napravic in skoraj 1,7 milijarde ljudi ima aktivne mobilne račune na družbenih omrežjih. Še vedno dvomite, da je mobilno prihodnost? Prenehajte, saj postaja resničnost.

Ključni kazalniki uspeha na družbenih omrežjih >>

Vse bolj je možno opaziti tudi porast ne-angleških družbenih omrežjih, predvsem na Kitajskem in v Rusiji. Dober primer je omrežje Qzone, ki je večji od Twitterja, Instagrama in Google Plusa.

Poglejmo še podatke po posameznih omrežjih.

Morda ste že zaprli oziroma deaktivirali svoj račun na Facebooku, a priznati mu moramo veliko prednost pred ostalimi omrežji – vendar le v smislu števila uporabnikov. Kot smo že nekajkrat pisali, se je povprečna starost "Facebookovca" izjemno povečala, mladi si ne želijo biti več na omrežju, kjer so tudi njihovi starši. Najstniki si želijo tudi malce zasebnosti.

Facebook ima skoraj 1,4 milijarde uporabnikov. Kar 47 odstotkov vseh internetnih uporabnikov je na Facebooku, dnevno pa podelijo več kot 4,5 milijard všečkov. Skoraj 75 odstotkov celotnega Facebookovega dobička pride iz mobilnega oglaševanja.

Snapchat ostaja hit med najstniki >>

Twitter je imel ob zadnjem štetju 284 milijonov aktivnih uporabnikov. Kar 88 odstotkov vseh Twitterašev do omrežja dostopa prek mobilnih naprav. Dnevno pošljejo več kot 500 milijonov tvitov.

Google Plus, ki se bo kmalu razdelil na dva dela, ima 363 milijonov uporabnikov. Vsak dan prispevajo več kot 5 milijard pritiskov na gumb +1.

Instagram, ki je pod okriljem Facebooka, ima več kot 300 milijonov uporabnikov. Njegovi uporabniki dnevno pošljejo več kot 70 milijonov fotografij in video vsebin. Več kot polovica (53 odstotkov) internetnih uporabnikov, starih od 18 do 29 let, uporablja to omrežje.

Večina uporabnikov omrežja Pinterest je žensk. Skupno je na tem omrežju okoli 70 milijonov uporabnikov. Zanimivo dejstvo Pinteresta pa je, da se prek tega omrežja izvede veliko nakupov.

Pinteresantne strategije za povečanje obiska spletni strani >>

LinkedIn, ki velja za eno najstarejših omrežjih, saj je zaživelo že leta 2002, ima 347 milijonov registriranih uporabnikov. Združuje cel kup študentov in profesionalcev, ki skupaj tvorijo pravo podjetniško mrežo.

Viber ima več kot 200 milijonov uporabnikov.

Kitajski Qzone ima 639 milijonov uporabnikov.

WhatsApp ima 600 milijonov uporabnikov.

Facebook Messenger šteje 500 milijonov uporabnikov.

WeChat zaostaja le malce – ima 468 milijonov uporabnikov.

Snapchat ima 100 milijonov mesečnih uporabnikov.

Ruski VKontake ima prav tako 100 milijonov uporabnikov.

Družbena omrežja bodo z oglaševanjem letos ustvarila 8,3 milijarde dolarjev prihodkov.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice