KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Vse večja ekipa Optiweba v nove, inovativne prostore

Inovativno in kreativno urejeni delovni prostori imajo precejšen vpliv na delo zaposlenih. Na njihovo motivacijo in kreativnost. Številni slovenski startupi se pomena ureditve delovnih prostorov zavedajo, eden takšnih je tudi Optiweb, ki se je v teh dneh vnovič selil.
Vse večja ekipa Optiweba v nove, inovativne prostore

Podjetje Optiweb, ki da veliko na počutje zaposlenih, se je preselilo v nove, inovativne prostore (Vir slike: Aljaž Hafner)

Selijo se iz podobnih razlogov kot v preteklosti. To namreč ni prva selitev škofjeloškega Optiweba, ki se ukvarja z izdelavo in optimizaijo spletnih strani ter trgovin. Kot pravi direktor Miha Lavtar, so tokrat vnovič prerastli prejšnje prostore. Ker po njegovem mnenju delovni prostori niso zgolj prostori, v katerih se dela, temveč imajo »neko dodano vrednost za zaposlene in podjetje samo«, so se odločili za selitev, v novih prostorih pa pričarali tudi del inovativnosti in kreativnosti.

Optiweb je na dan selitve odprt vrata (Vir slike: Aljaž Hafner).

Namesto zvonca Skype, odprt strop in miza brez nog

Sprehod po 150 kvadratnih metrih novo urejenih površin postreže z zanimivimi postojankami. Klasičen zvonec, ki (z)moti celotno pisarno, bo nadomestil Skype: »Pri nas so vse stranke vnaprej dogovorjene za sestanke z določenimi ljudmi in ko bo prišel, ga bo enostavno izbral in poklical.« Ker imajo vse sestanke shranjene v Googlovem koledarju, bo aplikacija kar sama predlagala, s kom je dogovorjen.

Novi prostori, ki se raztezajo na 150 kvadratnih metrih, bodo zaposlenim ne le popestrili delovne dneve, ampak tudi olajšali delo (Vir slike: Aljaž Hafner).

Prostor, ki ima tudi odprt strop, je opremljen s številnimi rožami, ogromno sedežno garnituro, zanimivo mizo, ki nima nog oziroma je na nevidnih nosilcih, veliko kuhinjo, v kateri se najde tudi kavni aparat, pa ogromne bele in črne riši briši površine, primerne za uporabo kred in flomasterjev.

Sobica, v katero se zatečeš, ko potrebuješ mir

Imeli bodo tudi odklepanje na prstni odtis in se s tem izognili težavam s ključi, pa posebno sobo s kavčem, »bubico«, ki bo nalašč za dve osebi, da bodo sestanki ali pa pogovori prek Skypa lahko nemoteno potekali. Med sprehodom po prostorih lahko zaposleni ogledujejo še steno, na kateri so obešene slike vseh, ki so pomembno prispevali k razvoju podjetja od samih začetkov.

Vsi, ki so pomembno zaznamovali razvoj podjetja, so dobili mesto na posebni steni (Vir slike: Aljaž Hafner).

Ureditev vpliva zlasti na motivacijo zaposlenih

»Vsaka malenkost se pozna in te malenkosti na koncu pomenijo precej časa ter posledično denarja. Predvsem veliko pri tem igra motivacija zaposlenih, ki v takšnih prostorih zagotovo precej raje delajo kot sicer. In ja, mislim, da podjetja precej premalo vlagajo v to, ampak seveda ne vsa, tudi  Sloveniji se najde precej dobrih primerov,« običajno  gre sicer za večja podjetja, ki si to lahko privoščijo.

V Sloveniji se sicer najde nekaj dobrih primerov podjetij, ki vlagajo tudi v prostore, a še vedno premalo, meni Miha Lavtar (Vir slike: Aljaž Hafner).

Vrata podjetja odprli za vse

V novih prostorih pričakuje večjo produktivnost, pozitiven vpliv pa bodo imela tudi na njihove (potencialne) stranke, saj bodo v njih, meni, izpadli precej bolj resni in kredibilni. V prostore so vložili veliko truda, pravi pa, da je bila prenova oziroma ureditev novih prostorov tudi zanj poseben podvig, ki se ga je lotil s srcem in dušo. Ker so bili s končnim izgledom resnično zadovoljni, so se odločili, da jih pokažejo tudi drugim in na dan selitve pripravili poseben dogodek, vrata pa so odprli prav vsem. Dogodek so začinili še z Lan zabavo, v večerih urah so nostalgijo obudili za nekaj ur.  

Ekipa bo še letos povečala svoje vrste (Vir slike: Aljaž Hafner).

Želite postati del Optiweba?

Podjetje, ki je imelo v lanskem letu 285 tisoč evrov prihodkov, letos pa kaže na več kot 400 tisoč, zaposluje 12 sodelavcev, v pomoč pa so jim tudi zunanji sodelavci, imajo pa tudi posebno ekipo videa, ki trenutno šteje od tri do štiri člane. Kot pravi mladi podjetnik, ki mu je pri podjetju v veliko pomoč oče in ostali bližnji, se bo še letos število zaposlenih povečalo na 14, zato jih (v kolikor bi vas delo pri Optiwebu zanimalo) spremljajte.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


La Popsi – hit produkt leta 2018 na Štartaj Slovenija

La Popsi – hit produkt leta 2018 na Štartaj Slovenija

Med inovativnimi izdelki, ki so na voljo na policah megamarketov INTERSPAR v sklopu 3. sezone Štartaj Slovenija, je La Popsi – sadni zamrznjeni desert – prejemnik naziva hit produkt leta 2018. O ideji, poteku poslovanja in izzivih na poti do uspeha smo se pogovarjali s podjetnicama in prijateljicama Nežo in Karmen. Preberite več >>

Bo startup Della Spina revolucioniral obstoječi princip nakupa očal?

Bo startup Della Spina revolucioniral obstoječi princip nakupa očal?

Podjetje Della Spina si prizadeva, da bi bila dioptrijska očala lepega izgleda cenovno dostopna širšemu krogu ljudi. Kupec ima pri tem možnost, da izbrana očala preizkuša en teden, preden se odloči za nakup. Preberite več >>

“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

Polfinalistki letošnjega izbora Mladi podjetnik leta 2018 Urška Klavžer in Katarina Vavpetič v teh dneh praznujeta drugo obletnico delovanja trgovine Pasja gajba. S kakovostno storitvijo, skrbnemu posvečanju pasjim kosmatincem in njihovim lastnikom ter dobrodelnostjo gradita uspešno zgodbo. Preberite več >>

Vrata je odprla prva trgovina brez embalaže v Sloveniji – Rifuzl

Vrata je odprla prva trgovina brez embalaže v Sloveniji – Rifuzl

Od 24. decembra dalje lahko kupujete v prvi trgovini brez embalaže v Sloveniji. V njej je možno kupiti vse, kar gospodinjstvo potrebuje. Trgovina je locirana v Ljubljani blizu Kina Šiške. Z ustanoviteljema Manco Behrič in Primožem Ciglerjem smo se pogovarjali o tem, kako sta idejo pripeljala do realizacije. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Oznake: ,