Vse večji pomen oglaševanja prek socialnih omrežij

Avtor Ursa Kostic — 13.07.2009
Komentiraj!
Socialna omrežja tržnikom ponujajo veliko količino podatkov o uporabnikih in njihovih aktivnostih, ki jih lahko uporabijo za potrebe oglaševanja. Leto 2009 bo na tem področju prelomno, saj se bo končala poskusna faza trženja prek socialnih omrežij, ki bo postajalo vse bolj pomembno.
Vse večji pomen oglaševanja prek socialnih omrežij

Socialna omrežja tržnikom ponujajo velike količine podatkov.

Do sedaj je bil na področju oglaševanja prek spletnih socialnih mrež na prvem mestu MySpace, vendar pa ga dohiteva vse uspešnejši Facebook, ki naj bi ga do leta 2011 verjetno celo prehitel. Kljub zmanjšanju tovrstnega oglaševanja v letu 2009, ki je posledica gospodarske krize, eMarketer za naslednje leto v ZDA napoveduje 13,3 odstotni porast sredstev za oglaševanje prek socialnih mrež, na 1.3 milijarde dolarjev.

Vse več podjetij bo spoznalo pomen strategije trženja prek socialnih omrežij, ki bo postajalo vse bolj pomembno. Zato je leto 2009 pravi čas za izgradnjo tovrstne strategije.

 

Vir: eMarketer

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!