Vse večji pomen oglaševanja prek socialnih omrežij

Avtor — 13.07.2009
Socialna omrežja tržnikom ponujajo veliko količino podatkov o uporabnikih in njihovih aktivnostih, ki jih lahko uporabijo za potrebe oglaševanja. Leto 2009 bo na tem področju prelomno, saj se bo končala poskusna faza trženja prek socialnih omrežij, ki bo postajalo vse bolj pomembno.
Vse večji pomen oglaševanja prek socialnih omrežij

Socialna omrežja tržnikom ponujajo velike količine podatkov.

Do sedaj je bil na področju oglaševanja prek spletnih socialnih mrež na prvem mestu MySpace, vendar pa ga dohiteva vse uspešnejši Facebook, ki naj bi ga do leta 2011 verjetno celo prehitel. Kljub zmanjšanju tovrstnega oglaševanja v letu 2009, ki je posledica gospodarske krize, eMarketer za naslednje leto v ZDA napoveduje 13,3 odstotni porast sredstev za oglaševanje prek socialnih mrež, na 1.3 milijarde dolarjev.

Vse več podjetij bo spoznalo pomen strategije trženja prek socialnih omrežij, ki bo postajalo vse bolj pomembno. Zato je leto 2009 pravi čas za izgradnjo tovrstne strategije.

 

Vir: eMarketer

Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje