Vzemite si čas za čas

Večini podjetnikov vedno zmanjkuje časa. Vprašati se moramo, kako smo lahko boljši in bolj učinkoviti pri porabi časa, ki ga imamo na voljo? V nadaljevanju vam predstavljamo 5 vprašanj s pomočjo katerih si boste odgovorili, ali ste dovolj učinkoviti, ali ne.
Vzemite si čas za čas

Vzemite si čas za čas. (Vir slike: sxc.hu)

1. Delate z namenom in ciljem?

Večini ljudi je lažje odgovoriti na vprašaje: „Kaj in kako delate?”, kot pa na vprašanje: „Zakaj delate?” Zavedati se morate, da ima vaše podjetje (ali podjetje v katerem delate) višje cilje in višji namen, kot zgolj prodaja produkta.

2. Delate na vso moč, pa ne pridete nikamor?

Nekaterim ljudem se posreči, vendar večina uspešnih podjetnikov je močno garala, da so prišli do uspeha.

3. Ali ste si začrtali koledar opravil?

Imeti morate pravi občutek za kaj ste porabili ves ta čas in kam to vodi. Koledar opravil je dober tudi za notranjo revizijo, saj na tak način preverjate pretekle dogodke in čas porabljen za določena opravila. Vse preveč pogosto se dogaja, da se podjetniki lotevajo opravil, ki so jim ljubša in ki jih obvladajo, vendar trenutno niso strateškega pomena za podjetje.

4. Ali posvetite dovolj časa razmišljanju?

Nikar ne planirajte zgolj sestankov in delovnih nalog, planirati morate tudi čas za razmišljanje.

5. Ali vam večopravilnost slabi produktivnost?

Danes vse preveč podjetnikov dela več stvari hkrati: telefon, elektronska pošta, projekt, itd. Več opravilnost vam dokazano ne pripomore k večji produktivnosti, zato si za vsako stvar vzemite svoj čas, brez distrakcij.

Vir: blogs.hbr.org

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

V povprečju se človek v odrasli dobi prebudi v 25 tisoč novih dni in le od njega samega je odvisno, kako jih bo izkoristil. Skrivnost dobro izkoriščenih dni naj bi se skrivala predvsem v dobri jutranji rutini, saj naj bi prav ta določala, kako bo potekal posameznikov dan. Preberite več >>

Škodljive navade so sovražnik produktivnosti

Škodljive navade so sovražnik produktivnosti

Če želite biti bolj produktivni, začnite delati bolj pametno in izkoristite vsak dan. V prispevku predstavljamo, kako se znebiti pogostih slabih navad. Preberite več >>

5 jutranjih navad za izboljšanje produktivnosti

5 jutranjih navad za izboljšanje produktivnosti

Zdi se, da se po jutru res dan pozna. Včasih ste že zjutraj osredotočeni na vsak detajl, drugič pa se želite v pisarno pretihotapiti neprespani. Preberite več >>

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Sodelavci in nadrejeni nam vsak dan kradejo čas, pravi David Grady. S tem cilja na nekoristne in neproduktivne sestanke, ki so stalnica poslovnega okolja. Preberite več >>

Ideje za pokončno podjetniško držo in razbremenitev stresnega dneva

Ideje za pokončno podjetniško držo in razbremenitev stresnega dneva

Redno gibanje je izjemno pomembno za ohranjanje zdravja in vitalnosti. Vendar pri napetem življenjskem slogu pogosto zmanjka volje in energije za šport. Preberite več >>

Video: Kako upravljati z največjim tatom našega časa?

Video: Kako upravljati z največjim tatom našega časa?

Čeprav bi se ravno podjetniki morali zavedati, kako odlašanje negativno vpliva na posel, tudi oni podležejo moči stavka "Ah, saj to lahko opravim jutri." Preberite več >>

Naučite se bolje upravljati s svojim časom

Naučite se bolje upravljati s svojim časom

Pogosta težava podjetnikov je pomanjkanje časa. Mnogi si želijo več opraviti v danem času, a jim to zaradi napačne organizacije ne uspeva. Preberite več >>

Bolje upravljajte s svojim časom

Bolje upravljajte s svojim časom

Pomanjkanje časa je pogosta težava podjetnikov. Marsikdo si želi več opraviti v danem času, a večini to ne uspeva. Upravljanja s časom se je mogoče naučiti. Preberite več >>

Pripravite se na delovni teden – že v nedeljo!

Pripravite se na delovni teden – že v nedeljo!

Produktivnost se začne s pripravo. Če vnaprej veste, kaj morate storiti, se boste hitro vrgli v delo. Zato ne začnite delati nepripravljeni. Preberite več >>

15 navad za izboljšanje produktivnosti

15 navad za izboljšanje produktivnosti

Posamezniki, ki vsak dan opravijo veliko obveznosti, niso superjunaki; njihova prednost so njihove navade. Preizkusite jih, izboljšajte svojo produktivnost! Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje