Wall Street Journal želi manj obiska na svoji spletni strani

Rupert Murdoch se je ob obisku svoje domače države, Avstralije, očitno dobro počutil in celo preveč sprostil, saj je medijem zaupal nekatere precej kočljive stvari.
Wall Street Journal želi manj obiska na svoji spletni strani

Murdoch namerava onemogočiti pozicioniranje svojih stvari v Googlu (slika: gothampr.files).

Pri Sky News poročajo, da Murdoch namerava blokirati Google in druge spletne iskalne strani, ki tako uporabnikom ne bodo mogle omogočati popolnega dostopa do člankov na spletni strani Wall Street Journala. Murdoch je na vprašanje, če se zaveda, da je spletna stran Wall Street Journala deležna visokega obiska v veliki meri prav zaradi Googla, odgovoril, da bi raje videli, da njihovo stran obišče manj ljudi, ki pa bodo za storitve tudi plačali.

Če Murdoch res želi, da na stran WSJ.com in ostale strani, ki jih kontrolira, prihaja manj ljudi, potem se je odločil za pravilno pot. Kar več kot četrtina prometa nastaja namreč neposredno preko Googla ali Googlovih novic (Google News). Kar 44 odstotkov obiskovalcev strani WSJ.com je novih, torej Google svoje delo opravlja več kot dobro. A Murdoch bi očitno raje imel lojalne bralce kot tiste, ki na stran naletijo zaradi spletnih iskalnikov. Očitno pa je pozabil, da morajo plačljive novice ljudje najprej tudi najti. 

WSJ.com sicer Googlu dovoljuje, da zaobide plačilni sistem in bralcem omogoči dostop do popolnih vsebin člankov. Očitno so pri WSJ le ugotovili, da nekaj delajo narobe. Ali zaračunaš vsem ali nikomur. Namreč, če obstaja druga možnost dostopa do popolnih vsebin, jo lahko najde praktično vsakdo.

 

Vir: TechCrunch

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje