Wall Street Journal želi manj obiska na svoji spletni strani

Rupert Murdoch se je ob obisku svoje domače države, Avstralije, očitno dobro počutil in celo preveč sprostil, saj je medijem zaupal nekatere precej kočljive stvari.
Wall Street Journal želi manj obiska na svoji spletni strani

Murdoch namerava onemogočiti pozicioniranje svojih stvari v Googlu (slika: gothampr.files).

Pri Sky News poročajo, da Murdoch namerava blokirati Google in druge spletne iskalne strani, ki tako uporabnikom ne bodo mogle omogočati popolnega dostopa do člankov na spletni strani Wall Street Journala. Murdoch je na vprašanje, če se zaveda, da je spletna stran Wall Street Journala deležna visokega obiska v veliki meri prav zaradi Googla, odgovoril, da bi raje videli, da njihovo stran obišče manj ljudi, ki pa bodo za storitve tudi plačali.

Če Murdoch res želi, da na stran WSJ.com in ostale strani, ki jih kontrolira, prihaja manj ljudi, potem se je odločil za pravilno pot. Kar več kot četrtina prometa nastaja namreč neposredno preko Googla ali Googlovih novic (Google News). Kar 44 odstotkov obiskovalcev strani WSJ.com je novih, torej Google svoje delo opravlja več kot dobro. A Murdoch bi očitno raje imel lojalne bralce kot tiste, ki na stran naletijo zaradi spletnih iskalnikov. Očitno pa je pozabil, da morajo plačljive novice ljudje najprej tudi najti. 

WSJ.com sicer Googlu dovoljuje, da zaobide plačilni sistem in bralcem omogoči dostop do popolnih vsebin člankov. Očitno so pri WSJ le ugotovili, da nekaj delajo narobe. Ali zaračunaš vsem ali nikomur. Namreč, če obstaja druga možnost dostopa do popolnih vsebin, jo lahko najde praktično vsakdo.

 

Vir: TechCrunch

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje