Wall Street Journal želi manj obiska na svoji spletni strani

Rupert Murdoch se je ob obisku svoje domače države, Avstralije, očitno dobro počutil in celo preveč sprostil, saj je medijem zaupal nekatere precej kočljive stvari.
Wall Street Journal želi manj obiska na svoji spletni strani

Murdoch namerava onemogočiti pozicioniranje svojih stvari v Googlu (slika: gothampr.files).

Pri Sky News poročajo, da Murdoch namerava blokirati Google in druge spletne iskalne strani, ki tako uporabnikom ne bodo mogle omogočati popolnega dostopa do člankov na spletni strani Wall Street Journala. Murdoch je na vprašanje, če se zaveda, da je spletna stran Wall Street Journala deležna visokega obiska v veliki meri prav zaradi Googla, odgovoril, da bi raje videli, da njihovo stran obišče manj ljudi, ki pa bodo za storitve tudi plačali.

Če Murdoch res želi, da na stran WSJ.com in ostale strani, ki jih kontrolira, prihaja manj ljudi, potem se je odločil za pravilno pot. Kar več kot četrtina prometa nastaja namreč neposredno preko Googla ali Googlovih novic (Google News). Kar 44 odstotkov obiskovalcev strani WSJ.com je novih, torej Google svoje delo opravlja več kot dobro. A Murdoch bi očitno raje imel lojalne bralce kot tiste, ki na stran naletijo zaradi spletnih iskalnikov. Očitno pa je pozabil, da morajo plačljive novice ljudje najprej tudi najti. 

WSJ.com sicer Googlu dovoljuje, da zaobide plačilni sistem in bralcem omogoči dostop do popolnih vsebin člankov. Očitno so pri WSJ le ugotovili, da nekaj delajo narobe. Ali zaračunaš vsem ali nikomur. Namreč, če obstaja druga možnost dostopa do popolnih vsebin, jo lahko najde praktično vsakdo.

 

Vir: TechCrunch

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje