WhatsApp se je z milijardo prenosov vpisal v zgodovino

Po tem, ko je Facebook za nakup aplikacije WhatsApp odštel 16 milijard dolarjev in s tem sprožil ugibanja o smotrnosti svoje odločitve, aplikacija še naprej izkazuje odlično rast in dosega nove rekorde. WhatsApp si je namreč na svoj Android naložil že milijardti uporabnik!
WhatsApp se je z milijardo prenosov vpisal v zgodovino

WhatsApp se je z milijardo prenosov vpisal v zgodovino (Vir slike: viralblog.com)

Aplikacija WhatsApp, katero je ekipa štirih razvijalcev pod vodstvom Jana Kourna ustvarila avgusta 2010, je pravkar dosegla in presegla izjemen mejnik. Na svoje Androidne naprave si jo je namreč prenesel milijardti uporabnik, s čimer se je WhatsApp zapisal v zgodovino: takšen uspeh so do danes uspele doseči zgolj štiri aplikacije: Gmail, Google Maps in YouTube ter Facebook.  

Tudi po februarju lani, ko je Facebook prevzel WhatsApp, se rast števila uporabnikov hitro povečuje. Dnevno naj bi aplikacijo začelo uporabljati kar milijon ljudi. A temu ni bilo tako že od samega začetka, ko je bila aplikacija ustvarjena. Tedaj je namreč obstajala zgolj verzija za iOS in šele po pojavu različice za Android se je pričela hitra, skorajda neustavljiva rast, ki jo WhatsApp dosega še danes. 

Sedaj WhatsApp velja za eno najbolj razširjenih platform za pošiljanje sporočil med uporabniki mobilnikov, saj se število aktivnih uporabnikov giba pri številki 700 milijonov. Pred kratkim je uporabnike razveselila še nova, močno pričakovana funkcija, ki omogoča glasovno klicanje uporabnikov. Pričakuje se, da bo to še dodatno pospešilo prihod novih uporabnikov. 

Bo WhatsApp dobil oglase?

Kljub zavidljivi bazi uporabnikov pa še vedno ni jasno, kako bosta Kourn in Zuckerberg aplikacijo poskušala monetizirati. Prvi namreč takšnih načrtov sploh nikoli ni imel, drugi pa se je s tem vprašanjem nameraval ukvarjati po tem, ko aplikacija doseže milijardtega uporabnika. 

Vir: Softpedia

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje