WhatsAppova rast se nadaljuje

WhatsAppov soustanovitelj in izvršni direktor Jan Koum je javnosti sporočil novo razveseljivo novico – njegova aplikacija ima 700 milijonov aktivnih uporabnikov mesečno. Ti vsak dan pošljejo več kot 30 milijard sporočil.
WhatsAppova rast se nadaljuje

WhatsApp ima že 700 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov (Vir slike: YouTube).

V objavi na Facebooku je Koum sporočil, da 700 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov vsak dan pošlje več kot 30 milijard sporočil. Spomnimo, da je WhatsApp lani avgusta naštel 600 milijonov aktivnih uporabnikov mesečno, kar pomeni, da je novih 100 milijonov pridobil v zgolj štirih mesecih.

Če bi bil WhatsApp država …

Rast števila uporabnikov na WhatsAppu se vztrajno nadaljuje tudi po prevzemu s strani Facebooka februarja lani. V tem obdobju je WhatsApp pridobil že 200 milijonov novih uporabnikov. Če bi bil WhatsApp država, bi predstavljal tretjo največjo državo, tik za Kitajsko in Indijo.

Milijardti uporabnik se približuje

Kljub zavidljivi bazi uporabnikov WhatsApp še vedno nima načrtov, kako aplikacijo monetizirati. Oktobra lani je Koum dejal, da Facebook ne načrtuje monetizacije WhatsAppa, Zuckerberg pa je dodal, da to ni v njihovem načrtu vse dokler ne bo aplikacija dosegla milijardo uporabnikov. Glede na trenutno rast uporabniške baze bi lahko do premikov na tem področju prišlo kmalu.

Zuckerberg Koumu: “Poveživa svet!”

Snapchat, ena od konkurenčnih aplikacij, je bolj previdna pri serviranju podatkov o številu svojih uporabnikov. Avgusta lani naj bi jih imela nekaj več kot 100 milijonov. Na tem področju je kar nekaj rivalov, med bolj prepoznavnima sta tudi aplikaciji WeChat s 438 milijoni uporabniki in Facebookov Messenger s 500 milijoni uporabnikov.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje