Windows 7 prodan že 90 milijonkrat

Če vidite slike nasmejanega Steva Ballmerja, najverjetneje razmišlja o operacijskem sistemu Windows 7. Vse od njegovega izida 22. oktobra prejšnje leto, je Microsoftov najnovejši operacijski sistem bil prodan že 90 milijonkrat.
Windows 7 prodan že 90 milijonkrat

Windows 7 se odlično prodaja (slika: geek.com).

Peter Klein, Microsoftov šef financ,
je novico naznanil na konferenci Morgan Stanley Technology, Media & Telecom
Conference. Tako veliko število prodaj uvršča Windows 7 na prvo mesto med
najhitreje prodajanimi operacijskimi sistemi, kar jih je Microsoft sploh kdarkoli
izdal. Klein pričakuje, da bo prodaja še poskočila, saj se uporabniki
enterprise različic šele zdaj odločajo o nadgradnjah. Microsoft namreč opaža,
da je veliko uporabnikov zainterisiranih za razvijanje operacijskega sistema,
zato pogovori z njimi že potekajo.   

Šlo bo torej za osvežitveni cikel
enterprise različice OS Windows. Ni še natančno znano, kdaj se bo zgodil in
kako hitro, a pri Microsoftu pričakujejo, da še letošnje koledarsko leto. Konec
lanskega leta bi lahko bil grozen za Microsoft, če javnost Windows 7 ne bi
sprejela dobro, tako kot ni operacijskega sistema Vista. Velika vprašanja bi se
postavljala o prihodnosti operacijskega sistema. Kot je lahko opaziti, je
Microsoft trdo delal, da bi izpopolnil svojo najnovejšo različico OS Windows 7.
V kombinaciji z inteligentno zastavljeno splavitvijo testne beta različice je
Microsoft torej stlakoval pravo pot do uspeha.

Druga polovica leta 2010 zna biti še
posebej zanimiva. Linux nadaljuje z izboljšavami in na trgu navdušuje z
Ubuntujem, Google pa bo izdal operacijski sistem Chrome. Noben izmed njiju ne
more odstraniti Windows z vrha lestvice v bližnji prihodnosti, a vsi vemo, kako
se lahko tržni delež po določenem času močno spremeni. Dober primer tega je trg
brskalnikov.

Windows 8 lahko sicer pričakujemo
leta 2012, bo pa glede na zmeraj bolj zaostreno konkurenco moral biti resnično
dodelan in uporabniku prijazen operacijski sistem. 

 

Vir: Geek.com

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje