WoodWay po dveletnem razvoju z lastno blagovno znamko

»Že od samega začetka smo imeli željo oblikovati in izdelovati svoje izdelke, vendar takrat še nismo imeli potrebnega znanja, niti izkušenj. Morda tudi ne priložnosti, predvsem iz finančnega vidika,« pravita Anja in Alen Marić iz spletne trgovine WoodWay, ki na trg vstopata z lastno linijo izdelkov.
WoodWay po dveletnem razvoju z lastno blagovno znamko

»Z lastno blagovno znamko krepiš svoj položaj na trgu, omogoča ti tudi boljšo pogajalsko moč v odnosu do potencialnih kupcev, partnerjev in proizvajalcev,« pravita Anja in Alen Marić, lanskoletna prejemnika naziva Mladi podjetnik leta (Vir slike: Woodway).

Za tistega, ki komaj vstopa na trg, je manj rizično ponuditi že uveljavljene izdelke, kot pa vstopiti s popolnoma novimi izdelki, popolnoma novo in neprepoznavno blagovno znamko, menita lanskoletna prejemnika naziva Mladi podjetnik leta. Vstop je tvegan tudi s finančnega vidika. Podobno je bilo tudi v njunem primeru.

Ugled, prepoznavnost in večja zvestoba kupcev

Zdaj, ko so že uveljavljeno ime na domačem in trgu, je vstop z lastno linijo precej lažji. »Z lastno blagovno znamko krepiš svoj položaj na trgu, omogoča ti tudi boljšo pogajalsko moč v odnosu do potencialnih kupcev, partnerjev in proizvajalcev,« izpostavita še ugled, prepoznavnost in večjo zvestobo kupcev. Poleg tega pa z lastno linijo podjetnik dobi odgovor na povpraševanje strank v zelo hitrem času. »Mislimo, da je to največja prednost lastne proizvodnje. S tem se tudi krepi medosebni odnos.«

Septembra konkretnejši prodor v tujino

WoodWay je na slovenski in tuj trg vstopil z lastno linijo očal, kravat, nakita in lesenih metuljčkov. Te prodajajo tako v njihovih butikih v Sloveniji, kot tudi v franšizah v tujini in v spletni trgovini. »Se pa že pripravljamo, da s tem mesecem z njimi začnemo prodirati tudi v tujino, in sicer v izbrane butike ter t.i. concept stores

Na fotografiji očala, ki so jih proizvedli v Sloveniji (Vir slike: WoodWay).

Med dveletnim razvojem so po besedah sogovornikov veliko poudarka dali na proces izdelave. »Želeli smo doseči maksimalno prožnost očal, ki bi zagotavljale dolgo vzdržljivost. Tako je bilo potrebno les obdelati na prav poseben način. In prav iskanje tega načina nam je vzelo največ časa.« Za dizajn so poskrbeli kar pri oblikovalcih znotraj svoje ekipe, ne izključujeta pa možnost, da bi v prihodnosti sodelovali z drugimi priznanimi oblikovalci.

Izdelki nastajajo v Sloveniji, proizvajalci so Slovenci

Pri testiranju so se, lahko bi rekli, znašli, saj so vsi izdelki njihove blagovne znamke izdelki, ki so jih že prej ponujali v svoji ponudbi. Razlika je le proizvajalcih. Vsi njihovi lastni izdelki nastajajo v Sloveniji, prav tako so vsi njihovi proizvajalci Slovenci.

Kolikšna bo mesečna proizvodnja še ne moreta govoriti, saj so na trg poslali omejene kolekcije. »Prav v tem je tudi čar našega koncepta. Veliko več kot na masovno proizvodnjo dajemo na unikatnost, edinstvenost izdelkov. Vsi naši izdelki so narejeni ročno

Podjetnika svetujeta:
»Postavijo naj se v vlogo potrošnika. Razmišljajo naj v smeri, česa si potrošnik želi, kaj potrebuje in kaj pričakuje. V tej smeri naj razvijajo tudi svojo blagovno znamko.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Kako izberemo firmo in blagovno znamko za svoje podjetje?

Kako izberemo firmo in blagovno znamko za svoje podjetje?

Predpogoj za ustanovitev podjetja je, da si ustanovitelji izberejo firmo družbe. Kljub splošnemu prepričanju firma ni sinonim za podjetje ali gospodarsko družbo, ampak je le označba podjetja. Firma pomeni ime družbe, ki navzven predstavlja podjetje in služi identifikaciji. Preberite več >>

Kako učinkovito pa vi (in ali sploh) upravljate z intelektualno lastnino?

Kako učinkovito pa vi (in ali sploh) upravljate z intelektualno lastnino?

Pred časom je bila na slovenski televiziji predvajana zgodba o težavah slovenskega podjetja zaradi kraje intelektualne lastnine (podatkovne baze) s strani študenta, ki je v podjetju delal. Menite, da je to edini primer? Še zdaleč ne. Preberite več >>

7 najbolj zanimivih sporov v zvezi z blagovno znamko

7 najbolj zanimivih sporov v zvezi z blagovno znamko

Blagovna znamka predstavlja pomemben del strategije poslovanja podjetja. A kršitve pravic intelektualne lastnine so pogoste, zato pogosto prihaja do sporov. Preberite več >>

Registracija patenta

Registracija patenta

Patent je zakonsko zaščitena in izključna pravica do gospodarskega izkoriščanja izuma, ki je ozemeljsko in časovno omejena. Takšno pravico prijavitelju patenta dodeli državni organ, kar za prijavitelja patenta pomeni določene pravice. Preberite več >>

Blagovna znamka za večjo prepoznavnost podjetja

Blagovna znamka za večjo prepoznavnost podjetja

Kaj je tisto, kar naredi podjetje prepoznavno? Seveda lahko na tem področju takoj naštejemo kar nekaj dejavnikov, ki so ključnega pomena pri utrjevanju slovesa podjetja na konkurenčnem trgu. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: Pridobitev zasedene spletne domene

Odgovor strokovnjaka: Pridobitev zasedene spletne domene

Ustanovili ste podjetje, morda celo registrirali blagovno znamko, a .com različica vaše firme je na spletu že zasedena. Kako lahko pridobite .com domeno, čeprav je že zasedena vam bomo pojasnili v spodnjem prispevku. Preberite več >>

Infografika: Barve in blagovne znamke

Infografika: Barve in blagovne znamke

Ko razmišljate o tem, kakšne barve bodo predstavljali vaše podjetje oziroma blagovno znamko, morate biti pozorni na različne stvari: tradicionalni pomen barve, pogostost izbranih barv v okviru vašega poslovnega področja, kaj želite sporočiti svojim strankam … Preberite več >>

Lekcije o registraciji blagovne znamke

Lekcije o registraciji blagovne znamke

Razmišljate o registraciji blagovne znamke, vendar menite, da čas za to še ni pravi ali pa potrebujete več informacij? Prijavite se na Lekcije o registraciji blagovne znamke. Vsak teden boste prejeli sporočilo s praktičnimi nasveti o registraciji. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke v slabi veri

Registracija blagovne znamke v slabi veri

Vrhovno sodišče RS je v sodbi III Ips 9/2012 odločilo, da v primeru, ko se slaba vera prijavitelja znamke nanaša le na nekatero blago, za katerega je zahteval registracijo znamke, se znamka lahko izbriše le za to blago (ne pa tudi za blago, glede katerega prijavitelj ni ravnal v slabi veri). Preberite več >>

Oznake: , ,