WoodWay po dveletnem razvoju z lastno blagovno znamko

Avtor Maruša Žibert — 05.09.2016
Komentiraj!
»Že od samega začetka smo imeli željo oblikovati in izdelovati svoje izdelke, vendar takrat še nismo imeli potrebnega znanja, niti izkušenj. Morda tudi ne priložnosti, predvsem iz finančnega vidika,« pravita Anja in Alen Marić iz spletne trgovine WoodWay, ki na trg vstopata z lastno linijo izdelkov.
WoodWay po dveletnem razvoju z lastno blagovno znamko

»Z lastno blagovno znamko krepiš svoj položaj na trgu, omogoča ti tudi boljšo pogajalsko moč v odnosu do potencialnih kupcev, partnerjev in proizvajalcev,« pravita Anja in Alen Marić, lanskoletna prejemnika naziva Mladi podjetnik leta (Vir slike: Woodway).

Za tistega, ki komaj vstopa na trg, je manj rizično ponuditi že uveljavljene izdelke, kot pa vstopiti s popolnoma novimi izdelki, popolnoma novo in neprepoznavno blagovno znamko, menita lanskoletna prejemnika naziva Mladi podjetnik leta. Vstop je tvegan tudi s finančnega vidika. Podobno je bilo tudi v njunem primeru.

Ugled, prepoznavnost in večja zvestoba kupcev

Zdaj, ko so že uveljavljeno ime na domačem in trgu, je vstop z lastno linijo precej lažji. »Z lastno blagovno znamko krepiš svoj položaj na trgu, omogoča ti tudi boljšo pogajalsko moč v odnosu do potencialnih kupcev, partnerjev in proizvajalcev,« izpostavita še ugled, prepoznavnost in večjo zvestobo kupcev. Poleg tega pa z lastno linijo podjetnik dobi odgovor na povpraševanje strank v zelo hitrem času. »Mislimo, da je to največja prednost lastne proizvodnje. S tem se tudi krepi medosebni odnos.«

Septembra konkretnejši prodor v tujino

WoodWay je na slovenski in tuj trg vstopil z lastno linijo očal, kravat, nakita in lesenih metuljčkov. Te prodajajo tako v njihovih butikih v Sloveniji, kot tudi v franšizah v tujini in v spletni trgovini. »Se pa že pripravljamo, da s tem mesecem z njimi začnemo prodirati tudi v tujino, in sicer v izbrane butike ter t.i. concept stores

Na fotografiji očala, ki so jih proizvedli v Sloveniji (Vir slike: WoodWay).

Med dveletnim razvojem so po besedah sogovornikov veliko poudarka dali na proces izdelave. »Želeli smo doseči maksimalno prožnost očal, ki bi zagotavljale dolgo vzdržljivost. Tako je bilo potrebno les obdelati na prav poseben način. In prav iskanje tega načina nam je vzelo največ časa.« Za dizajn so poskrbeli kar pri oblikovalcih znotraj svoje ekipe, ne izključujeta pa možnost, da bi v prihodnosti sodelovali z drugimi priznanimi oblikovalci.

Izdelki nastajajo v Sloveniji, proizvajalci so Slovenci

Pri testiranju so se, lahko bi rekli, znašli, saj so vsi izdelki njihove blagovne znamke izdelki, ki so jih že prej ponujali v svoji ponudbi. Razlika je le proizvajalcih. Vsi njihovi lastni izdelki nastajajo v Sloveniji, prav tako so vsi njihovi proizvajalci Slovenci.

Kolikšna bo mesečna proizvodnja še ne moreta govoriti, saj so na trg poslali omejene kolekcije. »Prav v tem je tudi čar našega koncepta. Veliko več kot na masovno proizvodnjo dajemo na unikatnost, edinstvenost izdelkov. Vsi naši izdelki so narejeni ročno

Podjetnika svetujeta:
»Postavijo naj se v vlogo potrošnika. Razmišljajo naj v smeri, česa si potrošnik želi, kaj potrebuje in kaj pričakuje. V tej smeri naj razvijajo tudi svojo blagovno znamko.«

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice