Xbox Live navdušuje uporabnike (intervju)

Microsoft je leta 2002 z veliko skepticizma začel s svojo igračarsko storitvijo Xbox Live. Ni se obnesla, dokler dve leti kasneje ni izšel Halo 2. Sedaj so stvari popolnoma drugačne. Gre za ogromno storitev.
Xbox Live navdušuje uporabnike (intervju)

Facebook sedaj tudi na Xbox Live (slika: venturebeat.com)


Trenutno obstaja več kot 20 milijonov aktivnih Xbox Live naročnikov, ki vključujejo zastonjske naročnike in tiste, ki letno plačujejo 50 dolarjev za možnost igranja multiplayer iger. To pomeni, da več kot dva izmed treh lastnikov konzole Xbox 360 uporabljata storitev. Podjetje je izdelku dodalo še novo priljubljeno video storitev Netflix videos, pred kratkim pa je integriralo še Twitter, Facebook in Last.fm. Microsoft je prav tako pometel z uporabniki storitve, ki so uporabljali modificiran model konzole Xbox 360, ki jim je omogočal igranje piratskih različic iger. 

Pri Venturebeat so poklepetali z Marcom Whittenom, generalnim upraviteljem Xbox Live-a, ki je povedal, da so pred kratkim prekoračili mejo dveh milijonov trenutnih uporabnikov (kar pomeni, da so bili prijavljeni v sistem isti čas) in da še ni tako dolgo od tega, ko so naznanili, da so prekoračili mejo enega milijona trenutnih uporabnikov. So seveda zelo zadovoljni, v prihodnosti pa veliko računajo na nove storitve, ki so jih vključili v Xbox, Twitter, Facebook in Last.fm. 

10. novembra je izšla nova različica priljubljene igre Call of Duty, Modern Warfare 2, ki je Xbox popeljala k novim rekordom. Igra sicer ponuja veliko užitkov pri igranju misij, a po besedah Whittena je ogromno uporabnikov prešlo naravnost k multiplayer načinu igranja, kjer so podrli rekorde, ki si jih je prej lastila igra Halo 3: ODST. Povezava med socialnimi omrežji in vsebino ustvarja popolnoma drugačne izkušnje. V prihodnosti bo verjetno na konzolah mogoče igrati tudi Facebook igre in podobno. Whitten trdi, da bodo socialna omrežja popolnoma spremenila zabavo in razvedrilo. 

Ekipa Xboxa se namerava še naprej truditi za uporabnike, kar je tudi vzrok velikega števila blokiranih uporabnikov s piratskimi različicami iger. To je v prvi vrsti dolžnost Xboxa do založnikov, s tem pa skupnosti omogočajo tudi igranje iger brez prevar in goljufij. 

Celoten intervju si lahko preberete na:

 

Vir: Venturebeat.com

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje