Xbox Live navdušuje uporabnike (intervju)

Microsoft je leta 2002 z veliko skepticizma začel s svojo igračarsko storitvijo Xbox Live. Ni se obnesla, dokler dve leti kasneje ni izšel Halo 2. Sedaj so stvari popolnoma drugačne. Gre za ogromno storitev.
Xbox Live navdušuje uporabnike (intervju)

Facebook sedaj tudi na Xbox Live (slika: venturebeat.com)


Trenutno obstaja več kot 20 milijonov aktivnih Xbox Live naročnikov, ki vključujejo zastonjske naročnike in tiste, ki letno plačujejo 50 dolarjev za možnost igranja multiplayer iger. To pomeni, da več kot dva izmed treh lastnikov konzole Xbox 360 uporabljata storitev. Podjetje je izdelku dodalo še novo priljubljeno video storitev Netflix videos, pred kratkim pa je integriralo še Twitter, Facebook in Last.fm. Microsoft je prav tako pometel z uporabniki storitve, ki so uporabljali modificiran model konzole Xbox 360, ki jim je omogočal igranje piratskih različic iger. 

Pri Venturebeat so poklepetali z Marcom Whittenom, generalnim upraviteljem Xbox Live-a, ki je povedal, da so pred kratkim prekoračili mejo dveh milijonov trenutnih uporabnikov (kar pomeni, da so bili prijavljeni v sistem isti čas) in da še ni tako dolgo od tega, ko so naznanili, da so prekoračili mejo enega milijona trenutnih uporabnikov. So seveda zelo zadovoljni, v prihodnosti pa veliko računajo na nove storitve, ki so jih vključili v Xbox, Twitter, Facebook in Last.fm. 

10. novembra je izšla nova različica priljubljene igre Call of Duty, Modern Warfare 2, ki je Xbox popeljala k novim rekordom. Igra sicer ponuja veliko užitkov pri igranju misij, a po besedah Whittena je ogromno uporabnikov prešlo naravnost k multiplayer načinu igranja, kjer so podrli rekorde, ki si jih je prej lastila igra Halo 3: ODST. Povezava med socialnimi omrežji in vsebino ustvarja popolnoma drugačne izkušnje. V prihodnosti bo verjetno na konzolah mogoče igrati tudi Facebook igre in podobno. Whitten trdi, da bodo socialna omrežja popolnoma spremenila zabavo in razvedrilo. 

Ekipa Xboxa se namerava še naprej truditi za uporabnike, kar je tudi vzrok velikega števila blokiranih uporabnikov s piratskimi različicami iger. To je v prvi vrsti dolžnost Xboxa do založnikov, s tem pa skupnosti omogočajo tudi igranje iger brez prevar in goljufij. 

Celoten intervju si lahko preberete na:

 

Vir: Venturebeat.com

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje