Xiaomi razprodal nova modela telefonov v manj kot 3 minutah

Napravici, ki ju je kitajski Xiaomi razprodal, še preden so prešteli do deset, bosta na voljo spet v začetku februarja. Xiaomi vse bolje obvlada situacijo na Kitajskem, s čimer si dobro utrjuje prednost pred ostalimi konkurenti.
Xiaomi razprodal nova modela telefonov v manj kot 3 minutah

Lei Jun, ki je na čelu podjetja Xiaomi, verjame v Applov recept uspeha (Vir slike: YouTube).

Modela Mi Note in Mi Note Pro so ta teden predstavili javnosti in ju tudi razprodali. Zanimivo je, da se je podjetje pohvalilo s tem podatkov, a hkrati niso povedali, koliko so jih prodali.

Spomimo, Xiaomi je podjetje, pri katerem lahko najdemo številne podobnosti s podjetjem Apple. Tako v nastopu njihovega izvršnega direktorja kot tudi v načinu predstavitve novih napravic in marketingu. Če lahko uspeva Applu, zakaj ne bi tudi Xiaomiju? No, vendarle obstaja razlika med njima. Xiaomijevi modeli, katerih imena prav tako precej spominjajo na Applova, so precej bolj cenovni ugodni.

Applov recept, recept za uspeh

Podjetje Xiaomi je bilo ustanovljeno leta 2010, za vzornika pa so si vzeli podjetje Apple. Čeprav so nenehno kritizirani zaradi številnih podobnosti z Applom, pa je očitno, da jim le-ta prinaša veliko uspeha. Tako kot je bilo to ta teden, ko so svoja nova modela razprodali.

Pri tokratni prodaji je povsem možno, da so imeli omejeno zalogo, saj novo priložnost za nakup obljubljajo že v začetku februarja. Kakorkoli, Xiaomi ima za seboj zelo kratko in obenem tudi zelo uspešno zgodovino.

Letošnji cilj: prodati 100 milijonov pametnih telefonov

Samo leta 2014 so prodali več kot 61 milijonov pametnih telefonov. Na Kitajskem je delež Xiaomija lani predstavljal okoli 13,5 odstotkov trga, s čimer se je uvrstil na tretje mesto, za Lenovom in Huaweijem. Na Kitajskem je obseg trga povečal kar za dvakrat, njegova rast pa bo opazna tudi v prihodnje, pravijo analitiki. Mimogrede, lani so si zadali cilj, da bodo letos prodali 100 milijonov pametnih telefonov. Ali so na dobri poti, lahko le ugibamo, saj kot rečeno podjetje ni sporočilo, koliko napravic so prodali. Po podatkih IDC-ja, se Xiaomi danes že uvršča kot tretji največji proizvajalec pametnih telefonov, takoj za Applom in Samsungom.

Mi Note in Mi Note Pro – opazite podobnost v imenih z Applovimi napravicami? – sta po videzu mešanica med Samsungovim Galaxy Note in Applovim iPhone 6 Plus (od tod tudi ime). Obe napravici imata 5,7 inčna zaslona. Prvi se prodaja za 370 dolarjev, drugi za 530 dolarjev. Za primerjavo, iPhone 6 Plus se na Kitajskem prodaja za 749 dolarjev.

Apple: Xiaomi je len in krade

»Nismo počaščeni,« je dejal Jony Ive hardwareski in softwareski direktor. »Ko nekaj delaš prvič, ne veš, ali bo delovalo. Delaš sedem, osem let na nečem, kar se potem kopira. Moram biti iskren, prva stvar, ki mi pade na pamet, so vikendi, ki bi jih lahko preživel s svojo družino, pa jih nisem. Mislim, da so tatiči in leni.«

Xiaomi se je na te ostre besede seveda odzval in dejal, da so obtožbe za posnemanje pretirane in da so njihove inženirje preprosto navdahnili veliki izdelki in dober dizajn. Kakorkoli, Xiaomiju se očitno obeta svetla prihodnost in kupi zelencev.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje