Xlab je zmagovalec NASA World Wind Europe Challenge 2013

V Ljubljani je včeraj potekala tiskovna konferenca, kjer so bile razkrite podrobnosti tekmovanja NASA World Wind Challenge, na katerem je zmagalo slovensko razvojno IT podjetje Xlab (član Tehnološkega parka v Ljubljani).
Xlab je zmagovalec NASA World Wind Europe Challenge 2013

Xlab zmagovalec NASA World Wind Europe Challenge 2013. (Vir slike: xlab.si)

Ljubljansko informacijsko tehnološko (IT) podjetje Xlab, z okrog 70 zaposlenimi in z močnim raziskovalnim zaledjem na področju porazdeljenih sistemov, je pred kratkim s svojim sklopom rešitev zmagalo na tekmovanju Nasa World Wind Europa Challenge.

Zmagovalec NASA World Wind Europe Challenge 2013

Podjetje Xlab je sprejelo izziv sestaviti prostorsko aplikacijo za zbiranje podatkov z uporabo odprtokodnega sistema World Wind agencije NASA. Orodje, ki so ga razvili je bilo nagrajeno s prvim mestom v kategoriji programskih aplikacij za pomoč na področju mestne infrastrukture, znanstvenih raziskav, navigacije, načrtovanja letalskih poti, satelitske industrije ali izobraževanja.

Nagrada za slovensko podjetje Xlab predstavlja predvsem dobro referenco, saj Nasino orodje uporabljajo številne ameriške nevladne in vladne organizacije. Ekipa podjetja, ki jo sestavljajo Vito Čuček, Marjan Šterk, Jure Polutnik, Marko Praprotnik in Gregor Berginc, je Nasino platformo izboljšala z efekti ter zagotovila pohitritev vektorskih izrisov, pospešila prenos podatkov, poleg tega pa je ekipi uspelo še razbremeniti internetne povezave in strežnike.

Začetki razvoja Xlabove rešitve segajo v leto 2008, ko so v Xlabu začeli uporabljati odprtokodno Nasino programsko ogrodje World Wind, ki omogoča vizualizacijo in obdelavo geografskih podatkov. Lani so se nato prijavili na omenjeno tekmovanje in dotlej razvite rešitve prilagodili za potrebe tekmovanja, na katerem se je v zaključnem delu pretekli teden v Firencah pomerilo osem ekip.

Gaea+

Xlab je sicer na istem programskem jedru v zadnjih letih vzporedno razvil več orodij za različne ciljne uporabnike, ki jih trži pod blagovno znamko Gaea+. Med uporabniki njihovih orodij so denimo slovenska uprava za zaščito in reševanje, Planinska zveza Slovenije, Skupnost občin Slovenije, nekatere gasilske brigade.

Gaea+ je preprosta za uporabo in omogoča predstavitev neomejenih količin poljubnih geografsko označenih podatkov v obliki slojev, ki nadgrajujejo osnovno vizualizacijo površja Zemlje z zbirko vsebinsko sorodnih podatkov.

Čestitke podjetju Xlab!

Vir: xlab.si

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje