Xvida po štirih letih spet na Kickstarterju

Podjetje Xvida, na čelu katerega je Marko Čadež, je bilo leta 2012 eno od prvih slovenskih podjetij, ki se je spoznalo z množičnim financiranjem. Po štirih letih se podjetje znova predstavlja na Kickstarterju, tokrat z različnimi variacijami polnilca, ki nudi »ekstremno hitro« brezžično polnjenje.
Xvida po štirih letih spet na Kickstarterju

Xvida se na Kickstarterju predstavlja s sistemom, ki ponuja hitrejše polnjenje pametnih telefonov (Vir slike: Kickstarter).

Po letu dni trdega dela smo pripravljeni predstaviti nov projekt, je ekipa Xvide zapisala v kampanji, s katero se predstavlja na Kickstarterju. Meseci testiranja so jih pripeljali do tehnične in estetske rešitve za vse, ki imajo težavo s polnjenjem svojih pametnih telefonov.

Predstavlja se s posebnim držalom, ki po besedah Čadeža omogoča »ekstremno hitro« brezžično polnjenje pametnega telefona. Držalo je primerno zgolj za nekatere modele, in sicer iPhone 6 in 6S, iPhone 6 Plus in iPhone 6S Plus ter tiste, ki omogočajo Qi polnjenje. Uporaba je možna v domačem in delovnem okolju, tudi v avtomobilu.

S svojo obstoječo rešitvijo so z združitvijo in razvojem prilagojenih komponent uspeli prenesti energijo učinkoviteje kot standardni polnilni sistemi. Xvidin sistem, pravi Čadež, omogoča konstantno polnjenje z 0,970 A, kar je skoraj za 50 odstotkov več, kot zmorejo standardni Qi polnilci. Med drugim velja tudi za najtanjši in najlažji ovitek za prej omenjene iPhonove modele.

Projekt Xvide lahko podprete tukaj >>

Podpora t.i. backerjev bo namenjena prvi proizvodnji in pripravi produkta. Produkte naj bi po napovedih ekipe prejeli že maja oziroma junija. Njihov cilj je 35 tisoč evrov. Trenutno so zbrali nekaj več kot 5.700 dolarjev s pomočjo 64 podpornikov. Najhitrejši bodo držalo s polnilcem prejeli za 35 dolarjev. V zameno za podporo ponuja stenske in avtomobilske polnilce in stojalo za telefon, ki ga lahko uporabimo na delovni površini.

Spomnimo, Čadež se je z ekipo Kickstarterjevi množici predstavil že leta 2012. Tistega leta je z Boomerangom, nosilcem in stojalo za iPad, ekipa zbrala 50.667 dolarjev. Projekt je podprlo 516 podpornikov.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>


Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje