Xvida po štirih letih spet na Kickstarterju

Podjetje Xvida, na čelu katerega je Marko Čadež, je bilo leta 2012 eno od prvih slovenskih podjetij, ki se je spoznalo z množičnim financiranjem. Po štirih letih se podjetje znova predstavlja na Kickstarterju, tokrat z različnimi variacijami polnilca, ki nudi »ekstremno hitro« brezžično polnjenje.
Xvida po štirih letih spet na Kickstarterju

Xvida se na Kickstarterju predstavlja s sistemom, ki ponuja hitrejše polnjenje pametnih telefonov (Vir slike: Kickstarter).

Po letu dni trdega dela smo pripravljeni predstaviti nov projekt, je ekipa Xvide zapisala v kampanji, s katero se predstavlja na Kickstarterju. Meseci testiranja so jih pripeljali do tehnične in estetske rešitve za vse, ki imajo težavo s polnjenjem svojih pametnih telefonov.

Predstavlja se s posebnim držalom, ki po besedah Čadeža omogoča »ekstremno hitro« brezžično polnjenje pametnega telefona. Držalo je primerno zgolj za nekatere modele, in sicer iPhone 6 in 6S, iPhone 6 Plus in iPhone 6S Plus ter tiste, ki omogočajo Qi polnjenje. Uporaba je možna v domačem in delovnem okolju, tudi v avtomobilu.

S svojo obstoječo rešitvijo so z združitvijo in razvojem prilagojenih komponent uspeli prenesti energijo učinkoviteje kot standardni polnilni sistemi. Xvidin sistem, pravi Čadež, omogoča konstantno polnjenje z 0,970 A, kar je skoraj za 50 odstotkov več, kot zmorejo standardni Qi polnilci. Med drugim velja tudi za najtanjši in najlažji ovitek za prej omenjene iPhonove modele.

Projekt Xvide lahko podprete tukaj >>

Podpora t.i. backerjev bo namenjena prvi proizvodnji in pripravi produkta. Produkte naj bi po napovedih ekipe prejeli že maja oziroma junija. Njihov cilj je 35 tisoč evrov. Trenutno so zbrali nekaj več kot 5.700 dolarjev s pomočjo 64 podpornikov. Najhitrejši bodo držalo s polnilcem prejeli za 35 dolarjev. V zameno za podporo ponuja stenske in avtomobilske polnilce in stojalo za telefon, ki ga lahko uporabimo na delovni površini.

Spomnimo, Čadež se je z ekipo Kickstarterjevi množici predstavil že leta 2012. Tistega leta je z Boomerangom, nosilcem in stojalo za iPad, ekipa zbrala 50.667 dolarjev. Projekt je podprlo 516 podpornikov.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Na Kickstarterju poteka kampanja za zbiranje sredstev za Gamebook. Gre za zbirko starodavnih abstraktno strateških namiznih iger slovenskih avtorjev Hane Jesih in Petra Plantana. Preberite več >>

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje