Investiranje v start-up podjetja: Y Combinator

Y Combinator se ukvarja z najbolj zgodnjim financiranjem start-up podjetij. Pomaga pri financiranju prvih stroškov v start-up podjetju. Nekatera podjetja potrebujejo zgolj tako imenovano začetno financiranje (angl. seed funding), spet druga podjetja bodo potrebovala še nadaljnje financiranje.
Investiranje v start-up podjetja: Y Combinator

Y Combinator (Vir slike: sxc.hu)

Cilj podjetja Y Combinator je start-up podjetjem nuditi pomoč v prvi fazi, npr. da start-up sploh pride do tiste točke na kateri že nekaj naredi, nato pa potrebuje resno finančno pomoč, da izpelje zadevo do konca.

Ne gre zgolj za denar

Pri Y Combinator-ju vlagajo v start-up podjetja manjša sredstva (redko nad 20.000 USD) v zameno za manjše deleže v podjetju (največkrat od 2 do 10 odstotkov).

Večina investitorjev ponuja poleg denarja še nekaj pomoči. Tudi pri Y Combinatorju je tako, s tem, da je pri Y Combinator delež finančne pomoči daleč najmanjši pri celotni pomoči, ki jo nudi podjetje.

Y Combinator pomaga start-up podjetjem pri izoblikovanju poslovne ideje in pri odgovorih na mnoga vprašanja, ki jih imajo podjetniki začetniki. Po obdobju treh mesecev so večinoma vsa vprašanja že odgovorjena in ideja dodelana, tako, da podjetje lahko nadaljuje svojo pot.

V kakšna start-up podjetja vlaga Y Combinator

Ne glede na to, da Y Combinator podpira start-up podjetja iz različnih industrij so jim trenutno najbolj zanimiva takšna, ki se ukvarjajo z mobilnimi in spletnimi aplikacijami.

Pomoč pri iskanju investitorjev

Druga najbolj pomembna pomoč, ki jo nudi Y Combinator podjetnikom začetnikom je učenje kako se predstaviti investitorjem ter iskanje investitorjev za start-up podjetja.

Financiranje

Y Combinator nudi financiranje različnim podjetjem dvakrat letno: od januarja do marca in od junija do avgusta. V obdobju treh mesecev pomoči so s strani Y Combinator-ja organizirane tedenske večerje s strokovnjaki iz različnih področji, ki so pomembna za start-up podjetja (ustanovitelji start-up podjetij, investitorji, pravniki, računovodje, novinarji, bančni investitorji, direktorji večjih tehnoloških podjetij, itd.). Po približno desetih tednih sodelovanja so se start-upi pripravljeni predstaviti potencialnim investitorjem, saj v tem času že sestavijo prvi prototip.

Tudi prijava je drugačna: namesto zbiranja poslovnih načrtov in predstavitve le teh, start-up zgolj izpolni formular. Kasneje so najbolj perspektivni start-upi povabljeni na razgovor in Y Combinator se odloči za financiranje takoj po razgovoru.

Cilj Y Combinator-ja je postati priljubljen vir financiranja: „Trenutno vse kaže, da smo na pravi poti, saj so tako start-upi kot tudi investitorji s katerimi sedaj sodelujejo zadovoljni z našim delom.”

V kolikor imate namen ustanoviti tehnološko start-up podjetje je morda Y Combinator ravno pravšnji partner za vas. Več o ustanovitvi podjetja si lahko preberete tukaj >>

Vir: ycombinator.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje