Yahoo in Microsoft sodelujeta pri spletnem iskanju

Avtor Nika Penšek — 30.07.2009
Komentiraj!
Yahoo in Microsoft sta oznanila sodelovanje, ki bo izboljšalo lastnosti spletnega iskanja za uporabnike in oglaševalce ter uvedlo nekaj novosti. Microsoft bo od sedaj podpiral Yahoo! search, Yahoo pa bo postala ekskluzivna prodajna sila za obe podjetji za oglaševalce.
Yahoo in Microsoft sodelujeta pri spletnem iskanju

Yahoo in Microsoft sta z dogovorom zavezana za 10 let.

Yahoo se bo na podlagi tega dogovora popolnoma osredotočil na posel in namerava ponuditi uporabnikom najboljšo spletno  iskalno mrežo, z raznimi spletnimi produkti. Prav tako bodo uporabniki našli iskano hitreje in z več osebne relevance. Microsoftove iskalne mreže bodo ponujale več dodane vrednosti za oglaševalce, boljše rezultate za spletne založnike s povečano učinkovitostjo in inovativnostjo s stališča celotnega spleta.

Osnovna dejstva:

  • Microsoftov Bing bo od sedaj spletni iskalnik na vseh Yahoojevih straneh.
  • Podjetji bosta ohranili vsak svoj ločen prikaz poslovnega oglaševanja.
  • Microsoft bo kompenziral Yahoo preko dohodkov, pridobljenih iz prometa na Yahoojevem omrežju.
  • Dogovor bo veljal 10 let.

Yahoo, ki je sicer lani zavrnil prevzem s strani Microsofta za 27,5 milijarde dolarjev, ocenjuje, da bo s tem dogovorom zvišal letni dobiček iz poslovanja za kar 500 milijonov dolarjev, prihranil pa okoli 275 milijonov dolarjev izdatkov, saj mu ne bo treba vlagati v razvoj lastne tehnologije iskanja.

Yahoo obvladuje 19,6 odstotka trga internetnega iskanja in je daleč za Googlom, ki ga pokriva kar 65 odstotno. Tretji pa je Microsoft s 8,4 odstotnim deležem.

 

Vir: Mashable

 

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!