Yahoo odpušča

Več kot 1000 zaposlenih bo pri Yahoo-ju ostalo brez službe, kot posledica zmanjševanja stroškov.
V Yahooju se dogajajo velike spremembe

Bodo spremembe dovolj učinkovite?

Podjetje z nekdanjimi 14.300 zaposlenimi je že občutno zmajšalo najemanje novih ljudi in prekinilo sodelovanje z mnogimi zunanjimi sodelavci. V mesecu februarju so že ukinili 1000 delovnih mest, napoveduje se še dodatna ukinitev 1000 delovnih mest, poleg tega so mnogi menedžerji dobili navodila, da zmanjšajo proračune za 15 odstotkov.

Yahoo se že nekaj časa bori z nizkimi prihodki in počasno rastjo, hkrati pa se trudi ostati konkurenčen in obstati na trgu. V upanju na boljše čase je Yahoo najel svetovalno službo Bain & Co., kot pomoč pri prestrukturiranju in odprl svoja vrata morebitnimi partnerjem, ki mu bodo pomagala prebroditi težko obdobje. Možna je celo povezava z Microsoftom, ki je v preteklosti ostala nerealizirana. 

Vir: Venture Beat

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje