Yahoo služi več, Google manj!

Avtor ivosvigelj — 16.04.2008
Komentiraj!
V prvem četrtletju leta 2008 naj bi Yahoo v primerjavi z Googlom veliko bolj povečal zaslužek na račun oglaševanja.
Yahoo služi več, Google manj!

Se bo Yahoo približal Googlu?

Podjetje SearchIgnite je objavilo podatke, ki kažejo, da je Yahoo povečal svoje prihodke od oglaševanja za kar 57 odstotkov, medtem ko je Google dohodke povečal le za okoli 28 odstotkov. Google kljub tej izgubi v primerjavi z Yahoojem sicer še vedno prejme kar 70,4 odstotkov vsega oglaševalskega denarja med spletnimi iskalniki, Yahoo pa zgolj 24,2 odstotkov.

Potrebno je omeniti, da tudi, če so podatki resnični in natančni, veljajo zgolj za ZDA, medtem ko na primer raziskava podjetja RBC Capital Markets kaže močan porast oglaševanja na Googlu v Evropi.

Podatki bodo v primeru, da se izkažejo za resnične in reprezentativne najbrž tudi močno vplivali na pogajanja med Yahoo-jem in Microsoftom. Microsoft namreč namerava Yahoo kupiti, ta pa je ponudbo zavrnil, ker naj bi ta podcenjevala vrednost korporacije.


Vir: New York Times

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!