Yahoo spet zapravlja

Avtor Borut Borštnik — 30.04.2007
Komentiraj!
Google je z nakupom podjetja DoubleClick sprožil vojno na področju spletnega oglaševanja: Yahoo je najprej podpisal pogodbo z eBay, radijskimi postajami in 264 časopisnimi hišami. Danes je objavil nakup podjetja Right Media.
Yahoo spet zapravlja

Yahoo skuša slediti Googlu.

Yahoo ima že nekaj časa petinski delež v omenjenem podjetju. Gre za oglaševalsko podjetje, ki prodaja in posreduje oglase več internetnim stranem.

Posel je vreden približno 680 milijonov ameriških dolarjev. Polovica bo plačana v gotovini, polovica v obliki delnic. Ob nakupu je direktor Yahooja dejal, da se s tem približujejo svojemu glavnemu cilju, to je zgraditi največjo oglaševalsko in založniško mrežo, tako na Yahoojevem in izven Yahoojevega omrežja.

Yahoojev nakup torej pomeni podoben korak, kot ga je pred časom napravil Google z nakupom podjetja DoubleClick, saj gre za podjetji v podobni branži. Obe podjetji uporabljata tudi podobno tehnologijo pri izmenjavi oglasov.

Podjetji Yahoo in Google sicer obvladujeta vsako svoj segment na trgu spletnega oglaševanja. Googlu gre najbolje prodaja tekstovnih oglasov, ki se pojavijo ob iskanih pojmih pri brskanju. Yahoo je najboljši v prodaji grafičnih oglasov.


Vir: The New York Times

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice