Yahoo v 17 mesecih uničil podjetje Maven Networks

Po lanskoletnem prevzemu ponudnika spletne video in oglaševalske platforme Maven Networks, je Yahooju v 17 mesecih uspelo pripeljati podjetje na rob prepada. To je poleg Y!Live in Jumpcut že tretji video ponudnik, ki ga je v zadnjem letu pod vodstvom Yahooja doletela enaka usoda.
Yahoo v 17 mesecih uničil podjetje Maven Networks

Ali ima Yahoo kaj za bregom ali je kriva recesija?

Kljub prepričanju, da namerava Yahoo s 160 milijonov dolarjev vrednim prevzemom razširiti svojo oglaševalsko in video ponudbo, se je izkazalo da je cilj v resnici postopna ukinitev podjetja Maven Networks. Yahoo naj bi pod krinko prestrukturiranja nameraval odpustiti večino Mavenovih zaposlenih, uporabnike pa je že obvestil, da stran od leta 2010 ne bo več dosegljiva. Poleg tega v podjetju niso uporabili niti Mavenove video tehnologije.

V Yahooju te obtožbe zavračajo, saj naj bi uporabili velik del tehnologije prevzetega podjetja za izboljšavo svoje ponudbe, prav tako pa naj nebi načrtovali večjih odpuščanj. Drži, da nameravajo nekatere dele podjetja res ukiniti, medtem ko bodo druge razširili. Poleg tega so v zadnjem letu ukinili že več svojih storitev kot so npr. GeoCities in My Web, tako da Maven ni izjema.

Vseeno pa obstaja možnost, da Yahoo prevzeto podjetje proda komu, ki ga bo uspešneje upravljal.

 

Vir: TechCrunch

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje