Yahoo v 17 mesecih uničil podjetje Maven Networks

Avtor Ursa Kostic — 02.07.2009
Komentiraj!
Po lanskoletnem prevzemu ponudnika spletne video in oglaševalske platforme Maven Networks, je Yahooju v 17 mesecih uspelo pripeljati podjetje na rob prepada. To je poleg Y!Live in Jumpcut že tretji video ponudnik, ki ga je v zadnjem letu pod vodstvom Yahooja doletela enaka usoda.
Yahoo v 17 mesecih uničil podjetje Maven Networks

Ali ima Yahoo kaj za bregom ali je kriva recesija?

Kljub prepričanju, da namerava Yahoo s 160 milijonov dolarjev vrednim prevzemom razširiti svojo oglaševalsko in video ponudbo, se je izkazalo da je cilj v resnici postopna ukinitev podjetja Maven Networks. Yahoo naj bi pod krinko prestrukturiranja nameraval odpustiti večino Mavenovih zaposlenih, uporabnike pa je že obvestil, da stran od leta 2010 ne bo več dosegljiva. Poleg tega v podjetju niso uporabili niti Mavenove video tehnologije.

V Yahooju te obtožbe zavračajo, saj naj bi uporabili velik del tehnologije prevzetega podjetja za izboljšavo svoje ponudbe, prav tako pa naj nebi načrtovali večjih odpuščanj. Drži, da nameravajo nekatere dele podjetja res ukiniti, medtem ko bodo druge razširili. Poleg tega so v zadnjem letu ukinili že več svojih storitev kot so npr. GeoCities in My Web, tako da Maven ni izjema.

Vseeno pa obstaja možnost, da Yahoo prevzeto podjetje proda komu, ki ga bo uspešneje upravljal.

 

Vir: TechCrunch

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!