Yahoo vrača udarec

Medtem, ko je Google kupil DoubleClick in podpisal pogodbe o oglaševanju z ameriškimi radijskimi postajami, se je Yahoo lotil sodelovanja s časopisi.
Yahoo vrača udarec

Yahoo se ne vdaja.

Yahoo je včeraj oznanil podpis pogodbe z več časopisnimi založniškimi hišami, ki skupaj tržijo 264 časopisov. V pogodbi so zapisana določila o oglaševanju teh časopisov na Yahoojevih spletnih straneh.

Analitiki pravijo, da je dejanje posledica Googlovega nakupa DoubleClicka v petek. S tem nakupom se je namreč Google zavihtel na teritorij v oglaševanju, ki ga je do sedaj obvladoval Yahoo.

Yahoo se je s časopisnimi hišami dogovoril tudi, da bodo le te uporabljale Yahoojevo tehnologijo za iskanje po svojih (časopisnih) spletnih straneh. Zaslužek od oglasov, ki jih Yahoo prikaže skupaj z iskalnimi rezultati bodo delili s časniki.

Pri tem jim v veliki meri pomaga tudi nova tehnologija, ki omogoča prikazovanje bolj relevantnih oglasov za uporabnike.

Časniki bodo lahko tudi oglaševali na Yahoojevih straneh, njihovi članki pa bodo prav tako objavljeni na gigantovih spletnih straneh.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje