Yahoo vrača udarec

Avtor Borut Borštnik — 17.04.2007
Komentiraj!
Medtem, ko je Google kupil DoubleClick in podpisal pogodbe o oglaševanju z ameriškimi radijskimi postajami, se je Yahoo lotil sodelovanja s časopisi.
Yahoo vrača udarec

Yahoo se ne vdaja.

Yahoo je včeraj oznanil podpis pogodbe z več časopisnimi založniškimi hišami, ki skupaj tržijo 264 časopisov. V pogodbi so zapisana določila o oglaševanju teh časopisov na Yahoojevih spletnih straneh.

Analitiki pravijo, da je dejanje posledica Googlovega nakupa DoubleClicka v petek. S tem nakupom se je namreč Google zavihtel na teritorij v oglaševanju, ki ga je do sedaj obvladoval Yahoo.

Yahoo se je s časopisnimi hišami dogovoril tudi, da bodo le te uporabljale Yahoojevo tehnologijo za iskanje po svojih (časopisnih) spletnih straneh. Zaslužek od oglasov, ki jih Yahoo prikaže skupaj z iskalnimi rezultati bodo delili s časniki.

Pri tem jim v veliki meri pomaga tudi nova tehnologija, ki omogoča prikazovanje bolj relevantnih oglasov za uporabnike.

Časniki bodo lahko tudi oglaševali na Yahoojevih straneh, njihovi članki pa bodo prav tako objavljeni na gigantovih spletnih straneh.


Vir: The New York Times

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice