Yahoo vrača udarec

Medtem, ko je Google kupil DoubleClick in podpisal pogodbe o oglaševanju z ameriškimi radijskimi postajami, se je Yahoo lotil sodelovanja s časopisi.
Yahoo vrača udarec

Yahoo se ne vdaja.

Yahoo je včeraj oznanil podpis pogodbe z več časopisnimi založniškimi hišami, ki skupaj tržijo 264 časopisov. V pogodbi so zapisana določila o oglaševanju teh časopisov na Yahoojevih spletnih straneh.

Analitiki pravijo, da je dejanje posledica Googlovega nakupa DoubleClicka v petek. S tem nakupom se je namreč Google zavihtel na teritorij v oglaševanju, ki ga je do sedaj obvladoval Yahoo.

Yahoo se je s časopisnimi hišami dogovoril tudi, da bodo le te uporabljale Yahoojevo tehnologijo za iskanje po svojih (časopisnih) spletnih straneh. Zaslužek od oglasov, ki jih Yahoo prikaže skupaj z iskalnimi rezultati bodo delili s časniki.

Pri tem jim v veliki meri pomaga tudi nova tehnologija, ki omogoča prikazovanje bolj relevantnih oglasov za uporabnike.

Časniki bodo lahko tudi oglaševali na Yahoojevih straneh, njihovi članki pa bodo prav tako objavljeni na gigantovih spletnih straneh.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje