Yahoo zapravlja

V ponedeljek je Yahoo doživel pretres na vrhu. Odstopil je namreč direktor podjetja Terry S. Semel. Nasledil ga je Jerry Yang, soustanovitelj podjetja. Dan za tem je Yahoo že potegnil prvo poslovno potezo. Odločili so se za nakup spletne mreže Rivals.com.
Yahoo spet zapravlja

Yahoo skuša slediti Googlu.

Gre za mrežo Rivals.com. Osredotoča se predvsem na športne dejavnosti ameriških srednješolcev in študentov. S tem si želi Yahoo povečati število svojih uporabnikov, predvsem tistih, ki jih zanima šport.

Konkurenca na tem področju je namreč kar huda, največja Yahoojeva konkurenta sta ESPN.com in Foxsports.com. Domena ESPN.com je zaenkrat edina pred Yahoojem, kar se tiče zanimanja za šport. Obiskanost Yahooja raste dvakrat hitreje kot obiskanost domene ESPN in pričakovati je, da jo bo Yahoo kmalu dohitel in prehitel. Omenjeni nakup je že prvi korak v smeri zasledovanja tega cilja.

Finančno ne gre za zelo velik nakup, neuradno se govori, da naj bi Yahoo za Rivals.com odštel okoli 100 milijonov ameriških dolarjev.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje