Yahoojevi investitorji si želijo nove ponudbe Microsofta

Yahoojeva zavrnitev Microsoftove ponudbe je povzročila velik nemir pri vlagateljih. Kot edini zmagovalec večmesečnih pogajanj med podjetjema se omenja Google.
Yahoojevi investitorji si želijo nove ponudbe Microsofta

Zaenkrat združitvi velikanov slabo kaže.

Kot reakcija na nedavno zavrnitev Microsoftove prevzemne
ponudbe v vrednosti 47,5 miljarde dolarjev, so v ponedeljek delnice
Yahooja najprej padle za kar 20 odstotkov, nato pa so si do konca dneva
nekoliko opomogle in se dvignile 6 odstotkov višje. Direktor
Microsofta, Steve Ballmer, je umaknil ponudbo za prevzem, po tem ko je
direktor Yahooja, Jerry Yang, za delnico zahteval 37 dolarjev. Trenutno
delnice Yahooja na borzi kotirajo pri 24 dolarjih.

Edini očitni zmagovalec neuspelih pogajanj med
Microsoftom in Yahoojem je Google, čigar delnice so se dvignile za 2
odstotka. Združitev bi bila ena največjih na tehnološkem sektorju in
združeno podjetje bi Googlu lahko predstavljalo močnega konkurenta na
področju spletnega oglaševanja. 

Da bi pomiril razjarjene investitorje, Yahoo išče nove možnosti strateškega
sodelovanja pri podjetjih kot je Time Warner. Todd Dagres,
partner pri skladih tveganega kapitala Spark Capital, ne izključuje možnosti, da bi Microsoft na koncu vendarle kupil Yahoo za ceno okoli
33 dolarjev na delnico. Pravi tudi, da Microsoft čaka, da Yahoojevi
delničarji postanejo še bolj neučakani.

Reuters

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje