YouTube postaja mesto, kjer bomo nakupovali

Priljubljeni spletni portal YouTube bo kmalu postal precej več kot le platforma, na kateri si lahko ogledujemo videoposnetke (in jih nalagamo). Iz podjetja prihaja novica, da bo YouTube kmalu postal tudi trgovina.
YouTube postaja mesto, kjer bomo nakupovali

Prek oglasov na YouTubu bomo lahko po novem tudi nakupovali (Vir slike: YouTube).

YouTube predstavlja novost, novo funkcijo, ki bo gledalcem video vsebin dala možnost nakupovanja izdelkov kar iz ogledane video vsebine. Gre za nov korak podjetja, ki bi lahko prinesel nove prihodke. YouTube se namreč trenutno financira s spletnim oglaševanjem, vendar uporabnikom postaja iz dneva v dan bolj nadležno.

Od videa do nakupa produkta

Oglasi se bodo po novem pojavljali v poljubnih video vsebinah, roko nad oglasi pa bo imel Google, ki bo določal, kateri video bo imel oglas in kateri ne. Kot kažejo prvi posnetki, ki prikazujejo novost, bodo tovrstni oglasi (ki bodo v primerjavi s trenutnimi imeli vsaj bolj konkreten namen) precej manj moteči. Po trenutnih podatkih se bodo prikazovali na desnem robu, uporabnik pa si bo sam s pritiskom na ponujeno možnost »i«, ki se bo nahajala v desnem zgornjem robu, ogledal produkt tudi v spletnih trgovinah. S klikom nanj se bo preusmeril na spletno trgovino, v kateri bo dotični produkt.

Več o video marketingu >>

Uporabniku, ki ga produkt ne bo zanimal, ne bo potrebno videti oglasa, za ogled se bo namreč odločil sam, kot rečeno, s pritiskom na možnost »i«. Tega pa bo lahko enako enostavno tudi skril, če mu izdelek ne bo več ljub.

YouTube v iskanju poti do novih prihodkov

Nova oblika oglasov je vsekakor del raziskovanja poti YouTuba, kako ustvariti še več denarja kar na podlagi video vsebin, medtem ko je klasično oglaševanje pri tem nekoliko bolj odrinjeno. Postopek bo za oglaševalce podoben kot pri oglasih, ki smo jih bili do sedaj vajeni.

YouTube ostaja vodila platforma za predvajanje video vsebin na spletu, kljub temu, da ima velike težave z ustvarjanjem prihodkov. Usmerjanje v spletno tržišče ni zato nič nenavadnega, saj je ta trg po podatkih ameriškega oddelka za trgovino lani dosegel 300 milijard dolarjev.

Vsaj milijon priložnosti

Da se na tem področju kaže velika priložnost za YouTube, kažejo tudi številni kanali, namenjeni ocenjevanju produktov – teh je po besedah vodje za oglase Diye Jolly več kot milijon. »Ugotovili smo, da je tu dobra priložnost za naše uporabnike, naše ustvarjalce in za naše oglaševalce,« je dodala.

Kako se znebiti YouTube oglasov? >>

Oktober prinaša možnost brez oglasov

Poleg omenjene novosti pa iz podjetja prihaja še ena novica, vezana na oglase. Že oktobra naj bi uvedli sistem plačevanja za ogled videoposnetkov, tisti, ki bodo plačali, bodo dobili možnost predvajanja video posnetkov brez reklam.

Nova možnost naj bi bila na voljo zgolj v ZDA. Po nekaterih podatkih naj bi mesečna naročnina znašala slabih deset evrov. Šele na podlagi odziva v domovini se bodo pri podjetju odločili, ali bodo novost predstavili tudi drugod. Uporabniška izkušnja se bo z novostjo zagotovo izboljšala, saj nam trenutno mnoge oglede video vsebin prekinjajo oglasi, a strokovnjaki že od predstavitve opozarjajo, da bo Google z novostjo povečal število reklamnih oglasov, kar naj bi uporabnike prepričalo v plačilo naročnine. Morda je to tudi priložnost za konkurenco, ki pa je žal še preslaba.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje