YouTube postaja mesto, kjer bomo nakupovali

Avtor — 01.10.2015
Priljubljeni spletni portal YouTube bo kmalu postal precej več kot le platforma, na kateri si lahko ogledujemo videoposnetke (in jih nalagamo). Iz podjetja prihaja novica, da bo YouTube kmalu postal tudi trgovina.
YouTube postaja mesto, kjer bomo nakupovali

Prek oglasov na YouTubu bomo lahko po novem tudi nakupovali (Vir slike: YouTube).

YouTube predstavlja novost, novo funkcijo, ki bo gledalcem video vsebin dala možnost nakupovanja izdelkov kar iz ogledane video vsebine. Gre za nov korak podjetja, ki bi lahko prinesel nove prihodke. YouTube se namreč trenutno financira s spletnim oglaševanjem, vendar uporabnikom postaja iz dneva v dan bolj nadležno.

Od videa do nakupa produkta

Oglasi se bodo po novem pojavljali v poljubnih video vsebinah, roko nad oglasi pa bo imel Google, ki bo določal, kateri video bo imel oglas in kateri ne. Kot kažejo prvi posnetki, ki prikazujejo novost, bodo tovrstni oglasi (ki bodo v primerjavi s trenutnimi imeli vsaj bolj konkreten namen) precej manj moteči. Po trenutnih podatkih se bodo prikazovali na desnem robu, uporabnik pa si bo sam s pritiskom na ponujeno možnost »i«, ki se bo nahajala v desnem zgornjem robu, ogledal produkt tudi v spletnih trgovinah. S klikom nanj se bo preusmeril na spletno trgovino, v kateri bo dotični produkt.

Več o video marketingu >>

Uporabniku, ki ga produkt ne bo zanimal, ne bo potrebno videti oglasa, za ogled se bo namreč odločil sam, kot rečeno, s pritiskom na možnost »i«. Tega pa bo lahko enako enostavno tudi skril, če mu izdelek ne bo več ljub.

YouTube v iskanju poti do novih prihodkov

Nova oblika oglasov je vsekakor del raziskovanja poti YouTuba, kako ustvariti še več denarja kar na podlagi video vsebin, medtem ko je klasično oglaševanje pri tem nekoliko bolj odrinjeno. Postopek bo za oglaševalce podoben kot pri oglasih, ki smo jih bili do sedaj vajeni.

YouTube ostaja vodila platforma za predvajanje video vsebin na spletu, kljub temu, da ima velike težave z ustvarjanjem prihodkov. Usmerjanje v spletno tržišče ni zato nič nenavadnega, saj je ta trg po podatkih ameriškega oddelka za trgovino lani dosegel 300 milijard dolarjev.

Vsaj milijon priložnosti

Da se na tem področju kaže velika priložnost za YouTube, kažejo tudi številni kanali, namenjeni ocenjevanju produktov – teh je po besedah vodje za oglase Diye Jolly več kot milijon. »Ugotovili smo, da je tu dobra priložnost za naše uporabnike, naše ustvarjalce in za naše oglaševalce,« je dodala.

Kako se znebiti YouTube oglasov? >>

Oktober prinaša možnost brez oglasov

Poleg omenjene novosti pa iz podjetja prihaja še ena novica, vezana na oglase. Že oktobra naj bi uvedli sistem plačevanja za ogled videoposnetkov, tisti, ki bodo plačali, bodo dobili možnost predvajanja video posnetkov brez reklam.

Nova možnost naj bi bila na voljo zgolj v ZDA. Po nekaterih podatkih naj bi mesečna naročnina znašala slabih deset evrov. Šele na podlagi odziva v domovini se bodo pri podjetju odločili, ali bodo novost predstavili tudi drugod. Uporabniška izkušnja se bo z novostjo zagotovo izboljšala, saj nam trenutno mnoge oglede video vsebin prekinjajo oglasi, a strokovnjaki že od predstavitve opozarjajo, da bo Google z novostjo povečal število reklamnih oglasov, kar naj bi uporabnike prepričalo v plačilo naročnine. Morda je to tudi priložnost za konkurenco, ki pa je žal še preslaba.

Preberite tudi
Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov?

Preberite več >>
Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani.

Preberite več >>
Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij.

Preberite več >>
SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke.

Preberite več >>
Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin.

Preberite več >>
Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Ljudje se razlikujemo glede na spol, starost, izobrazbo, zanimanja, višino prihodkov … Vse to morajo tržniki upoštevati pri oblikovanju svojih strategij in kampanj. Pri tem je izjemno koristna segmentacija potrošnikov – v prispevku obravnavamo segmentacijo glede na starost.

Preberite več >>
10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil.

Preberite več >>
Kolumna: Pri 19 letih do svoje spletne trgovine

Kolumna: Pri 19 letih do svoje spletne trgovine

Spletno trgovino Top izbira sva ustanovila dva najboljša prijatelja. Že v prvem letniku srednje šole sva sanjala, da bova nekoč skupaj odprla podjetje. Želja je iz letnika v letnik naraščala, z njo pa so se rojevale tudi nove poslovne ideje.

Preberite več >>
Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok.

Preberite več >>
Infografika: Vedenje slovenskih uporabnikov na spletu

Infografika: Vedenje slovenskih uporabnikov na spletu

V podjetju Red Orbit so že šesto leto zapored pripravili infografiko, s katero spremljajo vedenje slovenskih uporabnikov na spletu. Med najpomembnejšimi ugotovitvami je vedno večja moč mobilnih naprav, ki po obisku spletnih strani počasi dohitevajo namizne računalnike.

Preberite več >>
Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje