YouTube postaja mesto, kjer bomo nakupovali

Priljubljeni spletni portal YouTube bo kmalu postal precej več kot le platforma, na kateri si lahko ogledujemo videoposnetke (in jih nalagamo). Iz podjetja prihaja novica, da bo YouTube kmalu postal tudi trgovina.
YouTube postaja mesto, kjer bomo nakupovali

Prek oglasov na YouTubu bomo lahko po novem tudi nakupovali (Vir slike: YouTube).

YouTube predstavlja novost, novo funkcijo, ki bo gledalcem video vsebin dala možnost nakupovanja izdelkov kar iz ogledane video vsebine. Gre za nov korak podjetja, ki bi lahko prinesel nove prihodke. YouTube se namreč trenutno financira s spletnim oglaševanjem, vendar uporabnikom postaja iz dneva v dan bolj nadležno.

Od videa do nakupa produkta

Oglasi se bodo po novem pojavljali v poljubnih video vsebinah, roko nad oglasi pa bo imel Google, ki bo določal, kateri video bo imel oglas in kateri ne. Kot kažejo prvi posnetki, ki prikazujejo novost, bodo tovrstni oglasi (ki bodo v primerjavi s trenutnimi imeli vsaj bolj konkreten namen) precej manj moteči. Po trenutnih podatkih se bodo prikazovali na desnem robu, uporabnik pa si bo sam s pritiskom na ponujeno možnost »i«, ki se bo nahajala v desnem zgornjem robu, ogledal produkt tudi v spletnih trgovinah. S klikom nanj se bo preusmeril na spletno trgovino, v kateri bo dotični produkt.

Več o video marketingu >>

Uporabniku, ki ga produkt ne bo zanimal, ne bo potrebno videti oglasa, za ogled se bo namreč odločil sam, kot rečeno, s pritiskom na možnost »i«. Tega pa bo lahko enako enostavno tudi skril, če mu izdelek ne bo več ljub.

YouTube v iskanju poti do novih prihodkov

Nova oblika oglasov je vsekakor del raziskovanja poti YouTuba, kako ustvariti še več denarja kar na podlagi video vsebin, medtem ko je klasično oglaševanje pri tem nekoliko bolj odrinjeno. Postopek bo za oglaševalce podoben kot pri oglasih, ki smo jih bili do sedaj vajeni.

YouTube ostaja vodila platforma za predvajanje video vsebin na spletu, kljub temu, da ima velike težave z ustvarjanjem prihodkov. Usmerjanje v spletno tržišče ni zato nič nenavadnega, saj je ta trg po podatkih ameriškega oddelka za trgovino lani dosegel 300 milijard dolarjev.

Vsaj milijon priložnosti

Da se na tem področju kaže velika priložnost za YouTube, kažejo tudi številni kanali, namenjeni ocenjevanju produktov – teh je po besedah vodje za oglase Diye Jolly več kot milijon. »Ugotovili smo, da je tu dobra priložnost za naše uporabnike, naše ustvarjalce in za naše oglaševalce,« je dodala.

Kako se znebiti YouTube oglasov? >>

Oktober prinaša možnost brez oglasov

Poleg omenjene novosti pa iz podjetja prihaja še ena novica, vezana na oglase. Že oktobra naj bi uvedli sistem plačevanja za ogled videoposnetkov, tisti, ki bodo plačali, bodo dobili možnost predvajanja video posnetkov brez reklam.

Nova možnost naj bi bila na voljo zgolj v ZDA. Po nekaterih podatkih naj bi mesečna naročnina znašala slabih deset evrov. Šele na podlagi odziva v domovini se bodo pri podjetju odločili, ali bodo novost predstavili tudi drugod. Uporabniška izkušnja se bo z novostjo zagotovo izboljšala, saj nam trenutno mnoge oglede video vsebin prekinjajo oglasi, a strokovnjaki že od predstavitve opozarjajo, da bo Google z novostjo povečal število reklamnih oglasov, kar naj bi uporabnike prepričalo v plačilo naročnine. Morda je to tudi priložnost za konkurenco, ki pa je žal še preslaba.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>


Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

Ena izmed najbolj uspešnih delavnic, ki jih organiziramo, je delavnica Google Analytics. Gre za predstavitev koristnih lastnosti brezplačnega Googlovega orodja, ki ga na dnevni bazi uporabljamo tudi sami. V nadaljevanju naštevam 5 tem, zaradi katerih se je delavnice smiselno udeležiti. Preberite več >>

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Pridobivanje strank v tako zasičeni panogi, kot je gostinstvo, je zahtevna naloga. A gostincem je pri tem lahko v veliko pomoč svetovni splet. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje