YouTube z naročnino, ki odpravi vse oglase

YouTube je pred meseci predstavil plačljivo storitev Music Key, ki uporabnikom omogoča nemoteno poslušanje glasbe brez motečih oglasov. Zdaj napoveduje nekakšno nadgradnjo – storitev, ki bo omogočila popolno odstranitev oglasov z vseh video vsebin.
YouTube z naročnino, ki odpravi vse oglase

Poleg plačljive storitve, ki bo onemogočila predvajanje oglasov, YouTube predstavlja še YouTube Kids za uporabnike napravic z OS Android (Vir slike: YouTube).

Nova storitev bo namenjena vsem tistim, ki si na YouTubu ne želijo predvajanja oglasov. Podobno kot pri Music Key bo za novo storitev potrebno plačati mesečno naročnino. Kolikšna bo, ni jasno. Se pa zato porajajo namigovanja, da naj bi število mesečnih naročnikov na YouTubu brez oglasov vplivalo na število predvajanih oglasov uporabnikom, ki za novo storitev ne bi plačali. S tem bi se uporabniška izkušnja močno poslabšala.

Delni oglasi ostajajo

Nova storitev bo omogočila odstranitev vseh oglasov – pred video vsebino in med predvajanjem. Ne bo pa odstranila delnih oglasov, ki jih lahko opazimo med predvajanjem video vsebin. S tem so zaščitili ustvarjalce video vsebin, da lahko vseeno zaslužijo nekaj denarja. YouTube se je s podobno idejo že poigral leta 2013 s testno mesečno naročnino v višini 99 centov, ki je odstranila vse oglase z videovsebin.

Kako otroci uporabljajo YouTube? >>

V čem se nova storitev razlikuje od storitve Music Key? Pri storitvi Music Key oglasi ne izginejo povsod, temveč le pri tistih posnetkih, ki jih objavijo založbe. Zato popolnega umika oglasov pri Music Key ni moč pričakovati. Uporabnik mora zanjo mesečno odšteti osem dolarjev.

To je želja uporabnikov!

Kot je povedal YouTubovec Robert Kyncl, je nova storitev izredno pomembna, saj (nekateri) uporabniki ne želijo predvajanja motečih oglasnih sporočil. Dodal je, da se YouTubova rast nadaljuje kljub konkurenci, ki jo predstavljajo Facebook in druge storitve.

Novost tudi za otroke

YouTube, ki bo letos slavil 10. let od prvega naloženega video posnetka, je v teh dneh predstavil še različico za najmlajše, YouTube Kids. Storitev bo možno prenesti iz spletne tržnice Google Play, na voljo bo ekskluzivno za uporabnike napravic z OS Android na ameriškem trgu. Namenjena je otrokom, mlajšim od 12 let.

Plačajte, da se znebite YouTube oglasov!

Prilagojena njihovi uporabi in z mislijo na zaščito

Storitev bo prilagojena njihovi uporabi, imela bo večje fotografije, da bodo lažje pritisnili na ikono, možno bo tudi glasovno izbiranje. Imela bo zaščito pred neprimernimi vsebinami, starši pa bodo otrokova dejanja lahko nadzirali prek nastavitev, ki bodo zaščitene z geslom.

Aplikacija bo omogočala tudi časovno omejitev – po preteku nastavljenega časa se bo ugasnila in je ne bo možno uporabljati vse do novega vpisa gesla.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing je danes bolj pomemben kot kdajkoli prej. Vedno več podjetij vstopa na digitalni trg, zaradi česar se povečuje konkurenca. Zato je razumevanje aktualnih marketinških trendov izjemno pomembno tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Oblikujte prodajni lijak tako, da boste podvojili, potrojili ali celo podeseterili prihodke v vašem podjetju, hkrati pa pridobili več prostega časa, ki ga boste lahko preživeli z družino in prijatelji, namesto da bi se ves čas borili za nove in nove stranke. Preberite več >>

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Lahko rečemo, da je prodajni ali pa marketinški lijak le serija korakov, ki jih morate narediti, da potencialna stranka postane kupec. Ideja prodajnega lijaka temelji na razumevanju, česa si vaše potencialne stranke želijo in česa si pravzaprav vi želite, da naredijo. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje