YouTube z naročnino, ki odpravi vse oglase

YouTube je pred meseci predstavil plačljivo storitev Music Key, ki uporabnikom omogoča nemoteno poslušanje glasbe brez motečih oglasov. Zdaj napoveduje nekakšno nadgradnjo – storitev, ki bo omogočila popolno odstranitev oglasov z vseh video vsebin.
YouTube z naročnino, ki odpravi vse oglase

Poleg plačljive storitve, ki bo onemogočila predvajanje oglasov, YouTube predstavlja še YouTube Kids za uporabnike napravic z OS Android (Vir slike: YouTube).

Nova storitev bo namenjena vsem tistim, ki si na YouTubu ne želijo predvajanja oglasov. Podobno kot pri Music Key bo za novo storitev potrebno plačati mesečno naročnino. Kolikšna bo, ni jasno. Se pa zato porajajo namigovanja, da naj bi število mesečnih naročnikov na YouTubu brez oglasov vplivalo na število predvajanih oglasov uporabnikom, ki za novo storitev ne bi plačali. S tem bi se uporabniška izkušnja močno poslabšala.

Delni oglasi ostajajo

Nova storitev bo omogočila odstranitev vseh oglasov – pred video vsebino in med predvajanjem. Ne bo pa odstranila delnih oglasov, ki jih lahko opazimo med predvajanjem video vsebin. S tem so zaščitili ustvarjalce video vsebin, da lahko vseeno zaslužijo nekaj denarja. YouTube se je s podobno idejo že poigral leta 2013 s testno mesečno naročnino v višini 99 centov, ki je odstranila vse oglase z videovsebin.

Kako otroci uporabljajo YouTube? >>

V čem se nova storitev razlikuje od storitve Music Key? Pri storitvi Music Key oglasi ne izginejo povsod, temveč le pri tistih posnetkih, ki jih objavijo založbe. Zato popolnega umika oglasov pri Music Key ni moč pričakovati. Uporabnik mora zanjo mesečno odšteti osem dolarjev.

To je želja uporabnikov!

Kot je povedal YouTubovec Robert Kyncl, je nova storitev izredno pomembna, saj (nekateri) uporabniki ne želijo predvajanja motečih oglasnih sporočil. Dodal je, da se YouTubova rast nadaljuje kljub konkurenci, ki jo predstavljajo Facebook in druge storitve.

Novost tudi za otroke

YouTube, ki bo letos slavil 10. let od prvega naloženega video posnetka, je v teh dneh predstavil še različico za najmlajše, YouTube Kids. Storitev bo možno prenesti iz spletne tržnice Google Play, na voljo bo ekskluzivno za uporabnike napravic z OS Android na ameriškem trgu. Namenjena je otrokom, mlajšim od 12 let.

Plačajte, da se znebite YouTube oglasov!

Prilagojena njihovi uporabi in z mislijo na zaščito

Storitev bo prilagojena njihovi uporabi, imela bo večje fotografije, da bodo lažje pritisnili na ikono, možno bo tudi glasovno izbiranje. Imela bo zaščito pred neprimernimi vsebinami, starši pa bodo otrokova dejanja lahko nadzirali prek nastavitev, ki bodo zaščitene z geslom.

Aplikacija bo omogočala tudi časovno omejitev – po preteku nastavljenega časa se bo ugasnila in je ne bo možno uporabljati vse do novega vpisa gesla.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Večina tržnikov, ki se ukvarja z vsebinskim trženjem, ne dosega želenega donosa. Kljub vloženemu času in energiji se število kontaktov ne povečuje. Da bi v tekmi za potencialne stranke lahko uspešno tekmovali z večjimi podjetji, preizkusite naslednje nasvete in trike. Preberite več >>

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Facebook je z 1,37 milijarde aktivnih dnevnih uporabnikov še vedno najbolj priljubljeno družabno omrežje. Zato ga mora vsak tržnik vključiti v svojo marketinško strategijo za leto 2018. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zgodba marsikaterega uspešnega zagonskega podjetja se vrti okoli vsebinskega trženja, na podlagi katerega je podjetje pridobilo ogromno zvestih strank in oblikovalo priznano blagovno znamko. Želite tudi vi uspeti z vsebinskim trženjem? Berite naprej. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju. Preberite več >>

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Pred vami je naslednja naloga: vaše podjetje potrebuje novo spletno stran ali pa je čas za posodobitev in prenovo obstoječe strani. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje