YUGO Challenge - Beograd: Vse se začne z dobro kavo

Avtor Nika Štrbenc, ŠSDMS — 16.09.2014
Komentiraj!
Naše popotovanje se je nadaljevalo v Beogradu, kjer smo najprej obiskali Grand Kafo in se ustavili pri razvijalcih igric Nordeus, nato pa smo na Pink TV spoznavali še svet medijev, na Vip mobile pa delovanje mobilnih operaterjev v Srbiji.
YUGO Challenge - Beograd: Vse se začne z dobro kavo

YUGO Challenge - Beograd: Vse se začne z dobro kavo

Kot se spodobi, se dan začne z dobro kavo. Tako smo tudi mi doživeli prvega izmed štirih obiskov v Beogradu - na Grand Kafi. Kava je proizvod, ki je več kot samo to - z njo se zbudiš, obiščeš prijatelja, ob pitju kave pripoveduješ zgodbe. Pomembne so emocije.

In to, kot pravijo pri Grand Kafi, dati proizvodu življenje in vrednost, zaradi katere jo potrošniki želijo kupiti, je glavna naloga marketinga.

»Fun fact«: Pri Grand Kafi dajo vse na kakovost kave, zato imajo osebo, ki je zadolžena samo za preizkušanje kave.

Vir slike: osebni arhiv

Po energičnem dopoldnevu smo se odpravili na Nordeus, startup, ki je s svojo mobilno igrico Top Eleven osvojil svet. Hitra rast jih je spodbudila, da odprejo svoje pisarne tudi drugod po svetu - v Skopju, Dublinu in San Franciscu, mika jih tudi Azija.

So podjetje, ki dela samo z najboljšimi in stremi k temu, da je vse, kar pride izpod njihovih rok, narejeno z najvišjo kakovostjo. To se kaže tudi pri sami izdelavi igrice, saj od koncepta do lansiranja preteče tudi 15 mesecev in več.

»Fun fact«: Organizirali so že 3 hackatone, preko katerih nekaj sodelujočih tudi zaposlijo.

»Hint«: Naslednji je že decembra.

Vir slike: osebni arhiv

Po zabavnem vikendu smo možgančke zopet vklopili na ponedeljkovo jutro. V sproščenem vzdušju nas je na Pink TV sprejela simpatična Jana Filipovič, predstavnica za odnose z javnostmi.

Zanimivo je, da vso kreativo in oglase za svoje oddaje delajo sami - imajo kar 22 zaposlenih za marketing, PR in press. Izdali so nam tudi načrte za prihodnost, in sicer naj bi v kratkem začeli predvajati šov Pinkove zvezde in Pinkove zvezdice.

»Fun fact«: Najbolj gledana oddaja na Pink TV je bila Farma (naša Kmetija) z zvezdami.

Vir slike: osebni arhiv

Naš zadnji postanek v Beogradu smo opravili na VIP mobile Srbija. Tam nas je med drugim pozdravil tudi Dejan Turk, nekdanji predsednik uprave Si.mobila.

Prvi del reportaže: študenti izzivamo marketinški svet nekdanje Jugoslavije >>

Na VIP-u, kot so nam povedali, cenijo vrednote, kot so zaupanje in seveda dobri odnosi, tako znotraj podjetja kot s potrošniki. V tem slogu je potekala tudi njihova zadnja velika kampanja »VIP ekomotivacija«, kjer so reciklirali stare telefone in v zameno uporabnikom za nov mobilni telefon ponudili velik popust.

»Fun fact«: V Srbiji nobeden mobilni operater ne prodaja iPhonov.

Vir slike: osebni arhiv

Od tu nas pot vodi naprej proti jugu - v Makedonijo, kjer se bomo poglobili v modno industrijo in delo oglaševalske agencije v regiji.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!