Z brainstormingom do odličnega imena podjetja

Poiskati pravo ime za svoje podjetje je ena izmed težjih nalog, ki se je morate lotiti še preden ustanovite podjetje. »Brainstorming« se v tem primeru lahko izkaže za koristno početje, saj je na začetku pomembnejša količina idej kot njihova kakovost.
Z brainstormingom do odličnega imena podjetja

Poiščite pravo ime podjetja (Vir slike: sxc.hu)

1. Izberite prave ljudi.

Na brainstorming sejo povabite prave ljudi – od komunikologov in tržnikov do dobrih poznavalcev domačega jezika. Pet do osem oseb je povsem dovolj. Ne pozabite pa prinesti s seboj še pisala za vse udeležence, papir, na katerega si bodo zapisovali ideje, ter samolepilne lističe, na katere boste pisali predloge in jih lepili na tablo.

2. Sprostite se.

Sejo začnite z iskanjem asociacij za besede in teme, ki so povezane z vašo poslovno idejo. S tem boste skupino sprostili in hkrati aktivirali njihove možgančke za učinkovitejši brainstorming. Nekdo naj asociacije, ki jih bodo sodelujoči izrekli, zapiše na vsem vidno mesto. Ko se bo zbralo dovolj idej, nadaljujte z iskanjem asociacij za naslednjo besedo/temo.

3. Začnite ustvarjati.

Ko zaključite igro asociacij, vsakemu udeležencu brainstorming seje dajte prazen list papirja in navodila: v 10 minutah se spomnite 10 imen za podjetje. V tako kratkem času ne bodo mogli premisliti svojih idej in jih spremeniti, prav tako pa na koncu ne bodo imeli občutka, da njihove ideje niso dovolj dobre.

Članek: Firma podjetja >>

4. Nato ustvarjajte še malo.

Vsak udeleženec naj svoj popisan list poda drugi osebi na njegovi levi, ta pa naj na list zapiše še pet novih idej v sedmih minutah. Poleg časovne omejitve je tu potrebno upoštevati pravilo, da novi predlogi navdih črpajo iz na listu zapisanih (kolegovih) idej.

5. Delite in gradite.

List naj nato še enkrat vsak poda kolegu na levi, ta pa naj iz zapisanih 15 predlogov izbere 5 takšnih, ki so mu najbolj všeč. Izbrane predloge naj glasno prebere, te pa zapišite na vsem vidno mesto, tako da bodo lahko udeleženci seje gradili na njih. Iz te kopice imen je nato potrebno izbrati najboljše. Vsak naj glasuje za najljubše tri, potem pa lahko sejo zaključite.

V naslednjih dneh se sami prebijte čez vse ideje za ime podjetja, tudi tiste, ki niso bili prebrani. Najboljše zapišite na nov list papirja in hkrati preverite, če je spletna domena za ime podjetja še vedno prosta. Na udeležence brainstorming seje se lahko spet obrnete po pomoč. Vsak naj se spomni še dodatnih pet imen, ki jih boste dodali seznamu vseh predlogov.

Izbira pa je le vaša. Naredite kratek seznam favoritov in izberite pravo ime za podjetje. Izogibajte se imenom, ki bi lahko imela negativno konotacijo. Za vse ostalo pa lahko poskrbite z dobrim trženjem.

Vir: Entrepreneur

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje