Z dobro zgodbo boste prodali več

Danes se pogosto dogaja, da ljudje ne kupijo produkta, temveč njegovo zgodbo. Prav zato morate kot podjetnik imeti za svojo blagovno znamko oz. za svoje podjetje pripravljeno dobro zgodbo, za katero je potrebno neprestano iskati inovativne načine, kako jo boste predstavili.
Z dobro zgodbo boste prodali več

Z dobro zgodbo boste prodali več. (Vir slike: sxc.hu)

Zgodba o podjetju vam bo pomagala pri poslanstvu, kulturi in zgodovini vašega podjetja. Kako ste pričeli? Zakaj ste se odločili za tak posel? Kam ste namenjeni?

Zgodbo svojega podjetja morate predstaviti tako, da jo bodo ljudje z veseljem delili s svojimi prijatelji, sodelavci in z družino. Danes so vam lahko v veliko pomoč družbena omrežja, pri katerih imate dejansko nekaj nadzora nad zgodbo. Več o tem, kako predstaviti dobro zgodbo, pa v nadaljevanju.

Razvijte svoj »zakaj«

Ena izmed stvari, ki jo lahko naredite je, da ste odkriti glede tega, zakaj počnete to, kar počnete. V zgodbo morate zajeti odgovora na vprašanji »Zakaj zjutraj vstanem iz postelje?« in »Zakaj sem tako strasten glede tega posla?«

Še vedno ne veste, kaj bi napisali pod vaš »zakaj«? Poskusite z naslednjimi nasveti.

  • Vprašajte vaše stranke, zakaj ostajajo vaše stranke.
  • Vprašajte vaše zaposlene, zakaj delajo za vas in kaj jih motivira, da prihajajo v službo.
  • Preberite nekaj blogov, kjer se omenja ime vašega podjetja.

Delite vaš »zakaj«

Naj bo vaša zgodba zanimiva in preprosta – vse z namenom, da bodo stranke delile vašo zgodbo.

Kako pripraviti stranke, da delijo vašo zgodbo?

  • Na spletni strani podjetja predstavite zgodbo s pomočjo video vsebine.
  • Objavite fotografije vaše pisarne ali trgovine, vaših strank in vaših zaposlenih na spletni strani podjetja in na družbenih omrežjih.
  • Dodajte nekaj izjav partnerjev, zaposlenih in strank.

Izpostavite vaš »zakaj«

V kolikor je zgodba vašega podjetja stlačena nekje na koncu spletne strani, vam ne pomaga kaj dosti. Naj bo zgodba vidna.

Nekaj nasvetov, da bo vaša zgodba kar se da opazna:

  • Zgodba naj bo opisana na prvi strani (home page).
  • Povezave z družbenih omrežij naj vodijo na vašo zgodbo.
  • O zgodbi pišite tudi na blogu.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje