Z dobro zgodbo boste prodali več

Avtor Saba Resnik — 26.10.2012
Komentiraj!
Danes se pogosto dogaja, da ljudje ne kupijo produkta, temveč njegovo zgodbo. Prav zato morate kot podjetnik imeti za svojo blagovno znamko oz. za svoje podjetje pripravljeno dobro zgodbo, za katero je potrebno neprestano iskati inovativne načine, kako jo boste predstavili.
Z dobro zgodbo boste prodali več

Z dobro zgodbo boste prodali več. (Vir slike: sxc.hu)

Zgodba o podjetju vam bo pomagala pri poslanstvu, kulturi in zgodovini vašega podjetja. Kako ste pričeli? Zakaj ste se odločili za tak posel? Kam ste namenjeni?

Zgodbo svojega podjetja morate predstaviti tako, da jo bodo ljudje z veseljem delili s svojimi prijatelji, sodelavci in z družino. Danes so vam lahko v veliko pomoč družbena omrežja, pri katerih imate dejansko nekaj nadzora nad zgodbo. Več o tem, kako predstaviti dobro zgodbo, pa v nadaljevanju.

Razvijte svoj »zakaj«

Ena izmed stvari, ki jo lahko naredite je, da ste odkriti glede tega, zakaj počnete to, kar počnete. V zgodbo morate zajeti odgovora na vprašanji »Zakaj zjutraj vstanem iz postelje?« in »Zakaj sem tako strasten glede tega posla?«

Še vedno ne veste, kaj bi napisali pod vaš »zakaj«? Poskusite z naslednjimi nasveti.

  • Vprašajte vaše stranke, zakaj ostajajo vaše stranke.
  • Vprašajte vaše zaposlene, zakaj delajo za vas in kaj jih motivira, da prihajajo v službo.
  • Preberite nekaj blogov, kjer se omenja ime vašega podjetja.

Delite vaš »zakaj«

Naj bo vaša zgodba zanimiva in preprosta – vse z namenom, da bodo stranke delile vašo zgodbo.

Kako pripraviti stranke, da delijo vašo zgodbo?

  • Na spletni strani podjetja predstavite zgodbo s pomočjo video vsebine.
  • Objavite fotografije vaše pisarne ali trgovine, vaših strank in vaših zaposlenih na spletni strani podjetja in na družbenih omrežjih.
  • Dodajte nekaj izjav partnerjev, zaposlenih in strank.

Izpostavite vaš »zakaj«

V kolikor je zgodba vašega podjetja stlačena nekje na koncu spletne strani, vam ne pomaga kaj dosti. Naj bo zgodba vidna.

Nekaj nasvetov, da bo vaša zgodba kar se da opazna:

  • Zgodba naj bo opisana na prvi strani (home page).
  • Povezave z družbenih omrežij naj vodijo na vašo zgodbo.
  • O zgodbi pišite tudi na blogu.

Vir: entrepreneur.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice