Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja.
Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Orodje Google Analytics vam lahko pomaga pri povečevanju obiska na vaši spletni strani. (Vir slike: Unsplash)

Marko Penko vas bo naučil Google Analytics na 7 urni delavnici >>

Uporaba vtičnika Google Analytics za WordPress

Preden začnete z uporabo orodja Google Analytics, morate ustvariti brezplačen uporabniški račun. Obstajajo različni načini, kako lahko orodje integrirate v svojo spletno stran; če svoj blog urejate v storitvi WordPress, preizkusite vtičnik Google Analytics.

Prek vtičnika lahko preprosto vnesete kodo (Web Property ID), ki jo ustvari orodje Google Analytics za sledenje aktivnosti na vašem blogu, kot prikazuje spodnja fotografija. Ko povežete Google Analytics in svoj blog, bo orodje avtomatsko začelo slediti obiskom in aktivnosti na strani.

Vir slike: Coach David Lee.

Izkoristite Google Analytics za povečanje obiska

Ko začnete uporabljati orodje Google Analytics, se lahko hitro izgubite v množici podatkov, analiz in tabel, ki jih ne razumete najbolje – tako tudi ne veste, katere so lahko koristne za povečevanje obiska na vaši strani.

Podjetnik in svetovalec David Lee pravi, da sam ne namenja veliko časa pregledovanju statistik, saj se rajši osredotoča na oblikovanje vsebin in promocijo svojih spletnih strani.

Ob tem priporoča, da se, če želite nadaljevati monetizacijo in rast svojega bloga ali spletne strani, osredotočite na naslednje štiri elemente: vsebino strani (Site Content/Pages), vir pridobitve (Source of Acquisition), tok vedenja (Behavior Flow) ter razmerje med novimi in stalnimi obiskovalci (New/Returning Visitor).

Vsebina spletnega mesta/strani (Site Content/Pages)

Če vas zanima, katere podstrani vašega spletnega mesta obiskovalci obiščejo najpogosteje, katere povezave so najbolj priljubljene in katere objave so najbolj brane, se posvetite statistiki o vsebini spletnega mesta.

Spodnji primer kaže, katere podstrani izbrane spletne strani so bile v določenem časovnem obdobju najbolj obiskane.

Vir slike: Coach David Lee.

Ko si ogledate to poročilo, se lahko posvetite še nadaljnjemu izboljševanju najbolj priljubljenih delov svoje spletne strani – z dodajanjem povezanih prispevkov, povezav do relevantnih izdelkov …

Poleg tega lahko v okviru tega poročila izveste tudi, koliko časa obiskovalci preživijo na posameznih podstraneh. Dolžina je seveda odvisna od vsebine – tudi le nekajsekundni obisk je lahko dovolj, če določena stran vsebuje le povezave do nadaljnjih vsebin ali preprost obrazec za naročilo.

Vir pridobitve (Source Acquisition)

V okviru tega orodja boste izvedeli, od kod so prišli vaši obiskovalci – s Facebooka, Pinteresta, Googlovega iskalnika … Poleg tega ta stran vsebuje tudi podatke, koliko obiskovalcev se je na vašem spletnem mestu znašlo prvič in koliko se jih nanj vrača ter koliko časa povprečno preživijo tam.

Želite izboljšati svoje trženjske strategije? Na podlagi teh podatkov se lahko odločite, na katere kanale se boste osredotočili, kje so vaše prednosti in na katerih področjih morate svoje napore podvojiti.

Spodnji primer kaže, da je skoraj 80 odstotkov obiskov izbrane spletne strani posledica organskega iskanja prek iskalnika Google. To pomeni, da ciljane vsebine na spletnem mestu in objave na blogu ustrezajo iskanjem ciljne publike.

Vir slike: Coach David Lee.

Tok vedenja (Behavior Flow)

To orodje je malce bolj zapleteno, vendar nič manj učinkovito. Preprosto povedano, na podlagi predstavljenih podatkov lahko vidite, kako obiskovalci »potujejo« po vašem spletnem mestu.

Neki obiskovalec na primer najde objavo na vašem blogu s pomočjo Googla. Nato klikne na zavihek »O nas«, od tam pa na stran z izdelki. Drugi obiskovalec pa vaše spletno mesto zapusti po obisku pristajalne strani.

Na podlagi zbranih informacij o poti obiskovalcev lahko prepoznate pomembne in relevantne dele svoje spletne strani. Te dele lahko spremenite in prilagodite, tako da svoje obiskovalce usmerite k želenemu cilju: nakupu, vzpostavitvi kontakta, naročilu na prejemanje novic …

Vir slike: Coach David Lee.

Novi in ponovni obiskovalci (New vs. Returning Visitors)

V zavihku orodja Google Analytics o publiki (Audience) boste našli tudi podatke o številu oziroma odstotkih novih in ponovnih obiskovalcev.

Če se število večkratnih obiskovalcev vaše spletne strani povečuje, je to odlična novica!

Poleg tega lahko primerjate tudi obnašanje novih in stalnih obiskovalcev – presenečeni boste, ko boste ugotovili, da se njihove poti precej razlikujejo.

Vir slike: Coach David Lee.

Kako lahko s pomočjo orodja Google Analytics povečate promet na svojem spletnem mestu, si lahko ogledate tudi v spodnjem videu z navodili. Še več informacij in konkretnih nasvetov pa boste dobili na 7 urni delavnici o Google Analytics.

Vir: Coach David Lee

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

Ena izmed najbolj uspešnih delavnic, ki jih organiziramo, je delavnica Google Analytics. Gre za predstavitev koristnih lastnosti brezplačnega Googlovega orodja, ki ga na dnevni bazi uporabljamo tudi sami. V nadaljevanju naštevam 5 tem, zaradi katerih se je delavnice smiselno udeležiti. Preberite več >>

S pomočjo Google Analytics nad spletne prevare

S pomočjo Google Analytics nad spletne prevare

Goljufive transakcije so nadloga, s katero se morajo ukvarjati skoraj vsi spletni trgovci. Večja podjetja vložijo veliko sredstev v storitve za zaščito pred goljufijami. Manjši trgovci se prepoznavanja goljufij včasih lotijo sami – pri tem si lahko pomagajo z Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Osredotočite se na mobilne spletne strani

Osredotočite se na mobilne spletne strani

Področje optimizacije spletnih strani se vedno bolj osredotoča na optimizacijo za mobilne naprave. To je razvidno predvsem iz Googlovih posodobitev algoritma za razvrščanje strani, ki vedno bolj upošteva mobilno dostopnost. V prihodnje se osredotočite na mobilne spletne strani. Preberite več >>

Oznake: