Za Valentinovo lahko podprete S kuharsko akademYo

Avtor Maja Borštnik — 07.02.2013
Komentiraj!
Že decembra smo poročali o kozarcu Speak, ki je bil kot prvi slovenski kozarec predstavljen v priljubljeni londonski restavraciji Fifteen, kjer deluje istoimenski program usposabljanja pod okriljem Fundacije Better Food Jamie Oliver.
Za Valentinovo lahko podprete S kuharsko akademYo

Matevž Slokar, S project, in Andrej Božič, direktor Steklarne Hrastnik.

S project želi ustvarjati nove priložnosti za mlade med 18. in 25. letom starosti in v ta namen izvaja S kuharsko akademYo. Gre za avtorski izobraževalni model, katerega namen je mlade usposobiti za pomočnike kuharja, jim pomagati pri osebni rasti ter povečati njihove zaposlitvene možnosti ob zaključku šestmesečnega programa. Enake vrednote in cilje zasleduje tudi program Fifteen.

Kaj je socialno podjetje?

S project je projekt socialnega podjetništva, ki v Sloveniji še ni tako razširjeno, saj je tovrstna oblika podjetniške dejavnosti v slovenski pravni red prišla šele marca 2011 s sprejetjem Zakona o socialnem podjetništvu.

"V Sloveniji je pojem socialnega podjetništva narobe razumljen. S project želi zato postaviti primere dobre prakse sodelovanja in povezovanja, ki sta osnovi našega poslovnega modela, ki je na tem področju edinstven. Sodelovanje s partnerjem – Steklarno Hrastnik in skupni nastop na trgu z izdelkom Speak je namreč dokaz, da lahko ima tovrstno povezovanje za posledico win-win situacijo," je za Mladi podjetnik povedal Matevž Slokar, idejni vodja S projecta.

Kozarec Speak, produkt sinergije Steklarne Hrastnik in S projecta, je prvi korak socialnega podjetja - ves dobiček, ustvarjen s prodajo kozarcev Speak, se namreč usmerja v S kuharsko akademYo. Da bi lahko izobraževanje uspešno zaključil en udeleženec S kuharske akademYe, pa morajo prodati kar 7.162 kozarcev Speak. Poslovni model S projecta se očitno obrestuje, kar dokazuje tudi dejstvo, da se je v začetku februarja pričela že druga generacija S kuharske akademYe s kar 12 udeleženci!

"Speak združuje kvaliteto izdelka, tržno zanimiv produkt, zgodbo in inovativen pristop k družbeni odgovornosti. Del dobička od prodaje Speak-a je namreč namenjenih S kuharski akademYi, s katero S project ustvarja nove priložnosti za mlade. Verjamemo, da je to le začetek ustvarjanja dobrih in uspešnih zgodb socialnega podjetništva," je še poudaril Matevž Slokar.

S project želi širiti dobro idejo, idejo povezovanja, solidarnosti, optimizma in uresničevanja sanj. Z nakupom kozarcev Speak pa lahko mladim pomagamo prav vsi! Bliža se dan zaljubljenih in prav vaša lepa gesta je lahko tudi priložnost, da podprete S kuharsko akademYo, ki mladim omogoča doseči preproste sanje.

Pri S projectu so za vas pripravili posebno Speak Valentinovo akcijo: ob naročilu darilnega paketa Speak lahko oddate svoje ljubezensko sporočilo, vaša ljubljena oseba pa bo na Valentinovo prejela čudovito darilo z vašim sporočilom.

Preberite tudi več o tem, kako je potekala predstavitev kozarca Speak decembra 2012: Kozarec Speak razkrit v Londonu >>

Vir: S project

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice