Z Meerkatom, vzhajajočo zvezdo med aplikacijami, je konec

Se spomnite aplikacije Meerkat? Predstavljena je bila v začetku lanskega leta in povzročila, da se je nekaj tednov govorilo zgolj o njej. Potem je prišel Periscope, za katerega je Twitter odštel skoraj 100 milijonov dolarjev. Prišli so izzivi in prinesli zasuk (ang. pivot).
Z Meerkatom, vzhajajočo zvezdo med aplikacijami, je konec

Aplikacije Meerkat je konec, ekipa, ki jo je ustvarila, se je posvetila drugemu projektu. Zdi se, da bo ta uspešnejši (Vir slike: Meerkat).

Business Insider je Meerkat lani uvrstil na lestvico 25 najbolj vročih startupov. Morda so stari komaj nekaj mesecev, a njihova tehnologija je že spremenila pogled na svet, so zapisali. Meerkat je tako delal družbo startupom, kot so Periscope, The League, Jet.com in Operator.

Leto in pol pozneje je Meerkat mrtev. Tudi uradno, saj je ekipa, ki je stala za tem obetavnim projektom, vse svoje napore usmerila v drug projekt. Aplikacija ni več na voljo na App Storu, je sporočil Ben Rubin, ustanovitelj podjetja Life On Air, ki stoji za aplikacijo. Nekaterim ameriškim novinarjem je celo priznal, da so pivot pričakovali že kar nekaj časa. Čeprav so šele zdaj umaknili aplikacijo iz App Stora, pa so do te odločitve prišli že šest mesecev po lansiranju. Kategorija prenosa video vsebin med dvema uporabnika namreč ni (bila) tako zanimiva za dnevno uporabo.

Zdaj je pred ekipo nov izziv: aplikacija Houseparty, ki bo omogočala skupinske video klice. Projekt, ki se mu posvečajo že nekaj mesecev. Houseparty uporabniku omogoča hiter dostop do »video zabav«, ki se jih hkrati udeležuje do največ 8 ljudi na sobo (uporabnik ima lahko odprto poljubno število sob). Po navedbah medija The Verge se Houseparty približuje milijontemu uporabniku. Med njimi je največ najstnikov.

Tudi uradna stran aplikacije Meerkat je mrtva, vsebina na Twitterju pa je postala zasebne narave.

»Vodilo našega podjetja je povezovanje ljudi na najbolj človeški način, kot je to le mogoče poleg fizičnega stika. Ne le, da smo prepričani, da je Houseparty boljši način, to nam kaže tudi trg,« je prepričan Rubin.

Aplikacija, ki je na voljo za Android in iOS telefone, je brezplačna. Uporabnik si mora ustvariti račun in dovoliti aplikaciji, da dostopa do njegovega imenika. Če še nihče od njegovih stikov aplikacije ne uporablja, jim lahko pošlje vabilo prek SMS-sporočila.

Potem ko so med njegovimi stiki tudi tisti, ki so si že naložili aplikacijo, z izborom imena stika začne video klic. Zaslon pametnega telefona se razdeli na dve polovici, na katerih se prikažejo obrazi stikov, s katerimi trenutno opravlja video klic.

Ekipa je omogočila tudi posebno funkcijo, s katero se določeno število sogovornikov »zaklene« in imajo bolj zasebne vrste pogovora.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas? Preberite več >>

Uber je po novem taksi služba!

Uber je po novem taksi služba!

Sodišče Evropske unije je končno izdalo sodbo v zadevi Uber. V njej je Uber opredeljen kot transportno podjetje in ne le kot ponudnik storitev posredovanja med potnikom in prevoznikom preko aplikacije (storitev informacijske družbe). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje