Z omejenimi sredstvi do uspešnega podjetja

Ste na tesnem denarjem? Preizkusite naslednje nasvete s katerimi si lahko z omejenimi sredstvi zagotovite uspešno poslovanje.
Z omejenimi sredstvi do uspešnega podjetja

Uspeh je mogoč tudi z omejenimi sredstvi. (Vir: ehow.com)

Blagovna menjava: Ena izmed najstarejših oblik trgovine je zopet vzcvetela, saj podjetjem omogoča, da skoraj brezplačno svojo ponudbo zamenjajo za izdelke ali storitve drugih podjetij. Danes je blagovna menjava zaradi spleta mnogo preprostejša kot v preteklosti, na ta način pa je mogoče pridobiti tudi nove stranke.

Brezplačno svetovanje: Tudi v Sloveniji se najdejo organizacije, ki podjetnikom ponujajo brezplačne poslovno svetovanje. Za začetek obiščite naš forum ali se udeležite katerega izmed brezplačnih MP predavanj, podporo pa lahko poiščete tudi v inkubatorjih in tehnoloških parkih.

Mentorstvo: Mentorji so izkušeni in uspešni poslovneži, ki lahko mladim podjetnikom brezplačno pomagajo do uspešnega podjetja. Poiščite jih med znanci, učitelji, poslovnimi angeli, na gospodarski zbornici in drugih podjetniških združenjih.

Posebne ponudbe ključnim strankam: Učinkovit način za premagovanje izzivov, ki se pojavljajo pri poslovanju z veliki strankami, je posebna ponudba prilagojena strankinim potrebam. V zameno lahko zaprosite za brezplačno oglaševanje, boljše plačilne pogoje ali distribucijo vaših izdelkov.

Dobavitelji: Skoraj vsako podjetje potrebuje zanesljive dobavitelje, ki prispevajo k večji zanesljivosti in konkurenčnosti njegovega poslovanja, zato bodite do njih pošteni in pravočasno plačujte račune.

Medijska izpostavljenost: Če se vi, vaše podjetje ali proizvodi pojavljate v medijih, je to lahko dosti bolj učinkovito kot oglaševanje. Lokalnim medijem se približajte z zanimivimi dejstvi in anekdotami povezanimi z vami in vašim poslovanjem.

Outsourcing: S prenosom nekaterih nalog na zunanje sodelavce lahko veliko prihranite.

Zaupanje: Če se izkažete za vredne zaupanja bodo stranke z vami raje poslovale, zaposleni bodo bolj motivirani, posojilodajalci in investitorji pa vam bodo bolj zaupali s svojim denarjem. Poslujte torej pošteno in etično.

Prodaja: Vsakdo lahko s treningom in izkušnjami postane dober prodajalec, zato naj pri prodaji sodelujejo vsi zaposleni.

 

 Vir: Entrepreneur

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje