Z organizacijo konference povečajte kredibilnost podjetja

Avtor Maja Borštnik — 16.10.2013
Komentiraj!
Že velikokrat se je izkazalo, da lahko organizacija konference pomembno pripomore k izboljšanju kredibilnosti podjetja. Podjetje si lahko na ta način pridobi pomembno prednost pred tekmeci in si ustvari pot k dominaciji na svojem koščku tržišča.
Z organizacijo konference povečajte kredibilnost podjetja

Z organizacijo konference povečajte kredibilnost podjetja (Vir slike: urbantimes.co)

Z organizacijo poslovnega dogodka, ki bo hkrati zanimiv in dobro zastavljen, se lahko v javnosti dokažete kot podjetje, ki svoje delo dobro opravlja, na ta način pa lahko pridobite nove podpornike in povečate svojo prepoznavnost v javnosti.

Poglejmo si nekaj prednosti, ki vam jih lahko prinese organizacija lastne konference:

  • v očeh javnosti in obiskovalcev se zapišete kot vodilna avtoriteta na svojem področju;
  • pridobite popolno pozornost občinstva, brez prisotnosti moteče konkurence;
  • dobite edinstveno priložnost zgraditi poslovna in osebna razmerja z udeleženci prireditve;
  • z najemom priljubljenih zunanjih predavateljev lahko povečate kredibilnost svojega podjetja;
  • v kolikor bo potekalo vse po načrtu, boste ob koncu konference pridobili nove podpornike in potencialne stranke;

Organizacija konference je zelo zahtevna, saj od podjetnika zahteva veliko mero usklajevanja in sledenja pomembnim rokom. Zavedati se namreč morate, da ko enkrat določite datum, le-tega kasneje ne morete več prestaviti. 

Poglejmo si 6 korakov, ki so potrebni za organizacijo odlične konference.

Korak 1: Analizirajte povpraševanje na trgu. 

Da bi lahko uspešno izpeljali svojo prvo konferenco, morate zagotoviti, da se je bo udeležilo čim večje število ljudi. Zato je zelo pomembno, da izdelate dobre preliminarne analize in tako ugotovite, katera področja bodo v tem trenutku privabila največ obiskovalcev.

Korak 2: Definirajte strategijo.

Ko boste prepričani, da se bo vašega dogodka udeležilo zadostno število ljudi, morate natančno definirati svoja pričakovanja glede konference in kakšno vsebino boste obiskovalcem ponudili. 

Korak 3: Načrtujte porabo sredstev.

Pri načrtovanju porabe sredstev ne smete pozabiti na stroške plačila govorcev, oglaševanja, najema prostorov, hrane, materialov in nenazadnje tudi plačila delavcev, ki bodo poskrbeli, da bo vse teklo po načrtu.

Korak 4: Pridobite prave govorce.

Izdelajte seznam primernih govorcev za vsako izmed tematik, ki jih bo vaša konferenca pokrivala, nato pa jih kontaktirajte in poskusite prepričati v sodelovanje.

Korak 5: Določite primerno lokacijo.

Pri tem ne smete pozabiti upoštevati bližine javnega transporta, dostopnost parkirišč, pa tudi morebitnih prenočišč v primeru večdnevne konference ipd.

Vabljeni ste na šolo za mlade podjetnike v organizaciji Zavoda mladi podjetnik >>

Korak 6: Dobite pomoč. 

Organizacija konferenc zahteva veliko organizacije, zato se ne bojte za pomoč povprašati katerega izmed izkušenejših podjetnikov ali mentorjev. Najamete pa lahko tudi organizatorja dogodkov, ki bo prireditev zagotovo organiziral s polno mero profesionalnosti.

Vir: Urbantimes.co

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice