Za najbolj vroč telefon bo treba odšteti manj kot 450 dolarjev

Konec meseca bo kitajski startup OnePlus predstavil naslednika uspešnice OnePlus One. Prvi produkt startupa so analitiki ocenili za enega najboljših. Jim lahko podobno uspe tudi z naslednikom, ki bo nosil nič kaj izvirno ime – OnePlus 2?
Za najbolj vroč telefon bo treba odšteti manj kot 450 dolarjev

Letošnji težko pričakovani telefon ni Applov naslednik, temveč OnePlus 2 (Vir slike: YouTube).

Če bi Kitajce povprašali o najbolj uspešni in inovativni blagovni znamki pametnih telefonov, bi zagotovo odgovorili Xiaomi. Če boste enako vprašanje postavili Evropejcem in Američanom, bodo v en glas odgovorili OnePlus. Startup, ki je zaživel pred komaj 20 meseci, je požel slavo in uspeh na ameriškem in evropskem trgu precej hitreje kot katerikoli kitajski proizvajalec mobilnih telefonov.

OnePlus meša karte

Za razliko od drugih kitajskih proizvajalcev, se je OnePlus fokusiral na ZDA, zahodno Evropo in Indijo. Tu so njegovi rezultati še boljši od Xiaomijevih, obenem pa je premešal karte na trgu, kjer so uveljavljene znamke, kot so Samsung, HTC, Sony in drugi, kraljevale več let.

OnePlus je cenovno dostopnejši od svojih konkurentov, a to ni edino, kar premami kupce v nakup njihovega telefona. Časnik Wall Street Journal je celo zapisal, da je telefon izjemen in da v večih pogledih premaga Applovo šestico in Samsung Galaxy S5.

Od maja do decembra lani je OnePlus prodal več kot milijon telefonov, večinoma v ZDA, kjer mimogrede sploh nima pisarne, in Evropi. Njihovi prihodki naj bi se letos potrojili in znašali več kot milijardo dolarjev.

Zanemarljivi vložki v oglaševanje

Za oglaševanje so lani namenili okoli 10 tisoč dolarjev. Za primerjavo: Samsung Electronic je lani samo na ameriškem trgu namenil več kot 350 milijonov dolarjev za potrebe oglaševanja. Skupno so prodali 30 milijonov telefonov. Globalno gledano pa je Samsung lani odštel več kot 14 milijard dolarjev za potrebe oglaševanja.

Kako je 88 zaposlenih ustvarilo enega najbolj vročih telefonov na svetu? >>

Kitajski produkti so dobri

Kar je bistveno, je, da OnePlus razmišlja in dela povsem drugače kot ostali uspešni startupi na Kitajskem. Ima le dva ustanovitelja, Peta Laua in Carla Peija. »Želimo povedati svetu, da so kitajski produkti dobri,« pravi Lau.

Na Facebooku imajo več kot 1,1 milijonov všečkov, kar je dvakrat več kot od Xiaomijevega izkupička, na Twitterju ga prekašajo za štirikrat, na YouTubu pa ima kar petkrat več naročnikov. Pri tem je potrebno izpostaviti še dejstvo, da so na Kitajskem prepovedali tako Facebook, Twitter kot tudi YouTube.

Kaj lahko pričakujemo od dvojke?

Startup bo 27. julija predstavil težko pričakovani telefon, kot namigujejo tuji mediji pa bo predstavitev nekaj posebnega, saj bo predstavlljen v navidezni resničnosti. Navdušenje je mladi startup sicer požel že ob razkritju specifikacij. Dvojko naj bi poganjal Snapdragon 810, izboljšan bo fotoaparat, imel bo 3 GB RAM-a, še vedno pa bodo uporabniki iskali režo za spominsko kartico. Te tudi tokrat ne bo.

Cena bo nižja od 450 dolarjev

In cena? Pri OnePlus so že potrdili, da bo cena za letošnji telefon višja od predhodnika. Kot obljublja prvi mož startupa Pete Lau, bo zanj treba odšteti manj kot 450 dolarjev. Spletna stran TechRadar v zvezi s ceno ugotavlja, da bodo Kitajci najverjetneje postavili kar dolar manj, 449 dolarjev. Prav tako ni znano, ali je s tem sporočil ceno osnovnega modela. Lani je bilo potrebno za beli model s 16 GB potrebno odšteti 299 dolarjev in 349 dolarjev za črno verzijo s 64 GB. Tik pred razkritjem naslednika je OnePlus znižal cene prvorojencev.

Lau meni, da se nikoli ne gre za ceno: »Mi delamo le najboljše kot lahko in izhajamo iz tega.« To zagotovo ne drži, zlasti če se spomnimo lanskega primera, ko je startup tolikšno pozornost pritegnil predvsem na račun cenovno ugodne cene.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje