Za najbolj vroč telefon bo treba odšteti manj kot 450 dolarjev

Konec meseca bo kitajski startup OnePlus predstavil naslednika uspešnice OnePlus One. Prvi produkt startupa so analitiki ocenili za enega najboljših. Jim lahko podobno uspe tudi z naslednikom, ki bo nosil nič kaj izvirno ime – OnePlus 2?
Za najbolj vroč telefon bo treba odšteti manj kot 450 dolarjev

Letošnji težko pričakovani telefon ni Applov naslednik, temveč OnePlus 2 (Vir slike: YouTube).

Če bi Kitajce povprašali o najbolj uspešni in inovativni blagovni znamki pametnih telefonov, bi zagotovo odgovorili Xiaomi. Če boste enako vprašanje postavili Evropejcem in Američanom, bodo v en glas odgovorili OnePlus. Startup, ki je zaživel pred komaj 20 meseci, je požel slavo in uspeh na ameriškem in evropskem trgu precej hitreje kot katerikoli kitajski proizvajalec mobilnih telefonov.

OnePlus meša karte

Za razliko od drugih kitajskih proizvajalcev, se je OnePlus fokusiral na ZDA, zahodno Evropo in Indijo. Tu so njegovi rezultati še boljši od Xiaomijevih, obenem pa je premešal karte na trgu, kjer so uveljavljene znamke, kot so Samsung, HTC, Sony in drugi, kraljevale več let.

OnePlus je cenovno dostopnejši od svojih konkurentov, a to ni edino, kar premami kupce v nakup njihovega telefona. Časnik Wall Street Journal je celo zapisal, da je telefon izjemen in da v večih pogledih premaga Applovo šestico in Samsung Galaxy S5.

Od maja do decembra lani je OnePlus prodal več kot milijon telefonov, večinoma v ZDA, kjer mimogrede sploh nima pisarne, in Evropi. Njihovi prihodki naj bi se letos potrojili in znašali več kot milijardo dolarjev.

Zanemarljivi vložki v oglaševanje

Za oglaševanje so lani namenili okoli 10 tisoč dolarjev. Za primerjavo: Samsung Electronic je lani samo na ameriškem trgu namenil več kot 350 milijonov dolarjev za potrebe oglaševanja. Skupno so prodali 30 milijonov telefonov. Globalno gledano pa je Samsung lani odštel več kot 14 milijard dolarjev za potrebe oglaševanja.

Kako je 88 zaposlenih ustvarilo enega najbolj vročih telefonov na svetu? >>

Kitajski produkti so dobri

Kar je bistveno, je, da OnePlus razmišlja in dela povsem drugače kot ostali uspešni startupi na Kitajskem. Ima le dva ustanovitelja, Peta Laua in Carla Peija. »Želimo povedati svetu, da so kitajski produkti dobri,« pravi Lau.

Na Facebooku imajo več kot 1,1 milijonov všečkov, kar je dvakrat več kot od Xiaomijevega izkupička, na Twitterju ga prekašajo za štirikrat, na YouTubu pa ima kar petkrat več naročnikov. Pri tem je potrebno izpostaviti še dejstvo, da so na Kitajskem prepovedali tako Facebook, Twitter kot tudi YouTube.

Kaj lahko pričakujemo od dvojke?

Startup bo 27. julija predstavil težko pričakovani telefon, kot namigujejo tuji mediji pa bo predstavitev nekaj posebnega, saj bo predstavlljen v navidezni resničnosti. Navdušenje je mladi startup sicer požel že ob razkritju specifikacij. Dvojko naj bi poganjal Snapdragon 810, izboljšan bo fotoaparat, imel bo 3 GB RAM-a, še vedno pa bodo uporabniki iskali režo za spominsko kartico. Te tudi tokrat ne bo.

Cena bo nižja od 450 dolarjev

In cena? Pri OnePlus so že potrdili, da bo cena za letošnji telefon višja od predhodnika. Kot obljublja prvi mož startupa Pete Lau, bo zanj treba odšteti manj kot 450 dolarjev. Spletna stran TechRadar v zvezi s ceno ugotavlja, da bodo Kitajci najverjetneje postavili kar dolar manj, 449 dolarjev. Prav tako ni znano, ali je s tem sporočil ceno osnovnega modela. Lani je bilo potrebno za beli model s 16 GB potrebno odšteti 299 dolarjev in 349 dolarjev za črno verzijo s 64 GB. Tik pred razkritjem naslednika je OnePlus znižal cene prvorojencev.

Lau meni, da se nikoli ne gre za ceno: »Mi delamo le najboljše kot lahko in izhajamo iz tega.« To zagotovo ne drži, zlasti če se spomnimo lanskega primera, ko je startup tolikšno pozornost pritegnil predvsem na račun cenovno ugodne cene.

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje