Za novo generacijo zaposlenih bo potreben nov način vodenja

Avtor Saba Resnik — 13.02.2012
Komentiraj!
Da bi si lažje predstavljali kakšni bodo vodje v prihodnosti, je potrebno pogledati kako komunicirajo danes mlajše generacije. Najbolj bodo v prihodnosti način vodenja oblikovali socialni mediji, opolnomočeni zaposleni, horizontalna komunikacija, pomen fleksibilnosti in internet.
Za novo generacijo zaposlenih bo potreben nov način vodenja

Za novo generacijo zaposlenih bo potreben nov način vodenja. (Vir slike: sxc.hu)

Pomen interneta je močno narasel, mednarodna raziskava izvedena na študentih in mlajših zaposlenih je pokazala, da več kot polovica mladih ni pripravljena živeti brez interneta in v kolikor bi bili primorani izbirati med internetom in avtomobilom, bi izbrali raje internet.

Prav tako je danes fleksibilnost zelo pomembna. V zgoraj omenjeni raziskavi sta dva od treh mladih trdila, da bi raje sprejeli službo, ki je plačana slabše vendar zato nudi več fleksibilnosti za dostop do socialnih omrežij, možnost dela od doma (ali kjerkoli) in možnost izbire službenega mobilnega telefona.

Managerji prihodnjih generacij bodo zaradi vse večje uporabe socialnih omrežij morali s svojimi sodelavci in timom vzpostaviti dialog in konstantno obveščati vse vpletene o napredku projekta (posodabljati stanje projekta ali naloge, ki se trenutno izvršuje). Zaposleni pa bodo takšne objave nemudoma komentirali in dopolnjevali statuse.

Vedno večje povpraševanje po socialnemu načinu dela in komunikaciji bo zahtevalo nov način vodenja zaposlenih in podjetniki si bodo morali zastaviti naslednja vprašanja:

  • Do kakšne mere bomo v podjetju prakticirali odprto komunikacijo? Kot na primer, ali imajo zaposleni pravico kritizirati ideje nadrejenih?
  • Kdaj je preveč mešanja zasebnosti in službe? Socialna omrežja spodbujajo ljudi, da mešajo osebno življenje s poslovnim - vendar je za nekatere zaposlene to nesprejemljivo. Torej, kje je meja?
  • Kako lahko v podjetju preprečimo zlorabo socialnih medijev? Zgolj en neobziren komentar lahko povzroči veliko nejevolje, zato je potrebno postaviti meje in opredeliti posledice, ki sledijo žaljivim komentarjem.
  • Katere informacije spadajo pod poslovno skrivnost? Zaposleni bodo vedno več informacij objavljali na socialnih omrežjih in na svojih blogih, ki so dostopni tudi konkurentom. Zato se je potrebno dogovoriti, o čem zaposleni lahko pišejo in kaj spada pod poslovno skrivnost.

Vir: blogs.hbr.org

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice