Za novo generacijo zaposlenih bo potreben nov način vodenja

Da bi si lažje predstavljali kakšni bodo vodje v prihodnosti, je potrebno pogledati kako komunicirajo danes mlajše generacije. Najbolj bodo v prihodnosti način vodenja oblikovali socialni mediji, opolnomočeni zaposleni, horizontalna komunikacija, pomen fleksibilnosti in internet.
Za novo generacijo zaposlenih bo potreben nov način vodenja

Za novo generacijo zaposlenih bo potreben nov način vodenja. (Vir slike: sxc.hu)

Pomen interneta je močno narasel, mednarodna raziskava izvedena na študentih in mlajših zaposlenih je pokazala, da več kot polovica mladih ni pripravljena živeti brez interneta in v kolikor bi bili primorani izbirati med internetom in avtomobilom, bi izbrali raje internet.

Prav tako je danes fleksibilnost zelo pomembna. V zgoraj omenjeni raziskavi sta dva od treh mladih trdila, da bi raje sprejeli službo, ki je plačana slabše vendar zato nudi več fleksibilnosti za dostop do socialnih omrežij, možnost dela od doma (ali kjerkoli) in možnost izbire službenega mobilnega telefona.

Managerji prihodnjih generacij bodo zaradi vse večje uporabe socialnih omrežij morali s svojimi sodelavci in timom vzpostaviti dialog in konstantno obveščati vse vpletene o napredku projekta (posodabljati stanje projekta ali naloge, ki se trenutno izvršuje). Zaposleni pa bodo takšne objave nemudoma komentirali in dopolnjevali statuse.

Vedno večje povpraševanje po socialnemu načinu dela in komunikaciji bo zahtevalo nov način vodenja zaposlenih in podjetniki si bodo morali zastaviti naslednja vprašanja:

  • Do kakšne mere bomo v podjetju prakticirali odprto komunikacijo? Kot na primer, ali imajo zaposleni pravico kritizirati ideje nadrejenih?
  • Kdaj je preveč mešanja zasebnosti in službe? Socialna omrežja spodbujajo ljudi, da mešajo osebno življenje s poslovnim – vendar je za nekatere zaposlene to nesprejemljivo. Torej, kje je meja?
  • Kako lahko v podjetju preprečimo zlorabo socialnih medijev? Zgolj en neobziren komentar lahko povzroči veliko nejevolje, zato je potrebno postaviti meje in opredeliti posledice, ki sledijo žaljivim komentarjem.
  • Katere informacije spadajo pod poslovno skrivnost? Zaposleni bodo vedno več informacij objavljali na socialnih omrežjih in na svojih blogih, ki so dostopni tudi konkurentom. Zato se je potrebno dogovoriti, o čem zaposleni lahko pišejo in kaj spada pod poslovno skrivnost.

Vir: blogs.hbr.org

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje