Zabec.net napoveduje investicijo v višini do 50 tisoč evrov

Pred slabim letom so se v Zabec.net odločili za uvedbo plačevanja z bitcoini, ki veljajo za najbolj vročo valuto na svetu. Preverili smo, kakšni so odzivi potrošnikov, ali se je poslovanje z bitcoini ustalilo in kakšni so izzivi ekipe Zabec.net.
Zabec.net napoveduje investicijo v višini do 50 tisoč evrov

Domen Česnik iz Zabec.net pravi, da je bilo ob uvedbi plačevanja z bitcoini le-to izredno priljubljeno, potem pa je zanimanje upadlo. Za nakup z bitcoini se je odločilo 14 kupcev, kar odstotkovno gledano predstavlja manj kot 0,1 odstotek vseh nakupov pri njih.

Zakaj je upadlo plačevanje z bitcoini?

Česnik je sicer že malce po uvedbi dejal, da z uvedbo nimajo nič za izgubiti, le priložnost, ki jo ponuja ta valuta. Podobnega mnenja je tudi danes, ko pravi, da bi se še enkrat odločili za takšno uvedbo: »Glede na to, da imamo lastni razvoj, je strošek razvoja zanemarljiv, zato bi se enako odločili še enkrat.« Razlog, zakaj je upadlo plačevanje z bitcoini, ostaja neznan. Težav ni bilo, tako da si lahko razlagamo upad le kot posledico upada zanimanja za plačevanje z bitcoini.

Sicer pa je ekipa pred mnogimi izzivi, v prvi vrsti pred obvladovanjem rasti. »Letošnje leto se nam je obseg dvignil za okoli 20 odstotkov, rasteta nam oba segmenta. Naslednje leto nas čakajo nekateri večji posegi, ki bodo pomenili tudi večje investicije. Pričakujem investicije v rangu od 30 do 50 tisoč evrov,« pravi Česnik. Z investiranjem misli na investiranje podjetje samega. »Investirali bomo predvsem v izboljšanje storitev, novo opremo in drugo. Segment gostovanja je letos pridobil debelih 20 odstotkov in to potrebuje za nadaljnjo rast.« Dodaja pa, da niso povsem pripravljeni sprejeti investicije v smislu dokapitalizacije, čeprav so želje določenih investitorjev zelo močne.

Vse bolj usmerjeni v tujino

Trenutno imajo partnerje, ki skrbijo za pridobivanje projektov v Veliki Britaniji, v kratkem Česnika tako čaka nov izlet na Otok. Dodaja, da kar velik del spletnega razvoja izvajajo za tujce, v zadnjem letu so sodelovali večinoma s strankami iz Velike Britanije, Avstralije, Ukrajine, ZDA in drugih držav. V ta namen so izpilili angleščino, veliko zaslugo pri tem pa ima tudi sodelavec Josh, ki sobiva z njimi v pisarni.

Prihaja nov Žabec

V ekipi je še vedno šest članov, bodo pa na račun enega odhajajočega Žabca medse sprejeli novega: »Iskanje smo ravnokar opravili in moram reči, da me je močno presenetil odziv, saj smo dobili več kot 75 prijav in od tega je bilo zelo veliko dobre izbire. Če bo rast stalna, pa se zna ekipa naslednje leto še povečati za enega ali dva delavca,« dodaja, ki smo ga zmotili ravno pred novim mednarodnim sestankom.

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje